fbpx

MLM HÁLÓZATOKNAK

KOMPLEX, KOMOLY ÜZLETI SZOFTVER EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN. 

Alapból kód nélkül. 

Látni kell, hogy hihető legyen. Nagyvállalati képességek, a felhőből.

Technológiailag új, kód nélküli megoldásunk teljes körűen, az MLM hálózatoknak a back office tevékenység kiszolgálására is alkalmas MLM szoftver (elszámolási rendszer, szerződéskezelés, raktárkészletek kezelése stb.), és a CRM területén lévő tevékenységek elvégzésére is.

Mind fizikai termékkel mind pénzügyi termékkel rendelkező MLM hálózatoknak. Az MLM üzlet sikeres felépítésének új eszköze. Kíváncsi rá, hogyan kommunikálhat könnyebben munkatársaival? Egy helyen kezelheti az összes üzleti ügyét, mérheti teljesítményüket, és javíthat a hatékonyságon, ahol a leginkább szükséges.

A 10XMLM egy MLM- és network marketing szakemberek számára készült szoftver, amely segíti az értékesítés növelését és a hálózat hatékonyabb kiépítését. 

A "Kód nélküli" szoftver előnye és víziónk

A kód nélküli szoftverek néhány éve váltak elérhetővé. A piacot messze megelőzve mi már 10 éve dolgozunk a kód nélküli technológiánkon, több mint 1600 fő funkciót kínálva, alacsony havi díjértÜzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el legtöbbször < fejlesztők /> és < kód /> nélkül.

Víziónk
Üzleti szoftver, ami kitalálja a gondolatokat: olyan komplex üzleti szoftver, ami olcsóbban, gyorsabban alakítható - és végül kitalálja a felhasználó gondolatait.
A kód nélküli-kevés kód (low no code) és a legújabb generatív AI technológiák egyre közelebb visznek ehhez.
Célunk az önkiszolgáló, önváltoztató, öndokumentáló és önmagyarázó szoftver.

ELŐNYÖK

Megoldásunk eredménye - kézzelfogható üzleti előny

Tudjuk, hogy egy új szoftver használatba vétele változással jár. Azt is tudjuk, hogy megéri: a tudás kezelése, az információ szervezése, gyűjtése és elemzése, a folyamatok automatizációja gyors megtérülést eredményez.

Minden, ami fontos, egyben: Miért használna mindenre más eszközt, ha megkaphatja az MLM-s értékesítés támogató rendszerek svájci bicskáját? Ezen túl nyilvántarthatja az összes ügyfelét, dokumentumát, elvégzendő feladatát, könnyedén tud tervezni és mérni, az MLM vezetők pedig hatékonyan irányíthatják csapatukat, és még sok hasznos megoldás előnyét élvezheti. 

Ismeri az ügyfeleit: Rendelkezik minden információval az ügyfeleiről, hogy hatékonyan tudja elvégezni a munkáját? És ezt fel is használja? A tudás hatalom, nincs ez másképp az üzleti életben sem. Egyre fontosabb, hogy minél több információval rendelkezzünk ügyfeleinkről, ÉS ezt hatékonyan fel is használjuk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen, és hosszútávon is az ügyfelünk maradjon. Időgazdálkodás: Mennyivel tudná növelni a bevételét, ha ugyanazt, amit eddig csinált, ezen túl rövidebb idő alatt is el tudná végezni? Ezen túl minden fontos információt, dokumentumot egy helyen elérhet, a tárolt adatok alapján pillanatok alatt tud készíteni ajánlatokat, email-eket, szerződéseket, jelentéseket. Intelligens naptár és teendő kezelőnk segítségével jobban tudja majd ütemezni feladatait. Ezáltal hetente akár órákat is meg tud takarítani. 

