fbpx

HR INNOVÁCIÓ. Komplex üzleti szoftver egyszerűen, könnyedén.

CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több.

HR megoldások és azon túl. Közepes- és nagyvállalatoknak. Kiemelkedő előnyünk, hogy szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés és emellett a mérhetőség is biztosított.

ELŐNYÖK

Megoldásunk eredménye - kézzelfogható üzleti előny

Tudjuk, hogy egy új szoftver használatba vétele változással jár. Azt is tudjuk, hogy megéri: a tudás kezelése, az információ szervezése, gyűjtése és elemzése, a folyamatok automatizációja gyors megtérülést eredményez.

Javul a HR folyamatok sebessége. Kevesebb a késve teljesített igény. Jelentősen csökken az adminisztráció, jelentősen javul a döntések gyorsasága az azonnal és teljeskörűen rendelkezésre álló adatoknak köszönhetően.

+40%

Sebesség növekedés 

+80%

Kevesebb késés

+30%

Hatékonyság növekedés

+90%

Döntési sebesség növekedés

Költségben verhetetlen

Üzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el.

Pipa
Alacsony üzemeltetési költségek - nincs szükség további személyzetre. 
Pipa
Rugalmas módosítási lehetőségek - a szoftver szabadon alakítható. 
Pipa
Költséghatékony integráció - kódolás nélküli rendszerkapcsolatok. 
-30%

Üzemeltetési költség

-60%

Változtatási költség

-85%

Integrációs költség

JELLEMZŐK, KÉPESSÉGEK

Többféle működési mód

Mind egyetlen cégre mind pedig több cégnek nyújtott HR szolgáltatások esetén (szolgáltató központ).

Automatizálás

Rengeteg ponton automatizálunk, automatizáltuk a folyamatot. Munkavállalói adatok automatikus betöltése, másolása. Szerződések lejárat figyelése. Automatikus jóváhagyások. Jelentések automatizációja. Rengeteg adat alapértelmezése.

Munkafolyamatok

Nem csak a HR alaptevékenység folyamatai hanem a HR összköltség jelentős részét képező adminisztratív folyamatok is támogatottak - és rugalmasan alakíthatók.

Projektalapú működés - nyereségesség érdekében

Ezáltal egy teljeskörű olyan irányítási rendszert biztosítunk, amely nem csak a hagyományos megközelítésben, hanem önálló, eredmény-orientált részlegekre bontva teszi irányíthatóvá az összes eszközt, erőforrást és tevékenységet.

Kontrolling - önköltség és eredmény: helyesen

Rugalmas kontrolling modell önköltség- és eredményszámításhoz. Mindezt helyesen. Ez élet-halál kérdése minden harmadik fél számára szolgáltatást nyújtó flottakezelő számára: csak ezzel biztosítható, hogy azokat az ügyfeleket tartsuk meg középtávon, akik nyereségesek.

  • Munkavállalók összes lényeges alapadata
  • Munkavállalói adatok egyedi megadási lehetőségei
  • Teljes: az összes munkavállalóval kapcsolatos adat, esemény, dokumentum, költség egy helyen fellelhető.
  • Világos felelősségi körök a munkavállalók egyes csoportjaiért: a munkavállalók egyes csoportjai külön-külön személyekhez rendelhetőek, sőt, ezek a személyek eltérhetnek - beosztás-menedzser, projektvezető (és további 4 független hierarchia).
  • Munkavállaló csoportok kezelhetősége
  • Személyes adatok
  • Címek
  • Nyugdíj
  • Egyéb személyes adat
  • Igazolványok
  • Jogosítvány
  • Egyéb személyes adat
  • Munkavállalói dokumentumok kezelése

  • Egy munkavállalóhoz több jogviszony megadása
  • Jogviszony típusok - munkavállaló, megbízási szerződés stb.
  • Jogviszony beállítások: részmunkaidős, munkaidő-keretes stb.
  • Jogviszonhoz tartozó szerződés

  • Dokumentum-nyilvántartás: az összes, munkavállalóval kapcsolatos dokumentum Word, Excel, PDF, JPEG vagy számos más formátumban való rögzítése, csatolása a jármű mellé, úgy, hogy az később a közös “nagy” dokumentum-tárban is elérhető (természetesen megfelelő jogosultság mellett).
  • Költség nyilvántartás: munkavállalót illető költségek követése és továbbszámlázás követése.

  • Költség tervek és tények: adott szervezet illetve költséghely költséghelyi terveinek rögzítése és annak követése a munkavállalókkal kapcsolatos közvetlen és általános költségek vonatkozásában egyaránt.
  • Céges-kártyák nyilvántartása, ezek munkavállalóhoz való rendelése, érvényességgel és érvényesség-figyeléssel.

