fbpx

Projektek

A hagyományos projektkezelésen túl

Photo by J Cruikshank

Projektek funkciók

Projektek, hálózatok - alapok

Projekt / munkahely / hálózat – alapadatok és hierarchia

Projekt hierarchiák, menedzsment

Projekt/munkahely: határidők, állapot, leírás

Terv, állapot, szabályok

Projekt/munkahely: tervezés, költségvetés

Projekt/munkahely költségvetés elkészítése (bevételi és költségterv)

Projektterv (konkrétabb) bevételek és költségek: tervezés és a tervezett tételek költségvetési tételekhez rendelése

Projekt/munkahely: a költségvetés és a pénzügyek nyomon követése

Projekthez kapcsolódó számlák, egyéb pénzügyi események, valamint ezek tervhez/költségvetésekhez való hozzárendelése

Projekt szintű cash flow összefoglaló / elemzés

Költségvetés, tény

Megjeleníti a bejövő szállítói rendelési sorokat és a rendelkezésre álló készletet

A beérkezett rendelési sorok jóváhagyása, ütemezése vagy elutasítása

A rendelések kiadása

Gyártási integráció – belső (a 10xONE egyéb jellemzőivel): folyamatok

Indítsa el a vásárlási folyamatot (100%-ban tesztreszabható, folyamatábrával) a raktáron nem található és nem házon belül gyártott rendelési sorokhoz

Kapcsolat más szoftverekkel

Microsoft Projekt kapcsolat: betöltés

Kapcsolat szofverünkön belül

Kapcsolat raktárral, készlettel

Kapcsolat vevői rendelésekkel

Kapcsolat szállítói rendelésekkel

Kapcsolat tárgyi eszközzel, eszköz-nyilvántartással

Statisztikák

Összes erőforrás idő és költség

Photo by Daniel Koponyas

Kezeljük a projekteket

Rugalmasan

Egyben

Változtathatóan

Mérhetően

Photo by Patrick Fore

Lépjünk szintet

Minden egyéb területtel összhangban

Integráltan

Egyetlen megoldásban

Alakíthatóan

Egyszerűbb mint valaha

Integrálni, használni, változtatni

Photo by Lauren Edvalson
Photo by erica steeves
Photo by Tangerine Newt
Photo by Markus Spiske
Photo by Hipster Mum
Photo by Isaiah McClean
Photo by Hillary Black
Photo by Giorgio Trovato

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!