VIRTUÁLIS, FELHŐ ALAPÚ CONTACT CENTER & CALL CENTER
Teljesen integrált a 10xONE egyéb területeivel
A contact center és call center megoldásunk teljes körű: több-csatornás, automatikus hívás-elosztással, irányítással stb., a felhőből, előfizetéses alapon.
De ennél több, sokkal, mint egy “átlag” Call Center vagy Contact Center csomag.
A többi CRM Ügyfélszolgálat, Bejelentés-kezelés, Szolgáltatási Szint Kezelés, Értékesítési jutalék- és bónusz valamint Logisztikai és Pénzügyi funkcióval együtt használható.
Mind egyben – teljes integrációban egymással. E mellett extrém rugalmasan – úgy ahogy mindig szeretted volna.
CONTACT CENTER & CALL CENTER
- Bejövő hívás / kapcsolat kezelése
- Több csatorna: hang, web-callback, sms, chat, social media – Facebook is
- ACD & routing: bejövő valós idejű és offline kapcsolatok kezelése Automatikus Híváselosztási motorral (Automatic Call Distribution), képesség-alapú szabályokkal (Skill-based Routing).
- Bárhonnan: a munkatársak és külsősök bentről, de otthonról vagy bárhonnan dolgozhatnak
- Hang-válasz (voice response): a bejövő hívás előzetesen felállított menübe érkezik – szűrés, tovább-irányítás céljából
- IVR: Interactive Voice Response: dinamikus adat-kitöltés, önkiszolgáló funkciók
- CTI (computer telephony integration): ügyfél-azonosítás és felugró ablakok
- Rögzítés: A beszélgetések törvényi előírásoknak való megfelelés vagy monitorozás céljából is rögzíthetők
- 360 fokos folyamatos jelentés (valós idejű és múltbeli is)
KAMPÁNY KEZELÉS
- Telefon / hívás alapú kampányok
- Kimenő irányú prediktív tárcsázás (Outbound Predictive Dialer)
- Kampány- és lista-kezelés
- Visszahívási kérelem kezelés (callback list)
- Szkriptek: ügyfél-beszélgetéshez, adatgyűjtéshez
TELJES INTEGRÁCIÓ
- Partner adatok: ügyfelek, egyéb felek (nincs szükség áttöltésre, feltöltésre stb.)
- Folyamat-integráció: értékesítési, ügyfélszolgálati és egyéb (pl. követelés-kezelési vagy logisztikai) folyamatok indítása
- Azonos felhasználók: nincs szükség külön adminisztrációra
- Rendszer egyéb adataihoz való hozzáférés: pénzügyek, logisztika, raktár és más: az összes adat és funkció, egyben
CALL AND CONTACT CENTER: ELEMZÉSEK
- Ügynök válaszidők
- Kihasználtság%
- Csatornánkénti statisztikák
- Automatizált szolgáltatási szint jelentések (SLA reports)