fbpx

HR 

KOMPLEX, KOMOLY ÜZLETI SZOFTVER EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN. 

Alapból kód nélkül. 

Látni kell, hogy hihető legyen. Nagyvállalati képességek, a felhőből.

HR és még több.

Közepes és nagy cégeknek. Kiemelkedő előnyünk, hogy szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés és a mellett a mérhetőség is biztosított.


A "Kód nélküli" szoftver előnye és víziónk

A kód nélküli szoftverek néhány éve váltak elérhetővé. A piacot messze megelőzve mi már 10 éve dolgozunk a kód nélküli technológiánkon, több mint 1600 fő funkciót kínálva, alacsony havi díjértÜzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el legtöbbször < fejlesztők /> és < kód /> nélkül.

Víziónk
Üzleti szoftver, ami kitalálja a gondolatokat: olyan komplex üzleti szoftver, ami olcsóbban, gyorsabban alakítható - és végül kitalálja a felhasználó gondolatait.
A kód nélküli-kevés kód (low no code) és a legújabb generatív AI technológiák egyre közelebb visznek ehhez.
Célunk az önkiszolgáló, önváltoztató, öndokumentáló és önmagyarázó szoftver.

ELŐNYÖK

Megoldásunk eredménye - kézzelfogható üzleti előny

Tudjuk, hogy egy új szoftver használatba vétele változással jár. Azt is tudjuk, hogy megéri: a tudás kezelése, az információ szervezése, gyűjtése és elemzése, a folyamatok automatizációja gyors megtérülést eredményez.

Javul a HR folyamatok sebessége. Kevesebb a késve teljesített igény. Jelentősen csökken az adminisztráció, jelentősen javul a döntések gyorsasága az azonnal és teljeskörűen rendelkezésre álló adatoknak köszönhetően.

+40%

Sebesség növekedés 

+80%

Kevesebb késés

+30%

Hatékonyság növekedés

+90%

Döntési sebesség növekedés

JELLEMZŐK, KÉPESSÉGEK

Többféle működési mód

Mind egyetlen cégre mind pedig több cégnek nyújtott HR szolgáltatások esetén (szolgáltató központ).

Automatizálás

Rengeteg ponton automatizálunk, automatizáltuk a folyamatot. Munkavállalói adatok automatikus betöltése, másolása. Szerződések lejárat figyelése. Automatikus jóváhagyások. Jelentések automatizációja. Rengeteg adat alapértelmezése.

Munkafolyamatok

Nem csak a HR alaptevékenység folyamatai hanem a HR összköltség jelentős részét képező adminisztratív folyamatok is támogatottak - és rugalmasan alakíthatók.

Projektalapú működés - nyereségesség érdekében

Ezáltal egy teljeskörű olyan irányítási rendszert biztosítunk, amely nem csak a hagyományos megközelítésben, hanem önálló, eredmény-orientált részlegekre bontva teszi irányíthatóvá az összes eszközt, erőforrást és tevékenységet.

Kontrolling - önköltség és eredmény: helyesen

Rugalmas kontrolling modell önköltség- és eredményszámításhoz. Mindezt helyesen. Ez élet-halál kérdése minden harmadik fél számára szolgáltatást nyújtó flottakezelő számára: csak ezzel biztosítható, hogy azokat az ügyfeleket tartsuk meg középtávon, akik nyereségesek.

  • Munkavállalók összes lényeges alapadata
  • Munkavállalói adatok egyedi megadási lehetőségei
  • Teljes: az összes munkavállalóval kapcsolatos adat, esemény, dokumentum, költség egy helyen fellelhető.
  • Világos felelősségi körök a munkavállalók egyes csoportjaiért: a munkavállalók egyes csoportjai külön-külön személyekhez rendelhetőek, sőt, ezek a személyek eltérhetnek - beosztás-menedzser, projektvezető (és további 4 független hierarchia).
  • Munkavállaló csoportok kezelhetősége
  • Személyes adatok
  • Címek
  • Nyugdíj
  • Egyéb személyes adat
  • Igazolványok
  • Jogosítvány
  • Egyéb személyes adat
  • Munkavállalói dokumentumok kezelése

  • Egy munkavállalóhoz több jogviszony megadása
  • Jogviszony típusok - munkavállaló, megbízási szerződés stb.
  • Jogviszony beállítások: részmunkaidős, munkaidő-keretes stb.
  • Jogviszonhoz tartozó szerződés

  • Dokumentum-nyilvántartás: az összes, munkavállalóval kapcsolatos dokumentum Word, Excel, PDF, JPEG vagy számos más formátumban való rögzítése, csatolása a jármű mellé, úgy, hogy az később a közös “nagy” dokumentum-tárban is elérhető (természetesen megfelelő jogosultság mellett).
  • Költség nyilvántartás: munkavállalót illető költségek követése és továbbszámlázás követése.

