fbpx

szoftver előfizetési díjak: 1 árért = mind

Egy árért – minden megoldás.

Több mint 1400 üzleti szoftver szolgáltatás ami majdnem a végtelenségig testre szabható.

Mind 100% integráltan.

Az összes szolgáltatási csomagban ugyanaz a szoftver.
És szerverek, folyamatos mentések, tartalék szerverek, tárhely, 7/24 üzemeltetés.
Az egyetlen eltérés a további szolgáltatásokban van.

egy megoldás ára

Egy megoldás – bármely megoldást választhatja – 100% -ban rugalmasan.

Később választhat mellé bármennyi másikat. Soha nem késő: valamennyi megoldásunk 100% -ban integrált.

Vegye használatba őket, vagy állítsa le a használatot – ahogy szeretné. Mindezt felhasználónként.

Alap(1) csomagProfi csomagPrémium csomagNagyvállalati, on-premise is
Havi nettó ár Ft / megoldás / felhasználó79901499034990Hívjon minket!

Az összes (70+) megoldás ára – egyben

Egyetlen előfizetéssel használja az összes megoldást egyben.

Ezt választhatja szintén csak egyes felhasználókra, míg a többiekre egy-egy megoldásért fizet.

Alap(1) csomagProfi csomagPrémium csomag
Havi nettó ár Ft / Felhasználó25 99037 99049 990
1 év hűségidővel13 99016 99048 990
2 év hűségidővel9 99015 99047 990

A csomagok tartalma

Alap(1) csomagProfi csomagPrémium csomagNagyvállalati, akár helyben telepített is
SzoftverIgenIgenIgenIgen
Szoftver támogatás e-mailenIgenIgenIgenIgen
Standard tanácsadás / tréning opció(2)IgenIgenEgyedi
Garantált szolgáltatási szint (SLA)IgenIgenEgyedi
Felhasználó által módosítható képernyők, opció(2)IgenIgenIgen
5 x 10 órás támogatás telefononIgenEgyedi
Egyedi tanácsadás, szoftver bevezetés, opció(2)Opcionális (külön díjazás ellenében)Egyedi
Egyedi fejlesztés, opció(2)Opcionális (külön díjazás ellenében)Egyedi
Egyedi összekapcsolás más rendszerekkel, opció(2)Opcionális (külön díjazás ellenében)Egyedi
7×24 telefonos támogatás opció(2)Opcionális (külön díjazás ellenében)Egyedi
Tárhely / felhasználó (MB) (3)(4)100 Mbyte500 Mbyte2000 MbyteEgyedi

interfészek (szoftver adatkapcsolatok ) ára

Egy egy interfészt (kapcsolatot másik rendszerrel, amelyen keresztül adatokat töltünk be (fogadunk) vagy pedig adatokat küldünk más rendszernek – külön árazunk.

Egy-egy ilyen adatkapcsolatot nem csak kiépíteni, fenntartani is szükséges. Ez két dologból áll:

1.az adatkapcsolat által igényelt
a) adatforgalom (a másik rendszer vagy számítógép és a szervereink között) és
b) a kapott vagy küldött adatok feldolgozása vagy előállítása
i. számítási kapacitás a kapott vagy küldött adatok feldolgozása vagy előállítása és
ii. tárolási kapacitás: a kapott vagy küldött adatok naplózása

2. valamit az interfészek támogatása, ami megint két dologból áll:

a) technikai támogatás: a technikai problémák megoldása
(pl.: a másik rendszer nem pont olyan karakter-készletet használ, a másik rendszer nem elérhető, nem azt küldi, mint ami le van írva, nem úgy küldi, ahogy le van írva, új verzió került ki a másik rendszerből emiatt nem működik)

b) folyamat-támogatás: működési harmadvonal-beli támogatás: folyamat jellegű kérdések, adatokból, beállításokból, ezzel kapcsolatos hiányokból adódó, problémák feltárása, megoldása.
(pl. “miért nem működik”, “miért nem elég gyors”, “hol a hiba, miért nem látszanak pont azok az adatok”, “nem jöttek át az adatok, pedig biztos beküldtük”)

Mindkettőhöz (1 és 2) hozzáértő, igen felkészült és tapasztalt szakemberek szükségesek: mivel az interfészek esetén ismerni kell jól a folyamatot (melyik rendszerből milyen adatok jönnek/mennek melyik rendszerbe és miért) és a technológiát egyaránt.