  • Szabadság rögzítése - weben és mobilon is
  • Szabadság keret követése
  • Egyedi szabadság jogcímek - cégfüggő módon, ezek keretének külön követése
  • Szabadság engedélyezés: közvetlen felettes, helyettesítés kezelése, műszakvezető is külön jóváhagyhat
  • Szabadság engedélyezés: törvényi határidők betartása, betartatása

  • Egyéb távollét rögzítése - weben és mobilon is
  • Egyéb távollét követése
  • Egyéb távollét jogcímek - cégfüggő módon
  • Egyéb távollét engedélyezés: közvetlen felettes, helyettesítés kezelése, műszakvezető is külön jóváhagyhat

  • Ívek készítése, küldése emailen vagy nyomtatása papírra
  • Ívek jóváhagyása

  • Teljes HR folyamat-támogatás
  • Egyedileg kialakítható, beállítható folyamatok
  • Figyelmeztetések
  • Egyedi automatizált folyamat emailek és sms-ek, üzenetek

  • Több irányított szervezet, egység egy helyen való egységes kezelése: első ránézésre kevésbé fontosnak tűnhet ez az előny, de ha egyszer megtapasztalta, ez a legfontosabb képességek egyikévé válik majd: amennyiben több szervezetet irányítana egyben (pl. több intézmény flottájának kezelése egyben), melyek azonos szabályokat, folyamatokat és jelentési igényeket támasztanak, úgy nincs egyetlen más eszköz sem, mely annyit tehetne Önért, mint a 10XONE. Az összes ilyen egységét, szervezetét egymástól függetlenül, de mégis azonos alapokon, azonos szabályok, adatgyűjtési és elemzési módszerek alkalmazásával irányíthatja, az egyébként sokszor költséges és fájdalmas rendszerintegráció nélkül. Ismételjük: mindezt együtt, egyetlen eszközben, egyetlen helyen, komplex beállítások vagy képzés igénye nélkül.
  • Külső szervezetek számára is nyitott: külső külső felek is (pl. munkaerő-kölcsönzők) hozzáférhetnek, megfelelő jogosultságok birtokában. Gyakorlatilag egyenrangú félként működhetnek együtt a céggel, mintha ugyanabban a szobában ülnének. A 10XONE természetesen “kitalálja”, hogy ki mit láthat, ki mely adatokhoz férhet hozzá, ki mit módosíthat – és a módosításokat naplózza is.

  • Munkavállaló összes vonatkozó mandátumának nyilvántartása – kiállítás, érvényesség, megújítás
  • Munkavállaló Okmányok kezelése
  • Munkavállaló Okmányok rendszerezése

  • Szerződések nyilvántartása (munka, megbízási, bérleti, költségtérítés stb.)
  • Szerződések érvényessége
  • Szerződések feltételei
  • Szerződések nyomon követése és megújításának időpontjai

  • Műszakbeosztás készítése
  • Műszakbeosztás megjelenítése
  • Műszakbeosztás ellenőrzése
  • Műszakbeosztástól való eltérés kezelése

  • Tény idők jelentése
  • Ha szükséges, jóváhagyás

  • HR pozíciók alapadatok
  • HR pozíciók munkavállalóhoz rendelése
  • HR pozíció hierarchia

  • Minden egyéb kapcsolódó folyamat kezelése egy helyen
  • Feladatok nyilvántartása, kiosztása, nyomon követése
  • Feladatok időzítése és erőforrások megosztása
  • Automatikus értesítések és emlékeztetők a feladatokról
  • Dokumentumok és kapcsolódó anyagok kezelése egy helyen
  • Riasztások és jelzések beállítása
  • Üzleti folyamatok elemzése és optimalizálása (pl. szűk keresztmetszetek kezelése)

  • Integráció az alapvető rendszerekkel (SAP, ERP, CRM, HR, AM Microsoft Dynamics)
  • Bérszámfejtő rendszer integráció
  • Dokumentum integráció (elektronikus aláírás, tárolás)
  • Adat importálás, exportálás más rendszerekbe

  • Munkavállalóhoz kapcsolódó pótlékok és költségek nyilvántartása (költség helyeken eltérően)
  • Költségek nyilvántartása és azok követése
  • Számítandó és közvetlenül rögzített pótlékok kezelése, azok követése
  • Teljes költségek kezelése, azok követése
  • Számlák kezelése, nyilvántartása
  • Számlákhoz tartozó költségek kezelése

  • Munkavállalói létszám és állapot
  • Kötelező statisztikák (jelentések)
  • Munkavállalói költségek elemzése
  • Munkavállalói költségek elemzése
  • Egyéb elemzések, kimutatások

Kérdésed van?

Kérj visszahívást, kollégáink készséggel segítenek.


Érdekel

Még nem vagy ügyfelünk?

Ha felkeltettük érdeklődésed, add meg az elérhetőségedet. Hamarosan felvesszük a kapcsolatot.