NAGYKERESKEDELMI CÉGEKNEK
KOMPLEX, KOMOLY ÜZLETI SZOFTVER EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN.
Alapból kód nélkül.
Látni kell, hogy hihető legyen. Nagyvállalati képességek, a felhőből.
Nagykereskedelemhez: ital és étel nagykereskedőknek. Kiemelkedő előnyünk, hogy szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés és a mellett a mérhetőség is biztosított.
A "Kód nélküli" szoftver előnye és víziónk
Víziónk
ELŐNYÖK
Megoldásunk eredménye - kézzelfogható üzleti előny
Tudjuk, hogy egy új szoftver használatba vétele változással jár. Azt is tudjuk, hogy megéri: a tudás kezelése, az információ szervezése, gyűjtése és elemzése, a folyamatok automatizációja gyors megtérülést eredményez.
Növekszik a rendelések feldolgozásának sebessége. Kevesebb a késve teljesített rendelés. Jelentősen csökken az adminisztráció, az értékesítők állásideje és ennek köszönhetően növekszik az elégedettség is.
Gyorsaság növekedés
Kevesebb késés
Állásidő csökkenés
Nagyobb elégedettség
JELLEMZŐK, KÉPESSÉGEK
Többféle termék
Mind az étel- mind az ital-termékeket kezeljük. Mind a végrehajtás mind pedig a kontrolling, nyereség-számítás vonatkozásában.
Automatizálás
Rengeteg ponton automatizálunk, automatizáltuk a folyamatot. Rendelések automatikus betöltése, másolása. Ismétlődő tételek kezelése. Jelentések automatizációja. Rengeteg adat alapértelmezése.
Munkafolyamatok
Nem csak az alaptevékenység folyamatai hanem az összköltség jelentős részét képező adminisztratív folyamatok is támogatottak - és rugalmasan alakíthatók.Projektalapú működés - nyereségesség érdekében
Ezáltal egy teljeskörű olyan irányítási rendszert biztosítunk, amely nem csak a hagyományos megközelítésben, hanem önálló, eredmény-orientált részlegekre bontva teszi irányíthatóvá az összes eszközt, erőforrást és tevékenységet.
Kontrolling - önköltség és eredmény: helyesen
Rugalmas kontrolling modell önköltség- és eredményszámításhoz. Mindezt helyesen. Ez élet-halál kérdése minden nagykereskedő számára: csak ezzel biztosítható, hogy azokat a megrendelőket, vevőket tartsuk meg középtávon, amelyek nyereségesek.
- Cikk alap-paraméterek
- Teljes cikktörzs
- Hieararchikus cikktörzs (megadható adott cikk szólője)
- Cikkenként különböző azonosítók hozzárendelése – iparág-függően
- Cikkszám-formátum beállítható
- Helyettesítő cikkek megadása, nyilvántartása
- Lejárati dátum
- Jövedéki termékek kezelése
- Többszintű cikkek - tárolási, csomagolási egységek (raklap, karton, doboz, fóliázott stb.)