Interfészek ára

EgyszerűKomplex, egyediAdatintenzív
Havi nettó ár Ft / interfész9 99039 99039 990

Ahol (a hatályos ÁSzF-nek megfelelően):

Interfész díj – egyszerű/standard kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és Szolgáltató az azonos interfészt más (harmadik fél) Ügyfél számára már szolgáltatja, vagy várhatóan szolgáltatni fogja.

Interfész díj – komplex/egyedi kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és Szolgáltató azonos interfészt más (harmadik fél) Ügyfél számára még nem szolgáltat és várhatóan az adott interfésszel azonos interfészt belátható időn belül nem szolgáltat majd.

Interfész díj – adatintenzív interfész kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és az adott hónapban mozgatott adatok rekord-száma (adatbázisrekordok száma vagy pedig – amennyiben alkalmazások közötti függvény / szolgáltatás-hívással működik az interfész – hívások száma) meghaladja az ezret.

szoftver bevezetés díja

Szoftverünket az Ön igényeihez szabjuk, szükség esetén egyedi fejlesztés is lehetséges.

Alapelveink, amelyek mind Önt védik:

1-Testreszabás igen; fejlesztés csak, ha máshogy nem megoldható: mindent megteszünk azért, hogy az igényeket testreszabással oldjuk meg. A testreszabás alacsonyabb kockázatú és sokkal gyorsabb, mint a fejlesztés.

2-Fix ár: mindig előre leírjuk, hogy mit a bevezetés díja. Nem számolunk fel külön óradíjat.

3-Jól dokumentált: mindent, amit végzünk: előzetesen megtervezzük és írásba foglaljuk, és megvalósítás előtt kifejezetten jóváhagyatjuk.

4-Jól menedzselt: projekt indító értekezlet és heti helyzetjelentés.

Alapból a bevezetést, projektvezetést és a tesztelést is Zoom-on keresztül végezzük.

szoftver bevezetési csomagjaink

Kicsi (S) csomagKözepes (M) csomagNagy (L) csomag
1) Egyedi, ügyfél-specifikus beállítások (folyamatábrák és szoftver testre szabása) elvégzéseIgenIgenIgen
2) SZOLGÁLTATÓI ÜGYFÉL OLDALI TESZTELÉS TERVEZÉS – a Szolgáltató által végzett fejlesztői teszteken túl az Ügyfél oldali tesztelés tervezése is – de a teszt esetek elvégzését illetve ennek operatív koordinálását nem.IgenIgen
3) SZOFTVER EGYEDI ÜGYFÉL-SPECIFIKUS FEJLESZTÉS
Olyan új, ügyfél-specifikus funkciók kifejlesztése, amelyek kimondottan adott ügyfélre vonatkoznak
IgenIgen
4) ÜGYFÉL JÖVŐBELI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA
Ügyfél minden jövőbeli folyamatát, működését részletesen Szolgáltató segítségével és iránymutatása mellett megtervezi és ledokumentálja. Az új jövőbeli folyamatok elfogadtatása Ügyfél szervezetén belül Ügyfél feladata ebben az esetben is.
Igen

Egyéb feltételek

Nettó árak (+ÁFA)
(1) Az ALAP csomag MINDENBEN (100%-ig) azonos funkciókat tartalmaz, mint a nagyobb csomagok, az eltérés csak a szolgáltatásokban van.
(2) Bármely feltüntetett szolgáltatás külön egyszeri vagy rendszeres díjért elérhető, mivel a megoldás ez esetben egyedi egyszeri és / vagy rendszeres figyelmet igényel.  Mivel a rendszeres támogatásról is mi gondoskodunk és egyedi megoldásról van szó, ezért külön támogatói háttér biztosítása szükséges, mely nekünk is költséggel jár.
Minden más csomag esetén havi fizetési gyakoriság.
(3) A felhasznált tárhelyet cégenként összevonva számítjuk. Pl. 2 felhasználó esetén, ha egyikük 50 MB-ot, másikuk 150MB-ot használ (50+150MB = 200MB), még nem számlázunk plusz díjat. Minden további GB: 3000 Ft / GB / hó.
(4) Az Alap csomagban csak helyben készül biztonsági másolat, de távolra a saját másik (250 km-nél távolabbi) szervereinkre nem készül folyamatos másolat (ún. geo-replikáció). A Profi és Prémium ezt a távoli folyamatos biztonsági másolatot (szakszóval: ún. geo-replikáció) is tartalmazza.