fbpx

NAGYKERESKEDELMI CÉGEKNEK 

KOMPLEX, KOMOLY ÜZLETI SZOFTVER EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN. 

Alapból kód nélkül. 

Látni kell, hogy hihető legyen. Nagyvállalati képességek, a felhőből.

CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több.

Nagykereskedelemhez: ital és étel nagykereskedőknek. Kiemelkedő előnyünk, hogy szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés és a mellett a mérhetőség is biztosított.


A "Kód nélküli" szoftver előnye és víziónk

A kód nélküli szoftverek néhány éve váltak elérhetővé. A piacot messze megelőzve mi már 10 éve dolgozunk a kód nélküli technológiánkon, több mint 1600 fő funkciót kínálva, alacsony havi díjértÜzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el legtöbbször < fejlesztők /> és < kód /> nélkül.

Víziónk
Üzleti szoftver, ami kitalálja a gondolatokat: olyan komplex üzleti szoftver, ami olcsóbban, gyorsabban alakítható - és végül kitalálja a felhasználó gondolatait.
A kód nélküli-kevés kód (low no code) és a legújabb generatív AI technológiák egyre közelebb visznek ehhez.
Célunk az önkiszolgáló, önváltoztató, öndokumentáló és önmagyarázó szoftver.

ELŐNYÖK

Megoldásunk eredménye - kézzelfogható üzleti előny

Tudjuk, hogy egy új szoftver használatba vétele változással jár. Azt is tudjuk, hogy megéri: a tudás kezelése, az információ szervezése, gyűjtése és elemzése, a folyamatok automatizációja gyors megtérülést eredményez.

Növekszik a rendelések feldolgozásának sebessége. Kevesebb a késve teljesített rendelés. Jelentősen csökken az adminisztráció, az értékesítők állásideje és ennek köszönhetően növekszik az elégedettség is.

+5%

Gyorsaság növekedés 

+4%

Kevesebb késés

+10%

Állásidő csökkenés

15%

Nagyobb elégedettség

JELLEMZŐK, KÉPESSÉGEK

Többféle termék

Mind az étel- mind az ital-termékeket kezeljük. Mind a végrehajtás mind pedig a kontrolling, nyereség-számítás vonatkozásában.

Automatizálás

Rengeteg ponton automatizálunk, automatizáltuk a folyamatot. Rendelések automatikus betöltése, másolása. Ismétlődő tételek kezelése. Jelentések automatizációja. Rengeteg adat alapértelmezése.

Munkafolyamatok

Nem csak az alaptevékenység folyamatai hanem az összköltség jelentős részét képező adminisztratív folyamatok is támogatottak - és rugalmasan alakíthatók.

Projektalapú működés - nyereségesség érdekében

Ezáltal egy teljeskörű olyan irányítási rendszert biztosítunk, amely nem csak a hagyományos megközelítésben, hanem önálló, eredmény-orientált részlegekre bontva teszi irányíthatóvá az összes eszközt, erőforrást és tevékenységet.

Kontrolling - önköltség és eredmény: helyesen

Rugalmas kontrolling modell önköltség- és eredményszámításhoz. Mindezt helyesen. Ez élet-halál kérdése minden nagykereskedő számára: csak ezzel biztosítható, hogy azokat a megrendelőket, vevőket tartsuk meg középtávon, amelyek nyereségesek.

  • Cikk alap-paraméterek
  • Teljes cikktörzs
  • Hieararchikus cikktörzs (megadható adott cikk szólője)
  • Cikkenként különböző azonosítók hozzárendelése – iparág-függően
  • Cikkszám-formátum beállítható
  • Helyettesítő cikkek megadása, nyilvántartása
  • Lejárati dátum
  • Jövedéki termékek kezelése
  • Többszintű cikkek - tárolási, csomagolási egységek (raklap, karton, doboz, fóliázott stb.)

  • Teljes ügyféltörzs
  • Céges és magánszemély ügyfelek
  • Belföldi és külföldi vevők kezelése

  • Rendelés kezelés
  • Teljes rendelési folyamat követése
  • A rendelési folyamatban ún. “gépi lépések” is megadhatóak ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseket a szoftver az adott ponton automatikusan végrehajt (pl. raktári mozgások, beszerzési rendelés, számlázás, pro-forma számla kiállítása)
  • A rendelési folyamat folyamatábrán rajzolható, változtatható
  • Akár cikkenként, vevő-csoportonként, típusonként vagy országonként eltérő rendelési folyamat

  • Készletmozgási jogcímek
  • Különböző készletmozgásokra (betárolás, áttárolás, kitárolás, komissiózás stb.) különböző, a készletmozgásokat jól elkülönítő, kigyűjthetővé tevő jogcímek
  • A jogcímek és a készlet-állapotok egymáshoz rendelése
  • Beállítható készlet-állapot átmenetek: azon állapotok közötti átmenetek, melyeket a készlet az “életútja” során felvehet (beérkezéstől távozásig)
  • Kiszedési lista
  • Szállítólevél

