CRM funkciók
Értékesítés - partnerek, jövöbeli vevők, ügyfelek
Teljes körű partner törzsadatkezelés
Aktuális és leendő ügyfél/partner kezelése
Magánszemélyek és jogi személyek (cégek) kezelése
Gyors, egyszerű, több kritériumon alapuló keresés a partnermesterben
Partnerkapcsolatok – különálló, de kapcsolódó partnerkapcsolati mester
Partnerkapcsolatok osztályozása (támogató, befolyásoló, fő döntéshozó, szűk keresztmetszet)
Partnerszervezet – több, különálló, de összefüggő jogi személy kezelése
Osztályozás - partnerek, termékek
Termékek hozzárendelése partnerekhez, vásárlókhoz
Partnerek, ügyfelek osztályozása
Ajánlatok, szerződések
Ajánlat- és szerződéssablonok, valamint aktuális ajánlatok és szerződések kezelése
Az ajánlatsablonok kezelése egy helyen, biztosítva az ajánlatok mindig naprakész verzióinak használatát
Szerződéssablonok kezelése egy helyen, biztosítva, hogy az ajánlatok mindig naprakész változatai kerüljenek felhasználásra
Konkrét (előkészítés alatt álló, már elkészített, elküldött, jóváhagyott vagy elutasított) javaslatok kezelése
Konkrét (előkészítés alatt álló, már elkészített, elküldött, jóváhagyott vagy elutasított) szerződések kezelése
Célok
Az értékesítés és az ügyfélszolgálat tervezése és objektív beállítása
Marketing és értékesítési célok, célok – vevőnként, folyamatonként, projektenként stb.
Marketing és értékesítési tervek kezelése és követése
Értékesítési folyamat kezelés
Értékesítési folyamat – ugyanannak az értékesítési folyamatnak több változata és rugalmas változtatás
A teljes értékesítési folyamat menedzselése
Ugyanazon értékesítési folyamat több verziójának kezelése (vevőktől, termékektől, földrajzi elhelyezkedéstől stb. függően)
Az értékesítési folyamatot a felhasználó bármikor módosíthatja, módosíthatja
Értesítések a lejáró feladatokról / jóváhagyási és ellenőrzési lépésekről
Felelősök értesítése a közeledő/lejárt határidőkről
Korlátlan számú vezérlési/ellenőrzési lépés beillesztése
Lehetőségek követése
Értékesítési leadek dinamikus kezelése, értékesítési leadek csoportosítása; a tervezett és tényleges számok, előállított dokumentumok nyomon követése
Az értékesítési vezetők hozzárendelése az értékesítőkhöz
Értesítés a lejáró szerződésekről
Előrehaladott lehetőségek
Lehetőségek dinamikus kezelése, értékesítési leadek csoportosítása; a tervezett és tényleges számok, előállított dokumentumok nyomon követése
Lehetőségek kiosztása az értékesítőknek
Értékesítési hálózatok, MLM hálózatok kezelése
Többszintű marketing hálózat menedzselése
A teljes közvetlen értékesítési hálózat teljes körű menedzselése
Többszintű értékesítési hálózat teljes körű menedzselése
Intelligens adatmegosztás a teljes MLM hálózaton
Az értékesítési hálózat szerződéseinek nyomon követése és kezelése – lehetővé teszi a szerződés részleteinek megosztását a kapcsolódó szinteken
Kampányok
Hozzon létre kampányokat és mérje azokat projektekben az összes kapcsolódó mutató (KPI), pénzügyi adatok, dokumentumok, események, erőforrások segítségével
Erőforrások, feladatok, dokumentumok, események: tervezés, nyomon követés, elemzés
Értékesítés és más hálózatok összekapcsolása
Értékesítés és egyéb funkcionális területek vagy más cégek: együttműködés
Az értékesítési folyamat összekapcsolása a „cég többi részével”, beleértve a műveleteket, az ügyfélszolgálatot, a szolgáltatásnyújtást
Több vagy egyetlen lépés, dokumentum megosztása/kiosztása az értékesítési folyamatban az ügyfelekkel
Lehetővé teszi az értékesítők számára az elkészített számlák, bevételek, kintlévőségek és készpénz nyomon követését/megtekintését
Az értékesítő teljes távoli hozzáférése ugyanazokhoz a központilag tárolt adatokhoz, biztonságosan, bármikor, bárhol
Értékesítés elemzés
Az értékesítési folyamat szűk keresztmetszete elemzése
Lead / lehetőség elemzése
Értékesítési folyamat (értékesítési potenciális ügyfelek és lehetőségek grafikonon)
Késői értékesítési feladatok elemzése (értékesítő, folyamat, földrajzi, termék stb. szerint)
A szűk keresztmetszetek azonosítása
Szűk keresztmetszetek és hatékonyságelemzés a teljes cég összes értékesítési folyamatához, projektjéhez
Értékesítés - szolgáltatás-menedzsment
Jegyek/hívások/szolgáltatásigénylések kezelése
Jegyek/hívások bevitele: szolgáltatással, elsőbbséggel, ügyféllel, teljesítendő szolgáltatással stb.
Jegyek / hívások / szolgáltatási kérelmek besorolása szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kategóriákba (ha használják)
Jegyek / hívások / szolgáltatásigénylések ütemezése
Jegyek / hívások / szolgáltatási kérelmek továbbítása a felelős személyhez vagy szerepkörhöz
Folyamatos frissítés az ügyfélnek a jegy / hívás / szolgáltatás kérés állapotáról
Folyamatos frissítés az ügyfélnek az adott jegyhez/híváshoz/szolgáltatásigényléshez e-mailben
A jeggyel/hívással/kéréssel kapcsolatos teljes folyamat kezelése/kezelése
A jegyek / hívások / kérések korlátlan számú folyamatot indíthatnak el, amelyek mindegyike automatikusan frissíti a jegy / hívás / szolgáltatás kérés állapotát
Különböző folyamatváltozatok, határidők és időtartamok, valamint szolgáltatási szintek hozzárendelése jegy/hívás/kérés típusától, sürgősségtől és ügyféltől függően
Az előre beállított folyamatok gyors, egyszerű módosítása
Ütemezés és rangsorolás
A feladatok gyors, egyszerű rangsorolása / ütemezése
Szolgáltatási szintű megállapodások kezelése
Feladathoz kapcsolódó SLA teljesen integrált, intelligens kezelés: a várható kezdési és befejezési időpontok meghatározása sürgősség, ügyfél, feladat típusa alapján
Az SLA teljesítményének mérése
Automatizált SLA jelentések készítése
Szolgáltatási díj számítása (belső, valamint ügyféldíjak): kalkuláció, regisztráció, számlázás
Ha és amikor a jegy / hívás / szolgáltatás igény kezelés térítéses / fizetett (eseményenkénti) alapon történik, akkor az ebből eredő szolgáltatási díjak számítása
Lépjünk szintet
Minden egyéb területtel összhangban
Integráltan
Egyetlen megoldásban
Alakíthatóan
ÉRDEKEL!
Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.