- Teljes ügyféltörzs
- Céges és magánszemély ügyfelek
- Belföldi és külföldi vevők kezelése
- Rendelés kezelés
- Teljes rendelési folyamat követése
- A rendelési folyamatban ún. “gépi lépések” is megadhatóak ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseket a szoftver az adott ponton automatikusan végrehajt (pl. raktári mozgások, beszerzési rendelés, számlázás, pro-forma számla kiállítása)
- A rendelési folyamat folyamatábrán rajzolható, változtatható
- Akár cikkenként, vevő-csoportonként, típusonként vagy országonként eltérő rendelési folyamat
- Készletmozgási jogcímek
- Különböző készletmozgásokra (betárolás, áttárolás, kitárolás, komissiózás stb.) különböző, a készletmozgásokat jól elkülönítő, kigyűjthetővé tevő jogcímek
- A jogcímek és a készlet-állapotok egymáshoz rendelése
- Beállítható készlet-állapot átmenetek: azon állapotok közötti átmenetek, melyeket a készlet az “életútja” során felvehet (beérkezéstől távozásig)
- Kiszedési lista
- Szállítólevél
- Folyamat-kezelés a raktár / készlet kapcsán
- A készletmozgásokat érintő folyamatok az összes, kapcsolódó cikket, készletmozgást tartalmazzák, és érthető, áttekinthető módon megjelenítik
- A cikkeket, készletet érintő, mozgató folyamat kézzel, ábrán szerkeszthető, folyamatábrán rajzolható
- Intelligens, folyamat részeként kezelt készlet-állapotok
- Beállítható készlet-állapotok, melyeket egy-egy cikk felvehet
- Beállítható készlet-állapot-átmenetek, melyeket egy-egy cikk egy folyamat részeként felvehet
- A folyamat egyes lépéseinél a beállított állapot-átmenetek figyelembe vétele (csak az előre beállított állapotokat veheti fel)
- Lejárati dátum kezelése a teljes folyamat során
- A vevői rendelési sorok és a rendelkezésre álló készlet összevetése
- A kapott vevői rendelési sorok jóváhagyása, átütemezése vagy elutasítása
- A megrendelések beszerzésbe való továbbküldése - beszerzett cikkek esetén: beszerzési folyamat indítása (100% -ban testreszabható, folyamatábrával, workflow-val), ha egyes rendelési sorok cikkei nincsenek raktáron, és nem készítik őket házon belül
- A megrendelések gyártástervezésbe való továbbküldése - saját gyártású cikkek esetén
- Gyártási integráció - belső (a 10xONE egyéb jellemzőivel): folyamatok (workflow-k)
- Beszerzési Rendelés kezelés
- Teljes beszerzési rendelési folyamat követése
- A beszerzési rendelési folyamatban
- Beszerzési Rendelés kezelés
- Teljes beszerzési rendelési folyamat követése
- A beszerzési rendelési folyamatban ún. “gépi lépések” is megadhatóak ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseket a szoftver az adott ponton automatikusan végrehajt (pl. raktári mozgások, beszerzési rendelés, számlázás, pro-forma számla kiállítása)
- A beszerzési rendelési folyamat folyamatábrán rajzolható, változtatható
- Akár cikkenként, vevő-csoportonként, típusonként vagy országonként eltérő szállítói rendelési folyamat
- Készlet jellemzői, tulajdonosa és címzettje (megrendelője)
- Több, különböző jellemző, mely az adott készlet-elemet meghatározza (fizikai tárolási hely, egyéb fizikai jellemzők pl. szín, méret)
- Adott készlethez megadható idegen tulajdonos (logisztikai szolgáltatás illetve idegen készlet esetén)
- Lehetőség adott készlet-elem adott címzett (megrendelő) számára való lefoglalására. A lefoglalt készlet más számára a foglalás végéig nem adható ki / más célra nem felhasználható.
- Készlet egyedi azonosítás és kezelése
- Készlet egyedi azonosítás akár az egyedi készlet-elem szintig bezárólag és az adott készlet-elem külön való kezelése
- Készletmozgás kapcsolatai
- A készletmozgások – amennyiben szükséges – kapcsolódó gazdasági eseményeket generálnak
- A készletmozgások, a készletet mozgató tevékenységek egyetlen folyamatban illetve egymáshoz kapcsolódó folyamatokban szerepeltethetőek az értékesítési, gyártási vagy beszerzési folyamatokkal
- Vonalkód-kezelés
- Különböző típusú vonalkódok kezelése
- Vonalkódok nyomtatása
