CSOMAGOK

Hisszük, hogy a felhőben mindenki vezethet! Minden csomag ezért ugyanazokat a megoldásokat tartalmazza.

Akkor mégis mi a különbség?

Költségeinket – és így árainkat is – jelentősen befolyásolja, hogy van-e szükség emberre a szolgáltatás nyújtáshoz, illetve, hogy mennyire egyedi az, amit Ön kér vagy éppen ellenkezőleg: mennyire elégedik meg az alap-megoldásokkal. E mellett minden cégnek más a helyzete, máshol tart, mások a céljai – és mások az anyagi lehetőségei is.

Éppen ezért UGYANAZOKAT a megoldásokat – ismételjük: TELJESEN ugyanazokat a megoldásokat! – különböző szolgáltatás-csomagokban, különböző szolgáltatási szinten értékesítjük, melyek ára éppen a háttér-szolgáltatások közötti igen jelentős különbség miatt jelentősen eltér.

Alap csomag

Kinek való, mi van benne?

  • Aki a dobozos szoftverek áráért rugalmasabb szoftvert szeretne
  • Alap csomagunkat azoknak az egyéni és kisvállalkozásoknak, kis projekteknek illetve nagy szervezetek kis egységeinek találtuk ki, akik egyszerű dolgokat akarnak gyorsan, egyszerűen, standard módon megoldani.
  • Az Alap csomag felhasználóinak száma nem korlátozott, azaz tetszőleges számú felhasználóig igen kedvező díjon használható.

Mi jár a csomagban?

  • A szoftver, a szerver, a mentések és az automatikus frissítések – mind.
  • Az e-mail ügyfélszolgálat.

Mi nincs benne?

  • Minden más, így különösen: a kezdeti oktatás, a telefonos ügyfélszolgálat, a bármilyen egyedi testreszabás, az iparági megoldások.
  • E mellett nem jár vele még a más rendszerekkel való összekapcsolás, illetve a kezdeti adatbetöltés.
  • E mellett csak korlátozott számú terület használható az alább felsoroltak közül – ez szándékos választás részünkről, hiszen a támogatási kérdések, az üzleti kérdések jelentősen növekednek, amint a szoftver minél több területét veszi használatba.  Ez részünkre is jelentősen növeli a költségeinket.

Van-e más korlátozás?

  • A csomagban 200 MB tárhely található (ez egy átlag felhasználónak kb. 1 – 3 évre elegendő, ha intenzíven használja az alkalmazást).  Ha a felhasználó kinövi ezt a tárhelyet, további tárhelyet kaphat az előfizetésével azonos árért (azaz nem számítunk fel semmilyen további díjat, büntetést).

Mi mindenre jó? NÉHÁNY PÉLDA

  • CRM – ügyfélkapcsolat-kezelés, értékesítés
  • CRM – marketing és hírlevelek
  • SRM – szállítók kezelése, beszerzés
  • HRM – felvétel, elbocsátás, dolgozói szerződések, dolgozói adatok
  • Számlázás
  • Szállítói számla kezelés
  • Alap pénzügyek
  • Projektek nyilvántartása, projektkezelés
  • Feladatkezelés és naptár
  • Dokumentumok kezelése, tárolása

Prémium csomag


Kinek való, mi van benne?

  • Aki még több rugalmasságot szeretne – akár egyedi fejlesztésekkel is
  • Prémium csomagunkat azoknak a vállalkozásoknak, kis és közepes projekteknek illetve nagy szervezeteknek találtuk ki, akik számos dolgot akarnak egyszerre megoldani és speciális, egyedi igényeik vannak a szoftver tudása vagy szolgáltatásaink terén.  E mellett ha a helyi rendszerekkel össze kívánja kötni a 10xONE-t, szintén ez a csomag a megfelelő.
  • Az iparág-specifikus megoldásaink szintén elérhetőek.

Mi jár a csomagban?

