fbpx

Naptár, erőforrások, események

Erőforrások naptárban kezelése

Photo by J Cruikshank

Naptár, erőforrások, események - funkciók

Erőforrások

Erőforrás menedzsment – ​​erőforrástípusok és kategóriák

Erőforrás osztályok (humán, eszközök, anyagok stb.)

Emberi erőforrás időzítés, ütemezés pl. dolgozók, szakemberek, tanácsadók, értékesítők – a tervezett és tényleges használat nyomon követése

Nem humán erőforrás időzítés, ütemezés pl. épületek, berendezések, helyiségek – a tervezett és tényleges használat nyomon követése

Több erőforrás egyben

Több erőforrás áttekintése naptár – tekintse meg az összes erőforrást ugyanabban a naptárban

Erőforrás felhasználás: terv és tények

Terv és tényleges erőforrás/idő felhasználás – naptár

Kihasználtság

Erőforrások ütemezése / felhasználása (%), személy alapú

Idő-jelentés

Erőforrás Időbeszámoló, feladatok

Erőforrás Idő jelentéskészítés, nem projekthez kapcsolódó feladatok

Stopperóra (felvétel indítása / vége) funkció

Szoros integráció a feladat- és eseménykezeléssel: A feladatok és események automatikusan regisztrálhatják az időfelhasználást a tervben vagy az aktuális naptárban

Időjelentés jóváhagyása

Erőforrás ráták

Erőforrás felhasználási arányok

Erőforrás-használati (költség) díjak (a szerződéskezelés része)

Erőforrás számlázási (bevételi) díjak (a szerződéskezelés része)

Integráció - google, outlook (Exchange)

Office Outlook és Google Calendar: Naptár és feladatok integrációja

Integráció okostelefonokkal a Google Naptáron keresztül

Photo by Daniel Koponyas

Kezeljük az erőforrásokat

Rugalmasan

Egyben

Változtathatóan

Mérhetően

Photo by Patrick Fore

Lépjünk szintet

Minden egyéb területtel összhangban

Integráltan

Egyetlen megoldásban

Alakíthatóan

Egyszerűbb mint valaha

Integrálni, használni, változtatni

Photo by Lauren Edvalson
Photo by erica steeves
Photo by Tangerine Newt
Photo by Markus Spiske
Photo by Hipster Mum
Photo by Isaiah McClean
Photo by Hillary Black
Photo by Giorgio Trovato

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!