Szoftver előfizetési díjak
Egy megoldást szeretnénk vagy az összeset? A választás egyszerű: vagy egyetlen megoldást választunk vagy pedig egy kicsivel magasabb árért - minden megoldást megkapunk.
Szolgáltatási csomagok - Az összes szolgáltatási csomagban (alap, profi, prémium) ugyanaz a szoftver található, valamint biztosítottak szerverek, folyamatos mentés, tartalék szerverek, tárhely és 7/24 üzemeltetés. Az egyetlen különbség a további szolgáltatásokban van.
Előfizetés: 1 megoldásra
Egy megoldás esetén teljes mértékben rugalmasan válogathatunk bármely megoldás közül - egyet. Később további megoldásokat is hozzáadhatunk, mivel minden szolgáltatásunk teljes mértékben integrált. Azaz ha van gyorsan megoldandó feladat - egy megoldásra előfizetve már meg is van - a megoldás.
Vagy: szoftver előfizetés: minden egyben
1 árért mindet = az összes megoldás, egyben.
A másik lehetőség: egy árért - minden megoldás. Fizessünk egyetlen árat, és hozzáférhetünk az összes üzleti szoftver szolgáltatáshoz. Több mint 1600 felső szintű funkcióból (és ezen belül rengeteg további képességből) kínálunk előre összeállított megoldásokat, amelyek szinte végtelenül testre szabhatók.
Mind 100% integráltan.
Szolgáltatási csomagok - Ez esetben is minden alábbi szolgáltatási csomagunk (alap, profi, prémium) ugyanazt a szoftvert tartalmazza. Az előfizetés magában foglalja a szervereket, a folyamatos mentést, a tartalék szervereket, a tárhelyet és a 7/24 üzemeltetést. Az egyetlen különbség a további szolgáltatásokban rejlik.
Az összes megoldás (70+) ára egyben
Egyetlen előfizetéssel az összes megoldás egyben. Egyes felhasználókra is választható, a többiekre előfizethetünk egy-egy megoldásra is!
A szolgáltatási csomagok (alap, profi, prémium) tartalma
Alap(1) csomag | Profi csomag | Prémium csomag | Nagyvállalati, akár helyben telepített is | |
Szoftver | Igen | Igen | Igen | Igen |
Szoftver támogatás e-mailen | Igen | Igen | Igen | Igen |
Standard tanácsadás / tréning opció(2) | Igen | Igen | Egyedi | |
Garantált szolgáltatási szint (SLA) | Igen | Igen | Egyedi | |
Felhasználó által módosítható képernyők, opció(2) | Igen | Igen | Igen | |
5 x 10 órás támogatás telefonon | Igen | Egyedi | ||
Egyedi tanácsadás, szoftver bevezetés, opció(2) | Opcionális (külön díjazás ellenében) | Egyedi | ||
Egyedi fejlesztés, opció(2) | Opcionális (külön díjazás ellenében) | Egyedi | ||
Egyedi összekapcsolás más rendszerekkel, opció(2) | Opcionális (külön díjazás ellenében) | Egyedi | ||
7x24 telefonos támogatás opció(2) | Opcionális (külön díjazás ellenében) | Egyedi | ||
Tárhely / felhasználó (MB) (3)(4) | 100 Mbyte | 500 Mbyte | 2000 Mbyte | Egyedi |
Interfészek (szoftver adatkapcsolatok ) ára
Egy-egy interfészt (kapcsolatot másik rendszerrel, amelyen keresztül adatokat töltünk be (fogadunk) vagy pedig adatokat küldünk más rendszernek - külön árazunk.
Egy-egy ilyen adatkapcsolatot nem csak kiépíteni, fenntartani is szükséges. Ez két dologból áll:
1.az adatkapcsolat által igényelt a) adatforgalom (a másik rendszer vagy számítógép és a szervereink között) és b) a kapott vagy küldött adatok feldolgozása vagy előállítása i. számítási kapacitás a kapott vagy küldött adatok feldolgozása vagy előállítása és ii. tárolási kapacitás: a kapott vagy küldött adatok naplózása
2. valamit az interfészek támogatása, ami megint két dologból áll:
a) technikai támogatás: a technikai problémák megoldása (pl.: a másik rendszer nem pont olyan karakter-készletet használ, a másik rendszer nem elérhető, nem azt küldi, mint ami le van írva, nem úgy küldi, ahogy le van írva, új verzió került ki a másik rendszerből emiatt nem működik)
b) folyamat-támogatás: működési harmadvonal-beli támogatás: folyamat jellegű kérdések, adatokból, beállításokból, ezzel kapcsolatos hiányokból adódó, problémák feltárása, megoldása. (pl. "miért nem működik", "miért nem elég gyors", "hol a hiba, miért nem látszanak pont azok az adatok", "nem jöttek át az adatok, pedig biztos beküldtük")
Mindkettőhöz (1 és 2) hozzáértő, igen felkészült és tapasztalt szakemberek szükségesek: mivel az interfészek esetén ismerni kell jól a folyamatot (melyik rendszerből milyen adatok jönnek/mennek melyik rendszerbe és miért) és a technológiát egyaránt.
Egyszerű | Komplex, egyedi | Adatintenzív | |
Havi nettó ár Ft / interfész | 9 990 | 39 990 | 39 990 |
Ahol (a hatályos ÁSzF-nek megfelelően)
Interfész díj - egyszerű/standard kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és Szolgáltató az azonos interfészt más (harmadik fél) Ügyfél számára már szolgáltatja, vagy várhatóan szolgáltatni fogja.Interfész díj - komplex/egyedi kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és Szolgáltató azonos interfészt más (harmadik fél) Ügyfél számára még nem szolgáltat és várhatóan az adott interfésszel azonos interfészt belátható időn belül nem szolgáltat majd.
Interfész díj – adatintenzív interfész kerül felszámításra minden, Ügyfél részéről használatba vett olyan interfészre, mely a Szoftver és bármely Ügyfél által használt rendszer között adatot mozgat és az adott hónapban mozgatott adatok rekord-száma (adatbázisrekordok száma vagy pedig – amennyiben alkalmazások közötti függvény / szolgáltatás-hívással működik az interfész – hívások száma) meghaladja az ezret.
ÉRDEKEL!
Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.