  • Költség tervek és tények: adott szervezet illetve költséghely költséghelyi terveinek rögzítése és annak követése a munkavállalókkal kapcsolatos közvetlen és általános költségek vonatkozásában egyaránt.
  • Céges-kártyák nyilvántartása, ezek munkavállalóhoz való rendelése, érvényességgel és érvényesség-figyeléssel.

  • Szabadság rögzítése - weben és mobilon is
  • Szabadság keret követése
  • Egyedi szabadság jogcímek - cégfüggő módon, ezek keretének külön követése
  • Szabadság engedélyezés: közvetlen felettes, helyettesítés kezelése, műszakvezető is külön jóváhagyhat
  • Szabadság engedélyezés: törvényi határidők betartása, betartatása

  • Egyéb távollét rögzítése - weben és mobilon is
  • Egyéb távollét követése
  • Egyéb távollét jogcímek - cégfüggő módon
  • Egyéb távollét engedélyezés: közvetlen felettes, helyettesítés kezelése, műszakvezető is külön jóváhagyhat

  • Ívek készítése, küldése emailen vagy nyomtatása papírra
  • Ívek jóváhagyása

  • Teljes HR folyamat-támogatás
  • Egyedileg kialakítható, beállítható folyamatok
  • Figyelmeztetések
  • Egyedi automatizált folyamat emailek és sms-ek, üzenetek

  • Több irányított szervezet, egység egy helyen való egységes kezelése: első ránézésre kevésbé fontosnak tűnhet ez az előny, de ha egyszer megtapasztalta, ez a legfontosabb képességek egyikévé válik majd: amennyiben több szervezetet irányítana egyben (pl. több intézmény flottájának kezelése egyben), melyek azonos szabályokat, folyamatokat és jelentési igényeket támasztanak, úgy nincs egyetlen más eszköz sem, mely annyit tehetne Önért, mint a 10XONE. Az összes ilyen egységét, szervezetét egymástól függetlenül, de mégis azonos alapokon, azonos szabályok, adatgyűjtési és elemzési módszerek alkalmazásával irányíthatja, az egyébként sokszor költséges és fájdalmas rendszerintegráció nélkül. Ismételjük: mindezt együtt, egyetlen eszközben, egyetlen helyen, komplex beállítások vagy képzés igénye nélkül.
  • Külső szervezetek számára is nyitott: külső külső felek is (pl. munkaerő-kölcsönzők) hozzáférhetnek, megfelelő jogosultságok birtokában. Gyakorlatilag egyenrangú félként működhetnek együtt a céggel, mintha ugyanabban a szobában ülnének. A 10XONE természetesen “kitalálja”, hogy ki mit láthat, ki mely adatokhoz férhet hozzá, ki mit módosíthat – és a módosításokat naplózza is.

  • Munkavállaló összes vonatkozó mandátumának nyilvántartása – kiállítás, érvényesség, megújítás
  • Munkavállaló Okmányok kezelése
  • Munkavállaló Okmányok rendszerezése

  • Szerződések nyilvántartása (munka, megbízási, bérleti, költségtérítés stb.)
  • Szerződések érvényessége
  • Szerződések feltételei
  • Szerződések nyomon követése és megújításának időpontjai

  • Műszakbeosztás készítése
  • Műszakbeosztás megjelenítése
  • Műszakbeosztás ellenőrzése
  • Műszakbeosztástól való eltérés kezelése

  • Tény idők jelentése
  • Ha szükséges, jóváhagyás

  • HR pozíciók alapadatok
  • HR pozíciók munkavállalóhoz rendelése
  • HR pozíció hierarchia

  • Minden egyéb kapcsolódó folyamat kezelése egy helyen
  • Feladatok nyilvántartása, kiosztása, nyomon követése
  • Feladatok időzítése és erőforrások megosztása
  • Automatikus értesítések és emlékeztetők a feladatokról
  • Dokumentumok és kapcsolódó anyagok kezelése egy helyen
  • Riasztások és jelzések beállítása
  • Üzleti folyamatok elemzése és optimalizálása (pl. szűk keresztmetszetek kezelése)

  • Integráció az alapvető rendszerekkel (SAP, ERP, CRM, HR, AM Microsoft Dynamics)
  • Bérszámfejtő rendszer integráció
  • Dokumentum integráció (elektronikus aláírás, tárolás)
  • Adat importálás, exportálás más rendszerekbe