Rugalmas, gyors: Érezte már, hogy a várakozás percei órákra nyúlnak, és persze mindig akkor, amikor sürgősen kellene valamit intézni? Rendszerét egy átlagos internet kapcsolattal mindig gyorsan elérheti, hogy ne késse le az üzleti lehetőségeket. Olyan rendszert szeretne, mely nem csak most felel meg a kihívásoknak, hanem ha megváltoznak a körülmények, akkor a rendszere is ennek megfelelően változna? Az üzleti világ egyre gyorsabban változik, csak azok érhetnek el tartós sikert, akik az új kihívásokra is választ tudnak adni, rendszerünk Önnel együtt fog változni, hogy mindig megfeleljen az egyre újabb és újabb kihívásoknak.

Mérés: Mérés nélkül meg tudja mondani, hol kell javítani üzletmenetén, hogy eredményesebb legyen? Csak akkor tudja eredményesen javítani saját és hálózata teljesítményét, ha tudja, hogy hol kell javítani. Mennyi idejébe kerülne megmondani, hogy mekkora volt munkatársainak a teljesítménye az elmúlt időszakban? Rendszerünk megmutatja, akár kevesebb, mint 1 perc alatt, hogy ki, miből és mennyit teljesített az adott időszakban. Vezetés / szervezés: Érezte már, hogy 100 felé kell szakadnia, hogy működjenek a dolgok? Rendszerünk akkor is mutatja az utat munkatársainak, ha Ön nincs jelen, és bármikor a rendelkezésére bocsájtja a vezetéshez szükséges információkat. Tudja, hogyan lehet hatékonyan szervezni hálózatát? A rendszer végig vezeti munkatársait az üzleti folyamatokon, mutatja nekik az utat, akkor is, ha Ön nincs jelen. Know-how hatékonyabb felhasználása: Ön szerint jelenleg a maximumot tudja kihozni hálózata know-how-jából? A rendszer nem mondja meg Önnek, hogy mit és hogyan csináljon, viszont segít abban, hogy az Ön és hálózata know-how-ja ténylegesen megvalósuljon, és a gyakorlatban is alkalmazásra kerüljön, ne csak az oktatási anyagokban legyen benne. Mert csak az a tudás képes értéket teremteni, amit használnak is.

Költséghatékony üzleti modell: Megér Önnek üzletének a jövője, kevesebb, mint napi 1 kávé árát? Értékesítés támogatási rendszerünk használata nem igényel nagyobb kiadást, csak egy kedvező havidíjat kell fizetnie. Önnek is többszörösen megtérülhet ez a befektetés.

Felhő alapú technológia: Tudja, hogyan lehetséges üzletét, bárhonnan, bármikor eredményesen menedzselni? A felhő alapú technológiának köszönhetően, Ön szabadon elérheti egy átlagos számítógép és internetkapcsolat segítségével a teljes rendszert. Gyakorlatilag olyan egyszerűen működik, mint a közmű. Ha Önnek vízre van szüksége, csak kinyitja a csapot és folyik a víz. Ezután Ön hatékonyan tudja építeni üzletét, bárhonnan, bármikor, szabadon.

Mobilon, tableten is működik a legtöbb funkció, pont úgy, mint egy mobilos alkalmazás.

80%

Integrációs költség-megtakarítás 

30%

Idő-megtakarítás

90%

Adat-elemzési idő megtakarítás

50%

Költség-megtakarítás

JELLEMZŐK, KÉPESSÉGEK

Back office

Teljes back office automatizáció

CRM automatizálás

Az összes taggal kapcsolatos feladat követése

További rengeteg funkció

Nyilván tudja tartani az összes ügyfelét, partnerét, MLM-s munkatársát. Intelligens naptár segítségével hatékonyan tudja szervezni munkáját az. Chat és email funkcióval hatékonyabban tud kommunikálni. Feladatkezelő használatával ezentúl mindig pontosan fogja tudni, hogy kinek, mit és mikorra kell elintéznie, és üzleti ügyeiben visszamenőleg is meg tudja nézni, hogy mi történt. Nyilván tudja tartani ügyfelei vásárlását, így hatékonyabban tudja kiszolgálni folyamatos rendeléseiket. Dokumentumait on-line tudja tárolni, és bármikor meg tudja osztani másokkal. Vezetői támogatás funkciókkal könnyebben tudja menedzselni a teljes MLM hálózatát, mérni tudja saját és munkatársai teljesítményét. A felhő alapú technológiának köszönhetően a 10XMLM bárhonnan, bármikor elérheti, és közösen tudja használni munkatársaival, legyenek a világ bármely pontján. A 10XMLM szoftver mindent tartalmaz, mellyel Ön sikeres lehet az MLM üzlet területén.