  • Folyamat-kezelés a raktár / készlet kapcsán
  • A készletmozgásokat érintő folyamatok az összes, kapcsolódó cikket, készletmozgást tartalmazzák, és érthető, áttekinthető módon megjelenítik
  • A cikkeket, készletet érintő, mozgató folyamat kézzel, ábrán szerkeszthető, folyamatábrán rajzolható
  • Intelligens, folyamat részeként kezelt készlet-állapotok
  • Beállítható készlet-állapotok, melyeket egy-egy cikk felvehet
  • Beállítható készlet-állapot-átmenetek, melyeket egy-egy cikk egy folyamat részeként felvehet
  • A folyamat egyes lépéseinél a beállított állapot-átmenetek figyelembe vétele (csak az előre beállított állapotokat veheti fel)
  • Lejárati dátum kezelése a teljes folyamat során

  • A vevői rendelési sorok és a rendelkezésre álló készlet összevetése
  • A kapott vevői rendelési sorok jóváhagyása, átütemezése vagy elutasítása
  • A megrendelések beszerzésbe való továbbküldése - beszerzett cikkek esetén: beszerzési folyamat indítása (100% -ban testreszabható, folyamatábrával, workflow-val), ha egyes rendelési sorok cikkei nincsenek raktáron, és nem készítik őket házon belül
  • A megrendelések gyártástervezésbe való továbbküldése - saját gyártású cikkek esetén
  • Gyártási integráció - belső (a 10xONE egyéb jellemzőivel): folyamatok (workflow-k)

  • Beszerzési Rendelés kezelés
  • Teljes beszerzési rendelési folyamat követése
  • A beszerzési rendelési folyamatban

  • Beszerzési Rendelés kezelés
  • Teljes beszerzési rendelési folyamat követése
  • A beszerzési rendelési folyamatban ún. “gépi lépések” is megadhatóak ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseket a szoftver az adott ponton automatikusan végrehajt (pl. raktári mozgások, beszerzési rendelés, számlázás, pro-forma számla kiállítása)
  • A beszerzési rendelési folyamat folyamatábrán rajzolható, változtatható
  • Akár cikkenként, vevő-csoportonként, típusonként vagy országonként eltérő szállítói rendelési folyamat

  • Készlet jellemzői, tulajdonosa és címzettje (megrendelője)
  • Több, különböző jellemző, mely az adott készlet-elemet meghatározza (fizikai tárolási hely, egyéb fizikai jellemzők pl. szín, méret)
  • Adott készlethez megadható idegen tulajdonos (logisztikai szolgáltatás illetve idegen készlet esetén)
  • Lehetőség adott készlet-elem adott címzett (megrendelő) számára való lefoglalására. A lefoglalt készlet más számára a foglalás végéig nem adható ki / más célra nem felhasználható.
  • Készlet egyedi azonosítás és kezelése
  • Készlet egyedi azonosítás akár az egyedi készlet-elem szintig bezárólag és az adott készlet-elem külön való kezelése
  • Készletmozgás kapcsolatai
  • A készletmozgások – amennyiben szükséges – kapcsolódó gazdasági eseményeket generálnak
  • A készletmozgások, a készletet mozgató tevékenységek egyetlen folyamatban illetve egymáshoz kapcsolódó folyamatokban szerepeltethetőek az értékesítési, gyártási vagy beszerzési folyamatokkal

  • Vonalkód-kezelés
  • Különböző típusú vonalkódok kezelése
  • Vonalkódok nyomtatása

  • Egyetlen felületen elemezhető az összes készletmozgási esemény, gyakorlatilag tetszőleges (a rendszerben tárolt) adat szerint
  • A készletmozgási elemzés felhasználónként és cégre specifikusan is menthető, alakítható (csoportosítás, sorbarendezés, adattartalom)
  • A készletmozgási elemzés lehetőséget ad az elemi szintű lefúrásra – helyben megtekinthető az egyes összesített adatok tételes forrása

  • A rendelési folyamatban “e-mail lépések” is megadhatóak (rajzolással beilleszthetőek) ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseknél a szoftver az adott ponton automatikusan adott, akár a felhasználó által beállítható e-maileket küld
  • A címzettek a folyamatban érintett felek lehetnek: vevő, címzett, szállító, a webshop tulajdonosa, más felhasználó, szállítócég / futár

  • Rendelésről pro-forma vagy előleg-számla vagy díjbekérő – automatikusan
  • Normál vevői számla kiállítása
  • Fizetési módok teljes körű kezelése

  • Banki utalások “visszatöltése” és kezelése
  • Kártyás fizetési gateway illesztése (külön díjat számíthatunk fel ezért, a bankkártya fizetési szolgáltatótól függően)

  • Teljes hírlevél-küldő funkcionalitás (lásd részletesen: Megoldások: eDM)

  • Többféle devizanem kezelése a teljes folyamatban
  • Többféle nyelv kezelése az összes nyomtatványon

  • Teljes webshop integráció külső webshop szoftverrel pl. Woocommerce
  • Cikktörzs integráció
  • Készlet integráció
  • Árlisták integrációja
  • Rendelések átvétele webshopból
  • Webshopban található vevők és felhasználók kezelése
  • Fizetési információk átvétele és átadása webshopnak (pl. banki utalások)

  • Kosár kezelése
  • Kosár áttekintő nézet
  • A kosárba tetszőleges cikk – termék, szolgáltatás is – helyezhető

MI A 10XONE? KOMPLEX 

ÜZLETI SZOFTVER 

EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN. 