  • Munkavállalóhoz kapcsolódó pótlékok és költségek nyilvántartása (költség helyeken eltérően)
  • Költségek nyilvántartása és azok követése
  • Számítandó és közvetlenül rögzített pótlékok kezelése, azok követése
  • Teljes költségek kezelése, azok követése
  • Számlák kezelése, nyilvántartása
  • Számlákhoz tartozó költségek kezelése

  • Munkavállalói létszám és állapot
  • Kötelező statisztikák (jelentések)
  • Munkavállalói költségek elemzése
  • Munkavállalói költségek elemzése
  • Egyéb elemzések, kimutatások

MI A 10XONE? KOMPLEX 

ÜZLETI SZOFTVER 

EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN. 

KÓD NÉLKÜL.


A világon elsőként. 

Nagyvállalati képességekkel a felhőből.

CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több.

Tömeggyártáshoz (batch) és projekt alapú gyártási folyamatokhoz is. Kiemelkedő előnyünk, hogy a tervezési és gyártási szakaszok során szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés.


A "Kód nélküli" szoftver előnye

A kód nélküli szoftverek néhány éve váltak elérhetővé. Mi már 10 éve dolgozunk a kód nélküli technológiánkon, több mint 1600 fő funkciót kínálva, alacsony havi díjértÜzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el legtöbbször < fejlesztők /> és < kód /> nélkül.
Jó, de mennyibe kerül?

KÖLTSÉGBEN VERHETETLEN

1) Minimális üzemeltetési költségek - nem szükséges plusz személyzet. 
2) Jóval alacsonyabb változtatási költségek - a szoftver szabadon változtatható.
3) Jóval olcsóbb összekötni más rendszerekkel - rendszer-kapcsolatok kód nélkül.

-30%

 Üzemeltetési költség

-60%

Változtatási költség

-85%

Integrációs költség

ÉRDEKEL!


Érdekes lehet? Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik ezután?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége - Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során.  

    2. Beállítás - Előzetesen beállítjuk a megoldásokat, hogy ismerős legyen, mikor az első felhasználó először belép. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés - Képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat. 

    4. A beállítások finomhangolása Finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférést biztosítunk - Gratulálunk, készen állunk a használatra!
    Mitől "okos"?

    MI MÉG A 10XONE? MINDEN BENNE: EGYBEN, AZONNAL

    1600+ KÉSZ SZOLGÁLTATÁS

    CRM, beszerzés, HR, további ERP képességek, PÉNZÜGYEK és a többi "tudás", képesség, egyben. Sőt: változtatható - és új dolgok is hozhatóak létre - önállóan < fejlesztők /> vagy < kód /> nélkül


    ALAKÍTHATÓ, TESTRESZABHATÓ

    Egyedi igények megvalósításához: lehetőségek a 10xONE előtt

    Régi választás 1:

    Egyedi szoftver-fejlesztés

    Az egyedi megoldások a leginkább személyre szabottak - ugyanakkor a legköltségesebbek és a legnagyobb kockázattal járnak.
    Régi választás 2:

    Testreszabható szoftverek

    A komplex testreszabható szoftverek általában magas bevezetési költségekkel és hosszabb tanulási idővel járnak,  ugyanakkor ad némi rugalmasságot és sokkal szélesebb funkcionalitást nyújtanak, mint az alacsony kódú vagy kód nélküli (low code / no code) platformok.

    Régi választás 3:

    Kód nélküli platformok

    Ezek a platformok lehetővé teszik az üzleti felhasználók számára saját alkalmazások létrehozását, azonban korlátozottak a komplexitás és tudás terén: általában a komplex igények körülbelül 30-70%-át tudják kielégíteni.


    10xONE: a legjobb - mindenből - negatívumok nélkül

    Kód nélküli

    Új dolgok létrehozása, meglévők módosítása könnyedén.

    Grafikus, fogd-és-vidd módszerekkel, valamint további intelligens megoldásokkal: szabadon alakítható.

    1600+ kész funkció

    ERP, CRM, HR, pénzügyek és még több. Teljeskörű szolgáltatások, képességek és funkciók - benne számtalan iparágra és területre a CRM-től a gyártásig.

    Nagyvállalati erő

    Komoly, komplex feladatokra, nagy adatmennyiségekre is képes. Képes kezelni felhőalapú vagy telepített rendszerek esetén 100 millió rekordot, valamint több 1000 felhasználót is könnyedén.