Projektalapú működés - nyereségesség érdekében

Ezáltal egy teljeskörű olyan irányítási rendszert biztosítunk, amely nem csak a hagyományos megközelítésben, hanem önálló, eredmény-orientált részlegekre bontva teszi irányíthatóvá az összes eszközt, erőforrást és tevékenységet.

Kontrolling - önköltség és eredmény: helyesen

Rugalmas kontrolling modell önköltség- és eredményszámításhoz. Mindezt helyesen. Ez élet-halál kérdése minden nagykereskedő számára: csak ezzel biztosítható, hogy azokat a megrendelőket, vevőket tartsuk meg középtávon, amelyek nyereségesek.

  • Értékesítési hálózatok kezelése
  • Több értékesítési hálózat kezelése
  • Hálózatok nyomon követése és teljesítmény mérése
  • Hálózatok közötti koordináció

  • Központi szabályok kezelése
  • Szabályok alkalmazása az értékesítési hálózatokon belül
  • Szabályok nyomon követése és betartása
  • Szabályok módosítása és frissítése

  • Chat funkciók kezelése
  • E-mail kommunikáció nyilvántartása
  • Kommunikáció különböző csatornákon
  • Üzenetek nyomon követése és archiválása

  • Események kezelése
  • Kérések nyilvántartása
  • Események és kérések megosztása
  • Események és kérések áthelyezése

  • E-mail menedzsment
  • E-mail sablonok kezelése
  • E-mail központi kezelése
  • E-mail levélszemét-fiókok elkerülése

  • Központi dokumentum-kiadás
  • Dokumentumok központi küldése
  • Dokumentumok nyomon követése
  • Helyi postázó funkciók

  • Egyszerű értékesítési jutalék kezelése
  • Multi level marketing jutalék kezelése
  • Jutalékok nyomon követése
  • Jutalékok kifizetése és riportálása

  • Szerződések kezelése
  • Árak kezelése
  • Számlázás nyomon követése
  • Jutalékszámítás a szerződések alapján

  • Ügyfél adatbázis kezelése
  • Leendő ügyfelek nyilvántartása
  • Ügyfélkapcsolatok nyomon követése
  • Ügyféltörténet és kommunikációs előzmények

  • Online ügyfélfiókok kezelése
  • Ügyfél interakciók webes felületen
  • Dokumentumok és adatok elérhetősége ügyfelek számára
  • Online ügyfélszolgálat

  • Új ügyfelek toborzása
  • Ügyfél toborzási kampányok
  • Ügyféltoborzás eredményeinek nyomon követése
  • Ügyfélszerzési költségek elszámolása

  • Értékesítési kampányok kezelése
  • Kampányok nyomon követése
  • Kampányok eredményeinek mérése
  • Kampányok optimalizálása

  • Értékesítési ügynökök menedzselése
  • Értékesítési tölcsér kezelése
  • Értékesítési fázisok nyomon követése
  • Ügynöki tevékenységek mérése

  • Értékesítési igények nyilvántartása
  • Felmérések kezelése
  • Értékesítési órák nyilvántartása
  • Igények és felmérések nyomon követése

  • Ügyfél ajánlatok kezelése
  • Szerződések nyilvántartása
  • Ajánlatok és szerződések követése
  • Ajánlatok és szerződések archiválása

  • Értékesítési naptár kezelése
  • Tevékenységek időzítése
  • Tevékenységek nyomon követése
  • Tevékenységek tervezése

  • Termékek kezelése a webshopban
  • Raktárkészlet nyilvántartása
  • Értékesítési hálózatok számára kialakított funkciók
  • Termékek elérhetőségének nyomon követése

  • Rendelések nyilvántartása
  • Rendelések feldolgozása és teljesítése
  • Számlák kezelése és nyomon követése
  • Logisztikai folyamatok optimalizálása

MI A 10XONE? KOMPLEX 

ÜZLETI SZOFTVER 

EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN. 

