fbpx

Rengeteg időt emészt fel a számlázás?

Számlázáshoz minden adatot ki kell keresni más rendszerekből, táblázatokból?

Érdekelné egy olyan vállalatirányítási rendszer, amivel vállalata  gyorsabban és könnyebben tudja a napi
feladatait megoldani, így felszabadítva rengeteg időt és energiát?

100% testre szabottan – akár Ön is alakíthatja: a folyamatok, képernyők, jelentések – “rajzolhatóak”

A hagyományos számlázó szoftvereknél nagyságrenddel tágabb funkcionalitás.
Szoftverünk teljesen illeszkedik a tervekhez illetve a szerződésekhez is.
Számtalan gyors, kényelmes használatot illetve a többi szoftver-részhez való illeszkedést támogató képesség.

Mit szólna egy olyan felülethez, ahol a számla tételeket lebonthatja

  • jogcímenként
  • cikkenként
  • költséghelyenként
  • partnerenként
  • dolgozónként

E mellett további 12 fix és szinte korlátlan számú szabadon megadható további adatgyűjtési egység (dimenzió), aminek a mentén a számla tételek elemezhetőek.

Csupa olyan tulajdonsággal rendelkezik, ami számlázás esetében kiemelkedő:

  • Az összes törvényi előírásnak való megfelelés, ide értve az EU-s ÁFA kezelést (ÁFA mátrix) is
  • Áttekinthetőség, egyetlen felületen való kezelés az összes többi pénzügyi / gazdasági eseménnyel
  • Az összes pénzügyi funkcióval egyetlen, áttekinthető, rugalmasan használható felületen való kezelés (összes számlázási funkciók, szállítói számlák, bank, pénztár, stornó, jóváírás stb. egyetlen képernyőn – áttekinthető módon!)
  • A számlázott összegek gazdasági eseményekként a tervtől a pénzügyi teljesülésig végikövethetőek
  • A számlázott összegek gazdasági eseményekként a költségekkel együtt elemezhetőek, összevethetőek

Ennél is több

Törzsadatok és számlázás

  • Partnertörzs, jogcím (cikk, szolgáltatás) törzs, áfa törzs stb. kapcsolat – gyors adatbevitel
  • Vevői számla jogcímek szabad bővíthetősége és főkönyvi könyvelési szabályok gyors, egyszerű beállítása
  • Időfüggő beállítások (pl. ÁFA kód vagy jogcím vagy költséghely változás esetén is nyugodtan tovább használhatja a szoftvert, az “tudja”, hogy az adott időszakra mely beállítások érvényesek)

Még több

Hitelkeret és kintlévőség kezelés

  • Vevői hitelkeret teljeskörű automatikus kezelése
  • Számlázott összeggel vevői kinnlevőség (analitika) és vevői hitelkeret terhelése
  • Lejárt számlák külön gyűjtésének lehetősége

Extra

További lényegi jellemzők

  • Vevői számla tételek (bevételek) ismétlése – ismétlődő tételek (pl. hetente, havonta adott ideig ismétlődő tételek)
  • Több deviza (pénznem) kezelése
  • Tetszőlegesen bővíthető sablonszövegek a számlára
  • Számla előkép megtekintése és elmentése
  • Számla dokumentum-kezelő kapcsolat
  • Számla Dokumentum-kezelőbe való automatikus mentése (a későbbiekben a Dokumentumok között megtalálható)

Már így is rengeteg tudást felsoroltunk, de még mindig van lehetőség benne.

