vissza az összes funkcióhoz

Kattints bármelyik elemre a részletekért!

Contact center & call center

  • Bejövő hívás / kapcsolat kezelése
  • Több csatorna: hang, web-callback, sms, chat, social media - Facebook is
  • ACD & routing: bejövő valós idejű és offline kapcsolatok kezelése Automatikus Híváselosztási motorral (Automatic Call Distribution), képesség-alapú szabályokkal (Skill-based Routing).
  • Bárhonnan: a munkatársak és külsősök bentről, de otthonról vagy bárhonnan dolgozhatnak
  • Hang-válasz (voice response): a bejövő hívás előzetesen felállított menübe érkezik - szűrés, tovább-irányítás céljából
  • IVR: Interactive Voice Response: dinamikus adat-kitöltés, önkiszolgáló funkciók
  • CTI (computer telephony integration): ügyfél-azonosítás és felugró ablakok
  • Rögzítés: A beszélgetések törvényi előírásoknak való megfelelés vagy monitorozás céljából is rögzíthetők
  • 360 fokos folyamatos jelentés (valós idejű és múltbeli is)

Kampány kezelés

  • Telefon / hívás alapú kampányok
  • Kimenő irányú prediktív tárcsázás (Outbound Predictive Dialer)
  • Kampány- és lista-kezelés
  • Visszahívási kérelem kezelés (callback list)
  • Szkriptek: ügyfél-beszélgetéshez, adatgyűjtéshez

Teljes integráció

  • Partner adatok: ügyfelek, egyéb felek (nincs szükség áttöltésre, feltöltésre stb.)
  • Folyamat-integráció: értékesítési, ügyfélszolgálati és egyéb (pl. követelés-kezelési vagy logisztikai) folyamatok indítása
  • Azonos felhasználók: nincs szükség külön adminisztrációra
  • Rendszer egyéb adataihoz való hozzáférés: pénzügyek, logisztika, raktár és más: az összes adat és funkció, egyben

Call and contact center: elemzések

  • Ügynök válaszidők
  • Kihasználtság%
  • Csatornánkénti statisztikák
  • Automatizált szolgáltatási szint jelentések (SLA reports)

Virtuális, felhő alapú contact center & call center

Teljesen integrált a 10xONE egyéb területeivel

A contact center és call center megoldásunk teljes körű: több-csatornás, automatikus hívás-elosztással, irányítással stb., a felhőből, előfizetéses alapon.

De ennél több, sokkal, mint egy "átlag" Call Center vagy Contact Center csomag.

A többi CRM Ügyfélszolgálat, Bejelentés-kezelés, Szolgáltatási Szint Kezelés, Értékesítési jutalék- és bónusz valamint Logisztikai és Pénzügyi funkcióval együtt használható.  

Mind egyben - teljes integrációban egymással.  E mellett extrém rugalmasan - úgy ahogy mindig szeretted volna.

@