KÓD NÉLKÜL.


A világon elsőként. 

Nagyvállalati képességekkel a felhőből.

CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több.

Tömeggyártáshoz (batch) és projekt alapú gyártási folyamatokhoz is. Kiemelkedő előnyünk, hogy a tervezési és gyártási szakaszok során szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés.


A "Kód nélküli" szoftver előnye

A kód nélküli szoftverek néhány éve váltak elérhetővé. Mi már 10 éve dolgozunk a kód nélküli technológiánkon, több mint 1600 fő funkciót kínálva, alacsony havi díjértÜzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el legtöbbször < fejlesztők /> és < kód /> nélkül.
Jó, de mennyibe kerül?

KÖLTSÉGBEN VERHETETLEN

1) Minimális üzemeltetési költségek - nem szükséges plusz személyzet. 
2) Jóval alacsonyabb változtatási költségek - a szoftver szabadon változtatható.
3) Jóval olcsóbb összekötni más rendszerekkel - rendszer-kapcsolatok kód nélkül.

-30%

 Üzemeltetési költség

-60%

Változtatási költség

-85%

Integrációs költség

ÉRDEKEL!


Érdekes lehet? Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik ezután?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége - Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során.  

    2. Beállítás - Előzetesen beállítjuk a megoldásokat, hogy ismerős legyen, mikor az első felhasználó először belép. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés - Képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat. 

    4. A beállítások finomhangolása Finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférést biztosítunk - Gratulálunk, készen állunk a használatra!
    Mitől "okos"?

    MI MÉG A 10XONE? MINDEN BENNE: EGYBEN, AZONNAL

    1600+ KÉSZ SZOLGÁLTATÁS

    CRM, beszerzés, HR, további ERP képességek, PÉNZÜGYEK és a többi "tudás", képesség, egyben. Sőt: változtatható - és új dolgok is hozhatóak létre - önállóan < fejlesztők /> vagy < kód /> nélkül


    ALAKÍTHATÓ, TESTRESZABHATÓ

    Egyedi igények megvalósításához: lehetőségek a 10xONE előtt

    Régi választás 1:

    Egyedi szoftver-fejlesztés

    Az egyedi megoldások a leginkább személyre szabottak - ugyanakkor a legköltségesebbek és a legnagyobb kockázattal járnak.
    Régi választás 2:

    Testreszabható szoftverek

    A komplex testreszabható szoftverek általában magas bevezetési költségekkel és hosszabb tanulási idővel járnak,  ugyanakkor ad némi rugalmasságot és sokkal szélesebb funkcionalitást nyújtanak, mint az alacsony kódú vagy kód nélküli (low code / no code) platformok.

    Régi választás 3:

    Kód nélküli platformok

    Ezek a platformok lehetővé teszik az üzleti felhasználók számára saját alkalmazások létrehozását, azonban korlátozottak a komplexitás és tudás terén: általában a komplex igények körülbelül 30-70%-át tudják kielégíteni.


    10xONE: a legjobb - mindenből - negatívumok nélkül

    Kód nélküli

    Új dolgok létrehozása, meglévők módosítása könnyedén.

    Grafikus, fogd-és-vidd módszerekkel, valamint további intelligens megoldásokkal: szabadon alakítható.

    1600+ kész funkció

    ERP, CRM, HR, pénzügyek és még több. Teljeskörű szolgáltatások, képességek és funkciók - benne számtalan iparágra és területre a CRM-től a gyártásig.

    Nagyvállalati erő

    Komoly, komplex feladatokra, nagy adatmennyiségekre is képes. Képes kezelni felhőalapú vagy telepített rendszerek esetén 100 millió rekordot, valamint több 1000 felhasználót is könnyedén.