- Egyetlen felületen elemezhető az összes készletmozgási esemény, gyakorlatilag tetszőleges (a rendszerben tárolt) adat szerint
- A készletmozgási elemzés felhasználónként és cégre specifikusan is menthető, alakítható (csoportosítás, sorbarendezés, adattartalom)
- A készletmozgási elemzés lehetőséget ad az elemi szintű lefúrásra – helyben megtekinthető az egyes összesített adatok tételes forrása
- A rendelési folyamatban “e-mail lépések” is megadhatóak (rajzolással beilleszthetőek) ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseknél a szoftver az adott ponton automatikusan adott, akár a felhasználó által beállítható e-maileket küld
- A címzettek a folyamatban érintett felek lehetnek: vevő, címzett, szállító, a webshop tulajdonosa, más felhasználó, szállítócég / futár
- Rendelésről pro-forma vagy előleg-számla vagy díjbekérő – automatikusan
- Normál vevői számla kiállítása
- Fizetési módok teljes körű kezelése
- Banki utalások “visszatöltése” és kezelése
- Kártyás fizetési gateway illesztése (külön díjat számíthatunk fel ezért, a bankkártya fizetési szolgáltatótól függően)
- Teljes hírlevél-küldő funkcionalitás (lásd részletesen: Megoldások: eDM)
- Többféle devizanem kezelése a teljes folyamatban
- Többféle nyelv kezelése az összes nyomtatványon
- Teljes webshop integráció külső webshop szoftverrel pl. Woocommerce
- Cikktörzs integráció
- Készlet integráció
- Árlisták integrációja
- Rendelések átvétele webshopból
- Webshopban található vevők és felhasználók kezelése
- Fizetési információk átvétele és átadása webshopnak (pl. banki utalások)
- Kosár kezelése
- Kosár áttekintő nézet
- A kosárba tetszőleges cikk – termék, szolgáltatás is – helyezhető
MI A 10XONE? KOMPLEX
ÜZLETI SZOFTVER
EGYSZERŰEN, KÖNNYEDÉN.
KÓD NÉLKÜL.
A világon elsőként.
Nagyvállalati képességekkel a felhőből.
CRM, HR, ERP, pénzügyek és még több.Tömeggyártáshoz (batch) és projekt alapú gyártási folyamatokhoz is. Kiemelkedő előnyünk, hogy a tervezési és gyártási szakaszok során szoftverünk egyedi folyamatokat biztosít, így rugalmasabb a cégműködés.
A "Kód nélküli" szoftver előnye
KÖLTSÉGBEN VERHETETLEN
1) Minimális üzemeltetési költségek - nem szükséges plusz személyzet.2) Jóval alacsonyabb változtatási költségek - a szoftver szabadon változtatható.
3) Jóval olcsóbb összekötni más rendszerekkel - rendszer-kapcsolatok kód nélkül.
Üzemeltetési költség
Változtatási költség
Integrációs költség
ÉRDEKEL!
Mi itt vagyunk - és szívesen beszélgetünk.
Mi történik feliratkozáskor?
1. Megbeszélés #1 - Megértjük mire van szüksége Megbeszéljük az igényeket egy 15-60 perces konzultáció során. Célunk, hogy teljes mértékben megértsük Ügyfelünk szükségleteit.MI MÉG A 10XONE? MINDEN BENNE: EGYBEN, AZONNAL
1600+ KÉSZ SZOLGÁLTATÁS
CRM, beszerzés, HR, további ERP képességek, PÉNZÜGYEK és a többi "tudás", képesség, egyben. Sőt: változtatható - és új dolgok is hozhatóak létre - önállóan < fejlesztők /> vagy < kód /> nélkülALAKÍTHATÓ, TESTRESZABHATÓ
Egyedi igények megvalósításához: lehetőségek a 10xONE előtt
Egyedi szoftver-fejlesztés
Az egyedi megoldások a leginkább személyre szabottak - ugyanakkor a legköltségesebbek és a legnagyobb kockázattal járnak.Testreszabható szoftverek
A komplex testreszabható szoftverek általában magas bevezetési költségekkel és hosszabb tanulási idővel járnak, ugyanakkor ad némi rugalmasságot és sokkal szélesebb funkcionalitást nyújtanak, mint az alacsony kódú vagy kód nélküli (low code / no code) platformok.
Kód nélküli platformok
Ezek a platformok lehetővé teszik az üzleti felhasználók számára saját alkalmazások létrehozását, azonban korlátozottak a komplexitás és tudás terén: általában a komplex igények körülbelül 30-70%-át tudják kielégíteni.
10xONE: a legjobb - mindenből - negatívumok nélkül
Kód nélküli
Új dolgok létrehozása, meglévők módosítása könnyedén.
Grafikus, fogd-és-vidd módszerekkel, valamint további intelligens megoldásokkal: szabadon alakítható.