KÓD NÉLKÜL.


A világon elsőként. 

Nagyvállalati képességekkel a felhőből.

CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több.

Tömeggyártáshoz (batch) és projekt alapú gyártási folyamatokhoz is. Kiemelkedő előnyünk, hogy a tervezési és gyártási szakaszok során szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés.


A "Kód nélküli" szoftver előnye

A kód nélküli szoftverek néhány éve váltak elérhetővé. Mi már 10 éve dolgozunk a kód nélküli technológiánkon, több mint 1600 fő funkciót kínálva, alacsony havi díjértÜzleti szoftvermegoldásaink nagyvállalati képességekkel és komplexitással rendelkeznek, mégis 30-50%-kal olcsóbban és gyorsabban készülnek el legtöbbször < fejlesztők /> és < kód /> nélkül.
Jó, de mennyibe kerül?

KÖLTSÉGBEN VERHETETLEN

1) Minimális üzemeltetési költségek - nem szükséges plusz személyzet. 
2) Jóval alacsonyabb változtatási költségek - a szoftver szabadon változtatható.
3) Jóval olcsóbb összekötni más rendszerekkel - rendszer-kapcsolatok kód nélkül.

-30%

 Üzemeltetési költség

-60%

Változtatási költség

-85%

Integrációs költség

ÉRDEKEL!


Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.

    Mi történik feliratkozáskor?

    1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit. 

    2. Beállítás Kiválasztjuk és előzetesen beállítjuk a megfelelő megoldásokat, így amikor először bejelentkezik a szoftverbe, már ismerős környezet fogadja. 

    3. Megbeszélés #2 - áttekintés Egy második hívás során képernyő-megosztással részletesen átnézzük a beállított megoldásokat és azok működését. 

    4. A beállítások finomhangolása Amennyiben szükséges, finomhangoljuk a beállításokat az igények szerint. 

    5. Hozzáférés Minden beállítás után hozzáférést biztosítunk a szolgáltatáshoz. Gratulálunk, készen áll a használatra!
    Mitől "okos"?

    MI MÉG A 10XONE? MINDEN BENNE: EGYBEN, AZONNAL

    1600+ KÉSZ SZOLGÁLTATÁS

    CRM, beszerzés, HR, további ERP képességek, PÉNZÜGYEK és a többi "tudás", képesség, egyben. Sőt: változtatható - és új dolgok is hozhatóak létre - önállóan < fejlesztők /> vagy < kód /> nélkül


    ALAKÍTHATÓ, TESTRESZABHATÓ

    Egyedi igények megvalósításához: lehetőségek a 10xONE előtt

    Régi választás 1:

    Egyedi szoftver-fejlesztés

    Az egyedi megoldások a leginkább személyre szabottak - ugyanakkor a legköltségesebbek és a legnagyobb kockázattal járnak.
    Régi választás 2:

    Testreszabható szoftverek

    A komplex testreszabható szoftverek általában magas bevezetési költségekkel és hosszabb tanulási idővel járnak,  ugyanakkor ad némi rugalmasságot és sokkal szélesebb funkcionalitást nyújtanak, mint az alacsony kódú vagy kód nélküli (low code / no code) platformok.

    Régi választás 3:

    Kód nélküli platformok

    Ezek a platformok lehetővé teszik az üzleti felhasználók számára saját alkalmazások létrehozását, azonban korlátozottak a komplexitás és tudás terén: általában a komplex igények körülbelül 30-70%-át tudják kielégíteni.


    10xONE: a legjobb - mindenből - negatívumok nélkül

    Kód nélküli

    Új dolgok létrehozása, meglévők módosítása könnyedén.

    Grafikus, fogd-és-vidd módszerekkel, valamint további intelligens megoldásokkal: szabadon alakítható.

    1600+ kész funkció

    ERP, CRM, HR, pénzügyek és még több. Teljeskörű szolgáltatások, képességek és funkciók - benne számtalan iparágra és területre a CRM-től a gyártásig.

    Nagyvállalati erő

    Komoly, komplex feladatokra, nagy adatmennyiségekre is képes. Képes kezelni felhőalapú vagy telepített rendszerek esetén 100 millió rekordot, valamint több 1000 felhasználót is könnyedén.