Partnerek, ügyfelek adatai
- Partnertörzs és partnerekhez kapcsolódó adatok
- Teljeskörű partnertörzs
- Partnertörzsben lehetséges és tényleges ügyfelek kezelése
- Partnertörzsben cégek és magánszemélyek kezelése
- Partnertörzsben való gyorskeresés
- Partner kapcsolattartók – külön, gyorsan kereshető kapcsolattartó törzs
- Partner kapcsolattartók besorolása (támogató, ellenző, befolyásoló, fő döntéshozó)
- Partner szervezet – akár több, egymással kapcsolatban álló cég kezelése
- Partnerhez rendelhető termékek
- Vevők, partnerek minősítése
Értékesítési hálózatok, többszíntű (MLM) hálózatok
- Értékesítési hálózat / MLM hálózat kezelése
- Értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása
- Többszintű értékesítési hálózat teljeskörű kezelése, kiszolgálása (MLM)
- Adatok intelligens megosztása értékesítési hálózat szintjei, tagjai között
- Értékesítési hálózaton belüli megállapodások (szerződések) nyilvántartása
Kampányok
- Kampányok kezelése: kampányokhoz kapcsolódó erőforrások, feladatok, dokumentumok, események tervezése / kezelése, elemzése
- Értékesítés kapcsolódása a cég további részeihez illetve az ügyfélhez
- E-mail sablonok létrehozása, beépített mezők és egyedi mezők beszúrásával
- E-mailek küldése
- Küldés állapotának figyelése
- Sikeres e-mailekből értékesítési vagy bármely más egyéb folyamatok indítása
Teljes értékesítési folyamat kezelés
- Értékesítési folyamat több változatának kezelése (ügyféltől, terméktől, földrajzi helytől stb.) függően
- Értékesítési folyamat teljes mértékben felhasználó által módosítható, bármikor rugalmasan változtatható – egyszerű folyamatábra-módosítással (“paraméterezés”, “programozás” nélkül)
- Figyelmeztetések lejáró feladatokra / jóváhagyási és ellenőrzési lépések
- Lejáró feladatokra az érdekeltek / felettesek figyelmeztetése illetve a felelős(ök) figyelmeztetése
- Korlátlan számú ellenőrzési, jóváhagyási lépés iktatható be
- Értékesítési kezdeményezések (“lead”-ek) kezelése
- Értékesítési kezdeményezések dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
- Értékesítési kezdeményezések kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
- Értékesítési lehetőségek (“opportunity”-k) kezelése
- Értékesítési lehetőségek dinamikus kezelése, csoportosítása, adott csoportba tartozó dokumentumok, várható és tényleges bevételi számok, erőforrások, feladatok stb. együttes kezelése
- Értékesítési lehetőségek kiosztása (szerepkörre vagy adott személyre)
CRM – DM, eDM
ÉRTÉKESÍTÉS – A HAGYOMÁNYOS CRM-EN TÚL
A hagyományos, email küldési funkciók – integráltan a 10xONE többi részével: azaz a kiküldött megnyitott emailekből egyetlen kattintással folyamatok indíthatóak. Nem csak értékesítési, hanem bármilyen folyamat.
A 10XONE összes többi alapszolgáltatását is megkapod: ezzel soha nem látott rugalmassággal foghatsz az értékesítési folyamat megtervezésébe – akár pénzügyileg akár folyamat szempontjából – az értékesítési folyamat követésébe és értékelésébe. Ugyanez igaz a marketing kampányokra is: mutatószámokat, megtérülést határozhatsz meg, mindezt a cég többi részével összhangban. A cég bármely részével együttműködhetsz a kampányok és az értékesítési tevékenység során.
Nincs többé éles határvonal az értékesítés az ügyfélszolgálat, a szerződés-kezelés, a jogi terület (akár külső vagy belső) illetve a szolgáltatás / gyártás (iparágtól függően) között. Ezek a területek teljesen természetesen működhetnek együtt. És: rugalmasan: néhány kattintással változtathatsz a megszokott rutinon – természetesen megalapozott adatok alapján, kellő átgondolást követően.