Frissítsd fel az italnagykereskedésed működését! Most pályázati pénzzel.


80+ profi alkalmazás:
CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több. 

A szoftvered, amit eddig használtál - jövőállóan: sokkal hatékonyabb, eredményesebb, korszerűbb.


Sőt: a legmodernebb technológiákkal: ingyen kód- és szoftverfejlesztők nélkül változtatható. A céged működése és az infromatika egyszerre lesz rugalmasabb és olcsóbb. hatalmas eszköztár, a legkorszerűbb kód nélküli technológia erejével.


Érdekel

Lenyűgöző képességek, a legkorszerűbb technológiával, a felhőből.

Legyen szó készletkezelésről, rendelésfeldolgozásról, szállításszervezésről vagy ügyfélkapcsolat-kezelésről, megoldásunk kifejezetten az italnagykereskedések igényeire szabott, és minden folyamathoz hatékony, testreszabható megoldásokat kínál.

+4%

Kevesebb késés

5%

Gyorsaság növekedés

+10%

Állásidő csökkenés

+15%

Elégedettség növekedés

MINDEN EGYBEN, AZONNAL.

1600+ alapból, azonnal használható funkció - a legkorszerűbb technológiákkal: alacsony kóddal vagy kód nélkül.


Két innovációs pályázatot ajánlunk most figyelmedbe, amellyel italnagykereskedésed fejlesztését támogathatod!


1 - GINOP 2.1.3 - cégfejlesztési és automatizálási pályázat

Pályázz, velünk és a cégfejlesztéshez most 70%-os támogatást is kaphatsz. Segítünk mindenben!

Tovább

2 - DIMOP Plusz 1.2.3/A-24 - szoftver pályázat

50% támogatás, 50% 0%-os hitel, 10% önrész - mikro-, kis- és középvállalkozásoknak.

Tovább

MOST A PÁLYÁZATÍRÁS DÍJÁT MI ÁLLJUK!

Töltsd ki az űrlapunkat és egy órás ingyenes digitalizációs és innovációs tanácsadást is biztosítunk vállalkozásod számára.

Érdekel
-30%

Üzemeltetési költség

-60%

Változtatási költség

-85%

Integrációs költség

Költségben és rugalmasságban verhetetlen 

Alacsony üzemeltetési költségek

Nincs szükség további személyzetre.

Rugalmas módosítási lehetőségek

A szoftver szabadon alakítható

Költséghatékony integráció

Kódolás nélküli rendszerkapcsolatok.

Üzleti szoftvermegoldásaink komoly képességekkel rendelkeznek

Mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el.

A konfigurálható csomag-szoftverekeink több lehetőséget kínálnak, mint az egyszerű csomagszoftverek.

Az italnagykereskedések számára az általános rendszerek gyakran nem nyújtanak elegendő megoldást. Ha a raktárkezelés, rendelésfeldolgozás vagy szállításszervezés egyedi igényeket kíván, a hagyományos szoftverek tudása hamar korlátokba ütközik. Nem akarsz hónapokat várni egy új funkcióra? Akkor itt jön képbe a 10xONE: a csomagszoftverek merevségén túlmutatva végtelen rugalmasságot és kiemelkedő teljesítményt biztosítunk, kifejezetten az italnagykereskedések számára.

Alakítható, testreszabható

Egyedi igények megvalósításához lehetőségek a 10xONE előtt:

Régi választás 1:

Egyedi fejlesztés

Az egyedi megoldások a leginkább személyre szabottak - ugyanakkor a legköltségesebbek és a legnagyobb kockázattal járnak.

Régi választás 2:

Testreszabható ERP, CRM, HR rendszerek stb.

A komplex testreszabható szoftverek általában magas bevezetési költségekkel és hosszabb tanulási idővel járnak, ugyanakkor ad némi rugalmasságot és sokkal szélesebb funkcionalitást nyújtanak, mint az alacsony kódú vagy kód nélküli (low code / no code) platformok.

Régi választás 3:

Alacsony kódú / Kód nélküli (Low Code No Code) platformok

Ezek a platformok lehetővé teszik az üzleti felhasználók számára saját alkalmazások létrehozását, azonban korlátozottak a komplexitás és tudás terén: általában a komplex igények körülbelül 30-70%-át tudják kielégíteni.