A lekérdezéseket, statisztikákat is egyből láthatjuk.
  • Számlák közötti keresés számtalan feltétel szerint
  • Számla tételek közötti keresés számtalan feltétel szerint
  • Számlák áttekintése egyetlen nézetben, csoportosítása
  • Számla tételek áttekintése egyetlen nézetben, csoportosítása, gyorskeresés, statisztikák
  • Számla tételek áttekintés exportálása 6 különböző formátumban (CSV, Excel stb)
  • Számla fejek áttekintés exportálása 6 különböző formátumban (CSV, Excel stb)
  • Bevételi statisztikák extrém rugalmas riportok formájában
  • Elmenthető nézetek, melyek bármikor újra felhasználhatóak
  • Tervek, szerződések, díjak, hozzárendelés, klíring, árfolyamkezelés
  • Bevételi tervek rögzítése, kezelése (akár költséghelyenként, projektenként, folyamatonként)
  • Vevői számlák alapját képező vevői / ügyfél szerződések és díjak kezelése (időfüggően, számtalan paraméter szerint is)
  • Projekthez, folyamathoz, feladathoz, költséghelyhez, dolgozóhoz rendelhető vevői számlák (mint tény költségek)
  • Klíring funkció: vevői számlák gyors, bankhoz és pénztárhoz közvetlenül nem kapcsolódó pénzügyi rendezettségének jelzése
  • Automatikus árfolyam-konverzió és nyilvántartás a számla saját és a szervezet saját devizájában egyaránt
  • Elküldött számla folyamatának végigkövetése
  • Elküldött számla utókövetése (számla státuszának követése)

KINEK AJÁNLJUK?

Közepes cégek

30+ alkalmazottól – ha a közepesen-csomag* szoftverek már nem elegendőek.

A közepesen csomagolt szoftverek több konfigurációs lehetőséggel bírnak mint az egyszerű csomagszoftverek, de amikor cég-specifikus komplexebb megoldásokra van szükség, a tudásuk ott véget ér. Itt jön képbe a 10xONE: a csomagszoftverek ára mellett végtelen rugalmasságot és teljesítményt ad.

Nagy cégeknek

Akár 10000 alkalmazottal – a legkomolyabb szoftver problémákra is

És a saját megoldásait is építheti a cég.

Fuvarozóknak, szállítmányozóknak, logisztikai szolgáltatóknak

Megbízások, raktár, kiszállítások, teljes- és részrakomány, disztribúció, HR, CRM, projektek, mentlevelek, üzemanyag-elszámolás, mobil-megoldás, pénzügy, akár több cégesen is.

Nagykereskedőknek

Rendelések, raktár, kiszállítások, mobil-megoldás, CRM, HR, pénzügy és több – akár több cégesen is. 1400 funkció. 100% integráltan. Egyetlen, egyszerű, jól átlátható és egységes felhasználói felületen.

Gyártóknak

Rendelések, raktár, kiszállítások, gyártási rendelések, HR, CRM, projektek, gyártás, mobil-megoldás, pénzügy, akár több cégesen is. 1400 funkció. 100% integráltan. Egyetlen, egyszerű, jól átlátható és egységes felhasználói felületen.

Szolgáltatóknak

Megrendelések, munkalapok, idő-tervezés és elszámolás, raktár, HR, CRM, projektek, mobil-megoldás, pénzügy, akár több cégesen is.

Akik már haszlják

Mit mondanak rólunk?

Cégünk úgy döntött, hogy új informatikai rendszert vezet be a cég zászlóshajójának, a nemzetközi fuvarozásnak a magasabb szintű támogatására. A projekt vezetését Czernecki Péter kapta meg. Az informatikai osztály és a cég más területeinek, illetve külső erőforrások kiváló kombinálásával sikerült határidőre egy professzionális szoftvert bevezetni, ami éveken át biztosította a cég nyereséges növekedését.

Lajkó Ferenc

CEO – Waberer’s International Zrt.

“A 10xONE csapata által épített rendszer a Waberer’s-nél éveken át bizonyított az eredményesség növelésére.”

A cégünk több száz projektet kezel egyszerre párhuzamosan – a hatékonyság kiemelt szempont. A projektek és feladatok állapota, a dokumentumok, a felelősök követése – egyben – lehetetlen lenne a 10xONE nélkül.

NÉMETH GABRIELLA

Ügyvezető – Solerte Tender Kft.

“A 10xONE nélkül a jelenlegi méret mellett már kezelhetetlen lenne a működésünk.”

Kapcsolat
információk

Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha bármilyen kérdésre felmerült vagy igénybe venné a szolgáltatásunkat.

  • +36 30 245 1584
    +36 30 245 1584

  • info@10xone.com

  • H 1021 Budapest, Budakeszi út 5.

Érdekel

A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, az ISO27001 információ-biztonsági szabvány és az adatvédelmi törvény valamint a vonatkozó EU-s ajánlások figyelembe vételével.

[wpforms id=”10579″ title=”false” description=”false”]