  • A szoftver, a szerver, a mentések és az automatikus frissítések – mind.
  • Az e-mail és telefonos ügyfélszolgálat.
  • A kezdeti oktatás.
  • Az iparág-specifikus beállítások, sablonok, pénzügyi beállítások.
  • Korlátlan számú területet használhat.
  • Képernyők változtathatóak, beállítással
  • Garantált szolgáltatási szintek.
  • A más rendszerekkel való összekapcsolás, illetve a kezdeti adatbetöltés.  Ez a szolgáltatás külön díjért elérhető, melynek díját közösen állapítjuk meg.
  • Egyedi, személyes (helyi) oktatás illetve egyedi személyes tanácsadás.  Ez a szolgáltatás külön díjért elérhető, melyet partnereink állapítanak meg.
  • 7 napon, 24 órán át elérhető telefonos támogatás.  Ez a szolgáltatás külön díjért elérhető.

Mi nincs benne?

  • Nincs ilyen.

Van-e egyéb korlátozás?

  • A Prémium csomag felhasználóinak száma minimum 5, azaz legalább ennyi felhasználó előfizetése szükséges.
  • A csomagban 2 gigabájt tárhely található (ez egy átlag felhasználónak kb. 10 évre elegendő, ha intenzíven használja az alkalmazást).

Mi mindenre jó? nÉHÁNY PÉLDA

  • CRM – ügyfélkapcsolat-kezelés, értékesítés
  • CRM – marketing és hírlevelek
  • SRM – szállítók kezelése, beszerzés
  • HRM – felvétel, elbocsátás, dolgozói szerződések, dolgozói adatok
  • Számlázás
  • Szállítói számla kezelés
  • Alap pénzügyek
  • Projektek nyilvántartása, projektkezelés
  • Feladatkezelés és naptár
  • Dokumentumok kezelése, tárolása
  • Követelés-kezelés, kinnlevőségek kezelése
  • Cash flow tervezés, előrejelzés
  • Szerződések nyilvántartása
  • Felhasznált idő követése
  • Egyedi folyamatok szabályozása és érdemben való követése

Profi csomag


Kinek való, mi van benne?

  • Aki testre szabott üzleti szoftvert szeretne
  • Profi csomagunkat azoknak a vállalkozásoknak, kis és közepes projekteknek illetve nagy szervezeteknek találtuk ki, akik számos dolgot akarnak egyszerre megoldani illetve személyes oktatásra valamint telefonos támogatásra is igényt tartanak.
  • Az iparág-specifikus megoldásaink szintén ettől a csomagtól elérhetőek.

Mi jár a profi csomaggal?

  • A szoftver, a szerver, a mentések és az automatikus frissítések – mind.
  • Az e-mail és telefonos ügyfélszolgálat.
  • A kezdeti oktatás.
  • Az iparág-specifikus beállítások, sablonok, pénzügyi beállítások.
  • Korlátlan számú területet használhat.
  • A képernyők is változtathatóak.
  • Garantált szolgáltatási szintek.

Mi nem jár a Profi csomaggal?

  • Nem jár vele még a más rendszerekkel való összekapcsolás, illetve a kezdeti adatbetöltés.
  • Nem jár vele egyedi, személyes (helyi) oktatás illetve egyedi személyes tanácsadás.  Ez részünkre is jelentősen növeli a költségeinket.
  • Nem kérhető hozzá továbbá 7 napon, 24 órán át elérhető telefonos támogatás.

Van-e más korlátozás?

  • A Profi csomag felhasználóinak száma minimum 5, azaz legalább ennyi felhasználó előfizetése szükséges.
  • A csomagban 2 gigabájt tárhely található (ez egy átlag felhasználónak kb. 10 évre elegendő, ha intenzíven használja az alkalmazást).  Ha kinövi ezt a tárhelyet, további tárhelyet kaphat az előfizetésével azonos árért (azaz nem számítunk fel semmilyen további díjat, büntetést).

Mi mindenre jó? NÉHÁNY PÉLDA

  • CRM – ügyfélkapcsolat-kezelés, értékesítés
  • CRM – marketing és hírlevelek
  • SRM – szállítók kezelése, beszerzés
  • HRM – felvétel, elbocsátás, dolgozói szerződések, dolgozói adatok
  • Számlázás
  • Szállítói számla kezelés
  • Alap pénzügyek
  • Projektek nyilvántartása, projektkezelés
  • Feladatkezelés és naptár
  • Dokumentumok kezelése, tárolása