10xONE: korszerűbb = jobb

Mindenből, negatívumok nélkül.

Alacsony kód / kód nélküli (No code / Low code)

Új dolgok létrehozása, meglévők módosítása könnyedén. Grafikus, fogd-és-vidd módszerekkel, valamint további intelligens megoldásokkal: szabadon alakítható. Egyszerűvé és gyorssá teszik az egyedi szoftverfejlesztést. Ezekkel a megoldásokkal csökkentheted a fejlesztési időt.

1600+ alapból azonnal használható szolgáltatás

Mindenre kiterjedő megoldás - minden, amire csak szükséged lehet, benne van. Teljeskörű szolgáltatások, képességek és funkciók - benne számtalan iparágra és területre a CRM-től a gyártásig.

Nagyvállalati lehetőségek

Nagyon komoly, komplex feladatokra, nagy adatmennyiségekre is képes. Képes kezelni felhőalapú vagy telepített rendszerek esetén 100 millió rekordot, valamint több 1000 felhasználót is könnyedén.

Ne maradj le a legfontosabb lehetőségekről!

Iratkozz fel hírlevelünkre, és elsőként értesülhetsz a legújabb digitális fejlesztésekről, pályázati lehetőségekről és üzleti trendekről.

     

    1600+

    Azonnal használható funkció.

    Az ERP+CRM+HR komplex üzleti szoftver kategória forradalma felé törekszünk. Célunk egy rendkívül rugalmas és világos megoldás létrehozása, amely önkiszolgáló, öndokumentáló és önmagyarázó integrált szolgáltatásokat nyújt. Mindezt egyszerű, vizuális és könnyen használható Low Code No Code eszközökkel érjük el. Végső célunk az, hogy lefedjük az összes üzleti igényt, a világ összes vállalkozása számára.

    Photo by Kultbrecher

    Czernecki Péter

    CEO

    Ügyfeleink

    Ők már a 10XONE szoftverét választották

    "A Workflow rendszert 2022-ben kezdtük el használni. Általánosságban az a tapasztalatunk vele, hogy optimalizálta és egységesítette a belső folyamatainkat, illetve pozitívan hatott az átláthatóságra és monitorozhatóságra. Egyszerűen konfigurálható és beállíthatóak a dolgozói jogosultságok. A különböző folyamatok egyes lépéseinél pedig bizonyos mértékű automatizációkkal szabadított fel erőforrásokat, amelyeket más területekre tudtunk átcsoportosítani. Használata hatékonyabbá és egyszerűbbé teszi kommunikációt és biztosítja az osztályok közötti megfelelő mennyiségű és minőségű adat és információáramlást. A szoftver support-ja gyors, megbízható és naprakész, működése pedig stabil. Használata egyszerű, rövid időn belül magabiztosan elsajátítható. A modulok teljes mértékben cégre szabhatóak, így bátran tudom ajánlani mindenkinek a rendszer használatát."

    Léner Attila
    IT vezető, Staff House Zrt.

    Még nem vagy ügyfelünk?

    Ha felkeltettük érdeklődésed, add meg az elérhetőségedet, mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot.








      Általános Szerződési Feltételek

       

      Akik már használják

      Mit mondanak rólunk?

      Cégünk úgy döntött, hogy új informatikai rendszert vezet be a cég zászlóshajójának, a nemzetközi fuvarozásnak a magasabb szintű támogatására. A projekt vezetését Czernecki Péter kapta meg. Az informatikai osztály és a cég más területeinek, illetve külső erőforrások kiváló kombinálásával sikerült határidőre egy professzionális szoftvert bevezetni, ami éveken át biztosította a cég nyereséges növekedését.

      Lajkó Ferenc

      CEO - Waberer’s International Zrt.

      "A 10xONE csapata által épített rendszer a Waberer's-nél éveken át bizonyított az eredményesség növelésére."
      A cégünk több száz projektet kezel egyszerre párhuzamosan - a hatékonyság kiemelt szempont. A projektek és feladatok állapota, a dokumentumok, a felelősök követése - egyben - lehetetlen lenne a 10xONE nélkül.

      NÉMETH GABRIELLA

      Ügyvezető - Solerte Tender Kft.

      "A 10xONE nélkül a jelenlegi méret mellett már kezelhetetlen lenne a működésünk."
      A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.