fbpx

Pénzügyek - vevői számlázás

A hagyományos számlázáson túl

Photo by J Cruikshank

Pénzügyek - vevői számlázás funkciók

Alapok

Teljes mértékben megfelel az összes jogi követelménynek (beleértve az EU ÁFA kezelését is)

Átláthatóság – kezelés egy képernyőn az összes többi pénzügyekkel

Kezelés egy helyen, az összes többi pénzügyekkel együtt (beszállító, vevői számlák, bank, pénztár, ismétlődő számlák, előlegek stb. egy képernyőn)

A tervezett bevételek teljes előzményei és egyértelmű, egyképernyős, többsoros nyomon követése a pénzügyi elszámolásig

A kapcsolódó egyéb elemek (pl. értékesítési rendelés vagy partner) egyértelmű megjelenítése, hogy a felhasználó azonnal láthassa a számla tényleges alapját

Vevői számlázás - törzsek

Partnerek, cikkek (cikk vagy szolgáltatás), ÁFA – gyors adatbevitel

További bevételi tételek ingyenes kiegészítése és a főkönyvi könyvelési szabályok gyors kiosztása (ha szükséges)

Időfüggő beállítások (pl. ÁFA kód vagy bevételi tétel és költséghely felosztás)

Vevői számla típusok

Az összes releváns, gyakran használt számlatípus kezelése – és ezek kapcsolata más entitásokkal

Fizetési előleg

Párosítsa az előleget az ügyfél számlájával

Részleges fizetés

Ügyfélszámla megjegyzés (előzetes „számla” a később küldendő számla részleteinek ellenőrzéséhez)

Jóváírás és törlési számla

A teljes számlatörténet egyértelmű megjelenítése az összes kapcsolódó, hozzárendelt pénzügyi eseménnyel

Ügyfélszámlák készpénzes és banki kiegyenlítése

Gyűjtőszámla, több tétel összegyűjtése (pl. több szállítás egy számlán)

Vevői számla típusok

Egy adott ügyfélszámlához kapcsolódó összes pénzügyi esemény teljes, világos megjelenítése a költségvetéstől a tényleges pénzügyi elszámolásig

A vevői számla tételei a bevételekkel együtt elemezhetők

Vevői számlák betöltése a rendszerbe nyílt felületen keresztül a rendszerbe

Vevői számla tételek könyvelése a Főkönyvbe

További képességek

Ismétlődő ügyfélszámla tételek (pl. napi, havi, heti, éves)

Több valuta kezelése

Egyedi szöveg a számlákon

Ügyfélszámla előnézete és az előnézet mentése dokumentumként a dokumentumnyilvántartásba

Számlák – dokumentumok

Ügyfélszámla: az ügyfélszámla automatikus mentése/mentése a Bizonylatnyilvántartásba

Hitellimit kezelés

Teljesen automatizált ügyfél hitelkeret kezelése

Vevői követelés és hitelkeret automatikus jóváírása fizetéskor

Statisztikák

Késedelmes számla teljes elemzése

Keresés az ügyfelek számlái között, különböző kritériumok alapján (speciális keresés)

Keresés az ügyfélszámla tételei között

Egy nézet a vásárlói számlákról, rendelésről, válogatásról

Egy nézet a vevői számla tételeiről, rendeléséről, válogatásáról

Vevői számlatételek exportálása 6 különböző formátumban

Vevői számlák exportálása 6 különböző formátumban

Költségstatisztika: rendkívül rugalmas jelentések (pivot grid, ad-hoc jelentések, elemzések)

Az elemzések / jelentések elmenthetők, és mások számára megtekintés céljából közzétehetők

Tervezés, szerződések, árak, clearing, devizák

Bevételi tervek

Vevői szerződések és díjak, kezelés (időfüggő, számos egyéb paraméter kezelve)

Projekt, folyamat, feladat, ellenőrzési központ, alkalmazottak hozzárendelése az ügyfelek számláihoz (mint tényleges bevételtermelők)

Elszámolás: gyors, egyszerű ügyfélszámlák hozzárendelése banki és készpénzzel nem összefüggő mozgásokhoz

Átváltási árfolyamok automatikus átváltása több pénznemben egyszerre

Elküldött számlák követése/követése

Kövesse / kövesse nyomon az ügyfél elküldött számláját (számla állapota)

Photo by Daniel Koponyas

Kezeljük a vevői számlákat

Rugalmasan

Egyben

Változtathatóan

Mérhetően

Photo by Patrick Fore

Lépjünk szintet

Minden egyéb területtel összhangban

Integráltan

Egyetlen megoldásban

Alakíthatóan

Egyszerűbb mint valaha

Integrálni, használni, változtatni

Photo by Lauren Edvalson
Photo by erica steeves
Photo by Tangerine Newt
Photo by Markus Spiske
Photo by Hipster Mum
Photo by Isaiah McClean
Photo by Hillary Black
Photo by Giorgio Trovato

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!