fbpx

Feladatok, tevékenységek, folyamatok

Feladatok, folyamatok, projektek kezelése

Photo by Glenn Carstens-Peters

Feladatok, tevékenységek, folyamatok - funkciók

Alapok

Teljes feladatlista a teljes cégre vonatkozóan (és azon túl is: több cég/részleg/egység feladatlista)

Feladatlista az egész cég számára, hozzáférési jogokkal és tulajdonosi szabályokkal biztosított

Független (önálló) feladathierarchiák, hierarchiák szerkesztése fogd és vidd funkcióval

Több céges feladathierarchia, amely több céget, részleget, egységet is felölel

Feladatok megosztása több entitás/cég között

Csoportosítás, lista, tevékenységlista szűrése

Hozzárendelés, láthatóság

Gyors feladatok kiosztása különböző felelős személyekhez vagy szerepkörökhöz

Feladatok elrejtése/megjelenítése/karbantartása projekt/munkahelyi/folyamatszerepek függvényében

Saját és beosztottak feladatlistáinak kezelése, nemcsak szervezeti, hanem projekt/munkahely/folyamat hierarchia alapján

Prioritások függőségek

A feladatok gyors rangsorolása / ütemezése

Hierarchiafüggetlen feladatfüggőségek (elődök, utódok)

Állapotkövetés

Feladat állapotkezelés, állapotkövetés, folyamatkövetés

Feladatállapot-követés: előre beállított és testreszabható feladatállapotok és állapotátmenetek

A feladatok színkódolása, állapotuk szerint

Kövesse nyomon a feladat előrehaladását (%), a feladat állapotával összhangban

A szülőfeladat állapotának és %-ának automatikus frissítése a gyermekfeladat állapota és % alapján

Feladat eseménynapló (automatikus állapotjelentéssel)

Események

Események kezelése feladatlista részeként

Találkozók

Hívások: bejövő, kimenő

Kérdések, nyitott kérdések

Ötletek

Bejövő és kimenő e-mailek

Időjelentés az eseménybejegyzésekhez képest

Események megjelenítése / létrehozása a naptárban

Tekintse meg az eseményeket feladatokkal és folyamatokkal együtt

Feladat nehézségei

Tevékenységek és email

E-mail fiókok kezelése a tevékenységek képernyő részeként

A beérkező e-maileket egyetlen kattintással feladatokká alakíthatja

A beérkező e-mail mellékleteket egyetlen kattintással verziófüggő dokumentumokká alakíthatja – nem kell letöltenie, majd manuálisan újra feltöltenie a dokumentumokat

A tevékenységekkel kapcsolatos dokumentumokat egyetlen kattintással e-mailben küldheti el – ismét nincs szükség manuális letöltésre és feltöltésre

E-mail címek hozzárendelése tevékenységekhez, folyamatokhoz; indítsa el a folyamatokat a bejövő e-mailekkel (pl. sales@yourfirm.com, support@yourfirm.com)

Naptár

Az összes esemény és feladat megjelenítése egyetlen naptárban

Naptárnézetben is beírhatja az eseményeket, feladatokat, folyamatokat

Bejegyzéseinek automatikus szinkronizálása a Google Naptárral (Google alkalmazások vagy Gmail fiók szükséges)

Szinkronizálja bejegyzéseit okostelefonokkal a Google Naptáron keresztül

Tevékenységek és dokumentumok

Feladat/esemény dokumentumai

Dokumentumok hozzárendelése feladatokhoz/eseményekhez: tetszőleges típusú vagy számú

Feladatlista, jelentések, állapotjelentések exportálása

Feladatlista vagy annak adott nézetének exportálása külső fájlba (Excel stb.)

Feladatlista jelentések: a legkevesebb, a legtöbb feladat erőforrásonként hozzárendelve, szűk keresztmetszetek, feladatállapot, késői feladatok

Automatizált állapotjelentés készítés projektekhez és folyamatokhoz, adott időszakra

További okos jellemzők

Több feladatdátum, eredeti, tényleges és ténydátum

Rövid (perceket vagy órákat vesz igénybe) és hosszú (napokat vagy heteket, hónapokat vesz igénybe) feladatkezelés is

Ideiglenes határidős ügyintézés

Határidő típusok (pl. jogi vagy mérnöki munkák esetén)

Nem hatályos / rendkívüli feladatok (külön kezeléssel az állapotjelentésekben)

Mérföldkő feladatok

Felhasználó által testreszabható feladattípusok

Feladat függőségek: Állapot és kezdési/befejezési idő

Feladat bizonytalansága (%)

További erőforrás-allokáció a feladatokhoz, a felelős / hozzárendelt erőforráson kívül; % alapú erőforrás-elosztás

A követelmények besorolhatók és hozzárendelhetők egy projekthez és folyamathoz, valamint a feladathoz. Ellenőrző listák készítése követelmény-lista alapján

Kockázati napló

Időjelentés

Time reporting, time usage

Task-related time reporting (worktime, reported time – with full integration with calendar)

Szolgáltatási szintek

Szolgáltatási szintű megállapodások kezelése

Feladathoz kapcsolódó SLA teljesen integrált, intelligens kezelés: a várható kezdési és befejezési időpontok meghatározása sürgősség, ügyfél, feladat típusa alapján

Az SLA teljesítményének mérése

Automatizált SLA jelentések készítése

Hatékonyság, szűk keresztmetszet

Szűk keresztmetszetek és hatékonyságelemzés a teljes cégre, minden folyamatra, projektre vonatkozóan

Photo by Daniel Koponyas

Kezeljük a folyamatokat

Rugalmasan

Egyben

Változtathatóan

Mérhetően

Photo by Patrick Fore

Lépjünk szintet

Minden egyéb területtel összhangban

Integráltan

Egyetlen megoldásban

Alakíthatóan

Egyszerűbb mint valaha

Integrálni, használni, változtatni

Photo by Lauren Edvalson
Photo by erica steeves
Photo by Tangerine Newt
Photo by Markus Spiske
Photo by Hipster Mum
Photo by Isaiah McClean
Photo by Hillary Black
Photo by Giorgio Trovato

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!