fbpx

CRM - eDM

A hagyományos CRM-en túl

Photo by Max

CRM eDM funkciók

Értékesítés - partnerek, jövöbeli vevők, ügyfelek

Teljes körű partner törzsadatkezelés

Aktuális és leendő ügyfél/partner kezelése

Magánszemélyek és jogi személyek (cégek) kezelése

Gyors, egyszerű, több kritériumon alapuló keresés a partnermesterben

Partnerkapcsolatok – különálló, de kapcsolódó partnerkapcsolati mester

Partnerkapcsolatok osztályozása (támogató, befolyásoló, fő döntéshozó, szűk keresztmetszet)

Partnerszervezet – több, különálló, de összefüggő jogi személy kezelése

Osztályozás - partnerek, termékek

Termékek hozzárendelése partnerekhez, vásárlókhoz

Partnerek, ügyfelek osztályozása

eDM kampányok

Hozzon létre kampányokat és mérje azokat projektekben az összes kapcsolódó mutató (KPI), pénzügyi adatok, dokumentumok, események, erőforrások segítségével

Erőforrások, feladatok, dokumentumok, események: tervezés, nyomon követés, elemzés

Kampánymenedzsment: kampányokhoz kapcsolódó erőforrások, feladatok, dokumentumok, események tervezése / menedzselése, elemzése

Az értékesítés összekapcsolása a vállalat más részeivel és a vevővel

Hozzon létre e-mail sablonokat beépített mezők és egyéni mezők beszúrásával

Küldj e-maileket

Az átvitel állapotának figyelése

Kezdje el az értékesítést vagy bármilyen más folyamatot a sikeres e-mailekből

Lehetőségek követése

Értékesítési leadek dinamikus kezelése, értékesítési leadek csoportosítása; a tervezett és tényleges számok, előállított dokumentumok nyomon követése

Az értékesítési vezetők hozzárendelése az értékesítőkhöz

Értesítés a lejáró szerződésekről

Előrehaladott lehetőségek

Lehetőségek dinamikus kezelése, értékesítési leadek csoportosítása; a tervezett és tényleges számok, előállított dokumentumok nyomon követése

Lehetőségek kiosztása az értékesítőknek

Értékesítési hálózatok, MLM hálózatok kezelése

Többszintű marketing hálózat menedzselése

A teljes közvetlen értékesítési hálózat teljes körű menedzselése

Többszintű értékesítési hálózat teljes körű menedzselése

Intelligens adatmegosztás a teljes MLM hálózaton

Az értékesítési hálózat szerződéseinek nyomon követése és kezelése – lehetővé teszi a szerződés részleteinek megosztását a kapcsolódó szinteken

Értékesítés és más hálózatok összekapcsolása

Értékesítés és egyéb funkcionális területek vagy más cégek: együttműködés

Az értékesítési folyamat összekapcsolása a „cég többi részével”, beleértve a műveleteket, az ügyfélszolgálatot, a szolgáltatásnyújtást

Több vagy egyetlen lépés, dokumentum megosztása/kiosztása az értékesítési folyamatban az ügyfelekkel

Lehetővé teszi az értékesítők számára az elkészített számlák, bevételek, kintlévőségek és készpénz nyomon követését/megtekintését

Az értékesítő teljes távoli hozzáférése ugyanazokhoz a központilag tárolt adatokhoz, biztonságosan, bármikor, bárhol

Photo by Daniel Koponyas

Kezeljük a folyamatokat

Rugalmasan

Egyben

Változtathatóan

Mérhetően

Photo by Patrick Fore

Lépjünk szintet

Minden egyéb területtel összhangban

Integráltan

Egyetlen megoldásban

Alakíthatóan

Egyszerűbb mint valaha

Integrálni, használni, változtatni

Photo by Lauren Edvalson
Photo by erica steeves
Photo by Tangerine Newt
Photo by Markus Spiske
Photo by Hipster Mum
Photo by Isaiah McClean
Photo by Hillary Black
Photo by Giorgio Trovato

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!