Feladatok, tevékenységek, folyamatok - funkciók
Alapok
Teljes feladatlista a teljes cégre vonatkozóan (és azon túl is: több cég/részleg/egység feladatlista)
Feladatlista az egész cég számára, hozzáférési jogokkal és tulajdonosi szabályokkal biztosított
Független (önálló) feladathierarchiák, hierarchiák szerkesztése fogd és vidd funkcióval
Több céges feladathierarchia, amely több céget, részleget, egységet is felölel
Feladatok megosztása több entitás/cég között
Csoportosítás, lista, tevékenységlista szűrése
Hozzárendelés, láthatóság
Gyors feladatok kiosztása különböző felelős személyekhez vagy szerepkörökhöz
Feladatok elrejtése/megjelenítése/karbantartása projekt/munkahelyi/folyamatszerepek függvényében
Saját és beosztottak feladatlistáinak kezelése, nemcsak szervezeti, hanem projekt/munkahely/folyamat hierarchia alapján
Prioritások függőségek
A feladatok gyors rangsorolása / ütemezése
Hierarchiafüggetlen feladatfüggőségek (elődök, utódok)
Állapotkövetés
Feladat állapotkezelés, állapotkövetés, folyamatkövetés
Feladatállapot-követés: előre beállított és testreszabható feladatállapotok és állapotátmenetek
A feladatok színkódolása, állapotuk szerint
Kövesse nyomon a feladat előrehaladását (%), a feladat állapotával összhangban
A szülőfeladat állapotának és %-ának automatikus frissítése a gyermekfeladat állapota és % alapján
Feladat eseménynapló (automatikus állapotjelentéssel)
Események
Események kezelése feladatlista részeként
Találkozók
Hívások: bejövő, kimenő
Kérdések, nyitott kérdések
Ötletek
Bejövő és kimenő e-mailek
Időjelentés az eseménybejegyzésekhez képest
Események megjelenítése / létrehozása a naptárban
Tekintse meg az eseményeket feladatokkal és folyamatokkal együtt
Feladat nehézségei
Tevékenységek és email
E-mail fiókok kezelése a tevékenységek képernyő részeként
A beérkező e-maileket egyetlen kattintással feladatokká alakíthatja
A beérkező e-mail mellékleteket egyetlen kattintással verziófüggő dokumentumokká alakíthatja – nem kell letöltenie, majd manuálisan újra feltöltenie a dokumentumokat
A tevékenységekkel kapcsolatos dokumentumokat egyetlen kattintással e-mailben küldheti el – ismét nincs szükség manuális letöltésre és feltöltésre
E-mail címek hozzárendelése tevékenységekhez, folyamatokhoz; indítsa el a folyamatokat a bejövő e-mailekkel (pl. sales@yourfirm.com, support@yourfirm.com)
Naptár
Az összes esemény és feladat megjelenítése egyetlen naptárban
Naptárnézetben is beírhatja az eseményeket, feladatokat, folyamatokat
Bejegyzéseinek automatikus szinkronizálása a Google Naptárral (Google alkalmazások vagy Gmail fiók szükséges)
Szinkronizálja bejegyzéseit okostelefonokkal a Google Naptáron keresztül
Tevékenységek és dokumentumok
Feladat/esemény dokumentumai
Dokumentumok hozzárendelése feladatokhoz/eseményekhez: tetszőleges típusú vagy számú
Feladatlista, jelentések, állapotjelentések exportálása
Feladatlista vagy annak adott nézetének exportálása külső fájlba (Excel stb.)
Feladatlista jelentések: a legkevesebb, a legtöbb feladat erőforrásonként hozzárendelve, szűk keresztmetszetek, feladatállapot, késői feladatok
Automatizált állapotjelentés készítés projektekhez és folyamatokhoz, adott időszakra
További okos jellemzők
Több feladatdátum, eredeti, tényleges és ténydátum
Rövid (perceket vagy órákat vesz igénybe) és hosszú (napokat vagy heteket, hónapokat vesz igénybe) feladatkezelés is
Ideiglenes határidős ügyintézés
Határidő típusok (pl. jogi vagy mérnöki munkák esetén)
Nem hatályos / rendkívüli feladatok (külön kezeléssel az állapotjelentésekben)
Mérföldkő feladatok
Felhasználó által testreszabható feladattípusok
Feladat függőségek: Állapot és kezdési/befejezési idő
Feladat bizonytalansága (%)
További erőforrás-allokáció a feladatokhoz, a felelős / hozzárendelt erőforráson kívül; % alapú erőforrás-elosztás
A követelmények besorolhatók és hozzárendelhetők egy projekthez és folyamathoz, valamint a feladathoz. Ellenőrző listák készítése követelmény-lista alapján
Kockázati napló
Időjelentés
Time reporting, time usage
Task-related time reporting (worktime, reported time – with full integration with calendar)
Szolgáltatási szintek
Szolgáltatási szintű megállapodások kezelése
Feladathoz kapcsolódó SLA teljesen integrált, intelligens kezelés: a várható kezdési és befejezési időpontok meghatározása sürgősség, ügyfél, feladat típusa alapján
Az SLA teljesítményének mérése
Automatizált SLA jelentések készítése
Hatékonyság, szűk keresztmetszet
Szűk keresztmetszetek és hatékonyságelemzés a teljes cégre, minden folyamatra, projektre vonatkozóan
Lépjünk szintet
Minden egyéb területtel összhangban
Integráltan
Egyetlen megoldásban
Alakíthatóan
ÉRDEKEL!
Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.