fbpx

CRM

A hagyományos CRM-en túl

Photo by Ales Nesetril

CRM funkciók

Értékesítés - partnerek, jövöbeli vevők, ügyfelek

Teljes körű partner törzsadatkezelés

Aktuális és leendő ügyfél/partner kezelése

Magánszemélyek és jogi személyek (cégek) kezelése

Gyors, egyszerű, több kritériumon alapuló keresés a partnermesterben

Partnerkapcsolatok – különálló, de kapcsolódó partnerkapcsolati mester

Partnerkapcsolatok osztályozása (támogató, befolyásoló, fő döntéshozó, szűk keresztmetszet)

Partnerszervezet – több, különálló, de összefüggő jogi személy kezelése

Osztályozás - partnerek, termékek

Termékek hozzárendelése partnerekhez, vásárlókhoz

Partnerek, ügyfelek osztályozása

Ajánlatok, szerződések

Ajánlat- és szerződéssablonok, valamint aktuális ajánlatok és szerződések kezelése

Az ajánlatsablonok kezelése egy helyen, biztosítva az ajánlatok mindig naprakész verzióinak használatát

Szerződéssablonok kezelése egy helyen, biztosítva, hogy az ajánlatok mindig naprakész változatai kerüljenek felhasználásra

Konkrét (előkészítés alatt álló, már elkészített, elküldött, jóváhagyott vagy elutasított) javaslatok kezelése

Konkrét (előkészítés alatt álló, már elkészített, elküldött, jóváhagyott vagy elutasított) szerződések kezelése

Célok

Az értékesítés és az ügyfélszolgálat tervezése és objektív beállítása

Marketing és értékesítési célok, célok – vevőnként, folyamatonként, projektenként stb.

Marketing és értékesítési tervek kezelése és követése

Értékesítési folyamat kezelés

Értékesítési folyamat – ugyanannak az értékesítési folyamatnak több változata és rugalmas változtatás

A teljes értékesítési folyamat menedzselése

Ugyanazon értékesítési folyamat több verziójának kezelése (vevőktől, termékektől, földrajzi elhelyezkedéstől stb. függően)

Az értékesítési folyamatot a felhasználó bármikor módosíthatja, módosíthatja

Értesítések a lejáró feladatokról / jóváhagyási és ellenőrzési lépésekről

Felelősök értesítése a közeledő/lejárt határidőkről

Korlátlan számú vezérlési/ellenőrzési lépés beillesztése

Lehetőségek követése

Értékesítési leadek dinamikus kezelése, értékesítési leadek csoportosítása; a tervezett és tényleges számok, előállított dokumentumok nyomon követése

Az értékesítési vezetők hozzárendelése az értékesítőkhöz

Értesítés a lejáró szerződésekről

Előrehaladott lehetőségek

Lehetőségek dinamikus kezelése, értékesítési leadek csoportosítása; a tervezett és tényleges számok, előállított dokumentumok nyomon követése

Lehetőségek kiosztása az értékesítőknek

Értékesítési hálózatok, MLM hálózatok kezelése

Többszintű marketing hálózat menedzselése

A teljes közvetlen értékesítési hálózat teljes körű menedzselése

Többszintű értékesítési hálózat teljes körű menedzselése

Intelligens adatmegosztás a teljes MLM hálózaton

Az értékesítési hálózat szerződéseinek nyomon követése és kezelése – lehetővé teszi a szerződés részleteinek megosztását a kapcsolódó szinteken

Kampányok

Hozzon létre kampányokat és mérje azokat projektekben az összes kapcsolódó mutató (KPI), pénzügyi adatok, dokumentumok, események, erőforrások segítségével

Erőforrások, feladatok, dokumentumok, események: tervezés, nyomon követés, elemzés

Értékesítés és más hálózatok összekapcsolása

Értékesítés és egyéb funkcionális területek vagy más cégek: együttműködés

Az értékesítési folyamat összekapcsolása a „cég többi részével”, beleértve a műveleteket, az ügyfélszolgálatot, a szolgáltatásnyújtást

Több vagy egyetlen lépés, dokumentum megosztása/kiosztása az értékesítési folyamatban az ügyfelekkel

Lehetővé teszi az értékesítők számára az elkészített számlák, bevételek, kintlévőségek és készpénz nyomon követését/megtekintését

Az értékesítő teljes távoli hozzáférése ugyanazokhoz a központilag tárolt adatokhoz, biztonságosan, bármikor, bárhol

Értékesítés elemzés

Az értékesítési folyamat szűk keresztmetszete elemzése

Lead / lehetőség elemzése

Értékesítési folyamat (értékesítési potenciális ügyfelek és lehetőségek grafikonon)

Késői értékesítési feladatok elemzése (értékesítő, folyamat, földrajzi, termék stb. szerint)

A szűk keresztmetszetek azonosítása

Szűk keresztmetszetek és hatékonyságelemzés a teljes cég összes értékesítési folyamatához, projektjéhez

Értékesítés - szolgáltatás-menedzsment

Jegyek/hívások/szolgáltatásigénylések kezelése

Jegyek/hívások bevitele: szolgáltatással, elsőbbséggel, ügyféllel, teljesítendő szolgáltatással stb.

Jegyek / hívások / szolgáltatási kérelmek besorolása szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kategóriákba (ha használják)

Jegyek / hívások / szolgáltatásigénylések ütemezése

Jegyek / hívások / szolgáltatási kérelmek továbbítása a felelős személyhez vagy szerepkörhöz

Folyamatos frissítés az ügyfélnek a jegy / hívás / szolgáltatás kérés állapotáról

Folyamatos frissítés az ügyfélnek az adott jegyhez/híváshoz/szolgáltatásigényléshez e-mailben

A jeggyel/hívással/kéréssel kapcsolatos teljes folyamat kezelése/kezelése

A jegyek / hívások / kérések korlátlan számú folyamatot indíthatnak el, amelyek mindegyike automatikusan frissíti a jegy / hívás / szolgáltatás kérés állapotát

Különböző folyamatváltozatok, határidők és időtartamok, valamint szolgáltatási szintek hozzárendelése jegy/hívás/kérés típusától, sürgősségtől és ügyféltől függően

Az előre beállított folyamatok gyors, egyszerű módosítása

Ütemezés és rangsorolás

A feladatok gyors, egyszerű rangsorolása / ütemezése

Szolgáltatási szintű megállapodások kezelése

Feladathoz kapcsolódó SLA teljesen integrált, intelligens kezelés: a várható kezdési és befejezési időpontok meghatározása sürgősség, ügyfél, feladat típusa alapján

Az SLA teljesítményének mérése

Automatizált SLA jelentések készítése

Szolgáltatási díj számítása (belső, valamint ügyféldíjak): kalkuláció, regisztráció, számlázás

Ha és amikor a jegy / hívás / szolgáltatás igény kezelés térítéses / fizetett (eseményenkénti) alapon történik, akkor az ebből eredő szolgáltatási díjak számítása

Photo by Daniel Koponyas

Kezeljük a folyamatokat

Rugalmasan

Egyben

Változtathatóan

Mérhetően

Photo by Patrick Fore

Lépjünk szintet

Minden egyéb területtel összhangban

Integráltan

Egyetlen megoldásban

Alakíthatóan

Egyszerűbb mint valaha

Integrálni, használni, változtatni

Photo by Lauren Edvalson
Photo by erica steeves
Photo by Tangerine Newt
Photo by Markus Spiske
Photo by Hipster Mum
Photo by Isaiah McClean
Photo by Hillary Black
Photo by Giorgio Trovato

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen állunk a használatra!