fbpx

Szoftver előfizetési díjak


Egy megoldást szeretnénk vagy az összeset? A választás egyszerű: vagy egyetlen megoldást választunk vagy pedig egy kicsivel magasabb árért - minden megoldást megkapunk.

Szolgáltatási csomagok - Az összes szolgáltatási csomagban (alap, profi, prémium) ugyanaz a szoftver található, valamint biztosítottak szerverek, folyamatos mentés, tartalék szerverek, tárhely és 7/24 üzemeltetés. Az egyetlen különbség a további szolgáltatásokban van.

Előfizetés: 1 megoldásra

Egy megoldás esetén teljes mértékben rugalmasan válogathatunk bármely megoldás közül - egyet. Később további megoldásokat is hozzáadhatunk, mivel minden szolgáltatásunk teljes mértékben integrált. Azaz ha van gyorsan megoldandó feladat - egy megoldásra előfizetve már meg is van - a megoldás.

ALAP

7990

/ hó

Hűségidő nélkül





PROFI

14990

/ hó

Hűségidő nélkül





PRÉMIUM

34990

/ hó

Hűségidő nélkül





Vagy: szoftver előfizetés: minden egyben 

1 árért mindet = az összes megoldás, egyben.


A másik lehetőség: egy árért - minden megoldás. Fizessünk egyetlen árat, és hozzáférhetünk az összes üzleti szoftver szolgáltatáshoz. Több mint 1600 felső szintű funkcióból (és ezen belül rengeteg további képességből) kínálunk előre összeállított megoldásokat, amelyek szinte végtelenül testre szabhatók.

Mind 100% integráltan.

Szolgáltatási csomagok - Ez esetben is minden alábbi szolgáltatási csomagunk (alap, profi, prémium) ugyanazt a szoftvert tartalmazza. Az előfizetés magában foglalja a szervereket, a folyamatos mentést, a tartalék szervereket, a tárhelyet és a 7/24 üzemeltetést. Az egyetlen különbség a további szolgáltatásokban rejlik.

Az összes megoldás (70+) ára egyben

Egyetlen előfizetéssel az összes megoldás egyben. Egyes felhasználókra is választható, a többiekre előfizethetünk egy-egy megoldásra is! 

ALAP

25990

/ hó

Hűségidő nélkül

1 év hűségidővel: 13 990

2 év hűségidővel: 9 990



PROFI

37990

/ hó

Hűségidő nélkül

1 év hűségidővel: 16 990

2 év hűségidővel: 15 990



PRÉMIUM

49990

/ hó

Hűségidő nélkül

1 év hűségidővel: 48 990

2 év hűségidővel: 47 990




A szolgáltatási csomagok (alap, profi, prémium) tartalma

Alap(1) csomag Profi csomag Prémium csomag Nagyvállalati, akár helyben telepített is
Szoftver Igen Igen Igen Igen
Szoftver támogatás e-mailen Igen Igen Igen Igen
Standard tanácsadás / tréning opció(2) Igen Igen Egyedi
Garantált szolgáltatási szint (SLA) Igen Igen Egyedi
Felhasználó által módosítható képernyők, opció(2) Igen Igen Igen
5 x 10 órás támogatás telefonon Igen Egyedi
Egyedi tanácsadás, szoftver bevezetés, opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
Egyedi fejlesztés, opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
Egyedi összekapcsolás más rendszerekkel, opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
7x24 telefonos támogatás opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
Tárhely / felhasználó (MB) (3)(4) 100 Mbyte 500 Mbyte 2000 Mbyte Egyedi

Interfészek (szoftver adatkapcsolatok ) ára


Egy-egy interfészt (kapcsolatot másik rendszerrel, amelyen keresztül adatokat töltünk be (fogadunk) vagy pedig adatokat küldünk más rendszernek - külön árazunk.

Egy-egy ilyen adatkapcsolatot nem csak kiépíteni, fenntartani is szükséges. Ez két dologból áll:

1.az adatkapcsolat által igényelt a) adatforgalom (a másik rendszer vagy számítógép és a szervereink között) és b) a kapott vagy küldött adatok feldolgozása vagy előállítása i. számítási kapacitás a kapott vagy küldött adatok feldolgozása vagy előállítása és ii. tárolási kapacitás: a kapott vagy küldött adatok naplózása

2. valamit az interfészek támogatása, ami megint két dologból áll:

a) technikai támogatás: a technikai problémák megoldása (pl.: a másik rendszer nem pont olyan karakter-készletet használ, a másik rendszer nem elérhető, nem azt küldi, mint ami le van írva, nem úgy küldi, ahogy le van írva, új verzió került ki a másik rendszerből emiatt nem működik)

b) folyamat-támogatás: működési harmadvonal-beli támogatás: folyamat jellegű kérdések, adatokból, beállításokból, ezzel kapcsolatos hiányokból adódó, problémák feltárása, megoldása. (pl. "miért nem működik", "miért nem elég gyors", "hol a hiba, miért nem látszanak pont azok az adatok", "nem jöttek át az adatok, pedig biztos beküldtük")

Mindkettőhöz (1 és 2) hozzáértő, igen felkészült és tapasztalt szakemberek szükségesek: mivel az interfészek esetén ismerni kell jól a folyamatot (melyik rendszerből milyen adatok jönnek/mennek melyik rendszerbe és miért) és a technológiát egyaránt.

Egyszerű Komplex, egyedi Adatintenzív
Havi nettó ár Ft / interfész 9 990 39 990 39 990

Ahol (a hatályos ÁSzF-nek megfelelően)

Interfész díj - egyszerű/standard kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és Szolgáltató az azonos interfészt más (harmadik fél) Ügyfél számára már szolgáltatja, vagy várhatóan szolgáltatni fogja. 

Interfész díj - komplex/egyedi kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és Szolgáltató azonos interfészt más (harmadik fél) Ügyfél számára még nem szolgáltat és várhatóan az adott interfésszel azonos interfészt belátható időn belül nem szolgáltat majd. 

Interfész díj – adatintenzív interfész kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és az adott hónapban mozgatott adatok rekord-száma (adatbázisrekordok száma vagy pedig – amennyiben alkalmazások közötti függvény / szolgáltatás-hívással működik az interfész – hívások száma) meghaladja az ezret.

BESZÉLJÜNK


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!