fbpx

referenciák

vállalatirányítási rendszer bevezetések

Referenciáink titkosak – szigorú szerződéses feltételek alapján védjük ügyfeleinket, ügyfeleink adatát.

Számunkra ez sokkal fontosabb, mint a referenciák marketing-értéke.


Ezért referenciákat csak oly módon közlünk, hogy abból az érintett cég kiléte ne derülhessen ki.  

Viszont minden referencia mögött elérhető, élő cég van, elégedett vezetőkkel.
Vannak sikertörténeteink – ezekben az a közös, hogy az ügyfél tudta mit akar, végigcsinálta, hajlandó volt fizetni érte és a 10xONE olyan egyedi többletet adott, amivel ügyfeleink végre tényleg vezethetnek.

Nemzetközi multinacionális vállalat, Budapest

2 percet kaptunk az értékesítési vezetőtől bemutatkozásra. Ebből lett fél óra. Évek óta használják a 10xONE-t.  Most már nem csak CRM – Értékesítésre, hanem pénzügyekre, pénzügyi folyamatok hatékonyságának növelésére, folyamat-automatizálásra is.
Elért eredmények: sokszoros forgalom, azonos létszám mellett. Követett, jelentett, értékelt értékesítési folyamat.
Azóta regionális központ lettek. Továbbra is velünk. A hazai megoldásokat a multi több országában is bemutatták és 2012-ben várhatóan használatba veszik.
A siker titka: kicsiben kezdtük. Az ügyfél pontosan tudta, mit akar.  Megfelelő időben lettek bevonva a további, érdekelt vezetők.

■ Fuvarozó cég

A teljes cégre kellet valami. Előtte papír volt, kockás füzet, meg mindenki saját memóriája. A cég egyébként jól ment, és most is jól megy, pontosan tudja, mivel foglalkozik (és mivel nem). A mai napig használnak minket, elégedetten.
Elért eredmények: a teljes cég átláthatóvá, követhetővé, elemezhetővé vált.
A siker titka: volt rá idő.  Az ügyfél tudta, mit akar.

■ Pályázatíró cég

Először csak az ügyfeleiknek ajánlották a rendszert. Aztán egy napon távozott az egyik kolléga.  A pályázatok mennyisége kezelhetetlennek látszott.  És jöttek az újak.  Ekkor előkerült az ügyvezető emlékezetéből az, amiket néhány bemutatónkon hallott meg a weblapunkon látott.  Az ügyvezető döntésére két hét alatt “átálltak” – papírról 10xONE-ra.  Azóta ha egy ügyfél telefonál, kérdez, akkor a szokásos válasz: “egy pillanat, megnézem a 10x-ben!”
Elért eredmények: 600 futó és további néhány ezer pályázat a 10xONE-ban, visszakereshetően, precízen követve, automatikus figyelmeztetésekkel.
A siker titka: a kétségbeesés, hogy úgy, ahogy eddig ment, nem mehet tovább.  A munkatársak támogatása – ők is átlátták, hogy kell valami a papír helyett.

■ Webshop, országos

Már működő cég volt, működő webshoppal. Nem szerettek volna beruházni vagy több embert felvenni, viszont szerették volna az egyre növekvő rendelés-számot kiszolgálni. Ezért szerettek volna egy teljes rendszert: onnan, hogy a weblapon érkezik a rendelés, odáig, hogy kiment a számla és befolyt a pénz, valamint a rendelések állapota követhető, a megrendelő számára is, automatikus e-mailekkel, testre szabott tartalommal.
Megtaláltak minket, nagyon gyorsan megállapodtunk.  Mivel volt belső informatikai vénájú segítőnk, így a kezdeti oktatáson túl semmilyen egyéb dolgunk nem volt.
Elért eredmények: a teljes rendelési folyamat automatikusan kezelve, úgy hogy nem kellett felvenni még egy embert. 0 támogatási igény mellett működik.
A siker titka: támogató tulajdonos, hozzáértő belső segítő.

■ Jelentős magyar járműimportőr

Jól ismert, nagy értékű autókat importáló multi magyarországi leányvállalata. Jelentős mennyiségű készlettel rendelkezik szerte az országban, melyet javarészt ő finanszíroz, így igen jelentős mértékű kockázatot vállal. A készlet állapotát előttünk kézzel, manuálisan ellenőrizték. Az ellenőrzés eredménye néhány nappal az ellenőrzés után vált elérhetővé – ez alatt az idő alatt visszaélésekre adva lehetőséget, illetve jelentős manuális adatrögzítést igényelve. A 10xONE-nal kialakításra került egy olyan, mobil eszközökről is használható megoldás, amellyel a teljes ellenőrzési folyamat azonnal, helyben megtörténik, az ellenőrzés eredménye is azonnali.  Az ellenőrzés beavatkozásoktól mentes, garantált.
Elért eredmények: a teljes ellenőrzési folyamat több naposról azonnalira gyorsult, míg az adminisztratív munkaerő szükséglet gyakorlatilag megszűnt.
A siker titka: a válság szorítása, hogy az importőr másképpen végezze a folyamatot mint eddig.

■ Építőipari cég

Mint a mesében: apáról fiúra szállt a cég, nagyon jó hírnévvel az adott régióban. A fiú úgy gondolta, hogy kellene valami, amivel jobban átlátja, mi történik, amivel jobban kommunikál az ügyfeleivel, és nem utolsó sorban látja, hogy min keres és min veszít.
Elért eredmények: követett kommunikáció az ügyfelekkel.  Követett kivitelzési projektek.
A siker titka: az ügyvezetés alázata és a türelem. A munkatársak teljes bevonása.

■ Média cég

CRM-et szerettek volna. Több rendszert megnéztek, mire az ügyvezető belátta, hogy igenis van előnye annak, hogy “10x több egyben, egy áráért”.  Nekivágtunk. Volt néhány olyan “kör”, amit kihagyhattunk volna.  Sokadik nekifutásra végül működött. Ma az értékesítés használja, a szerkesztőségi folyamatok kezelése van napirenden.
Elért eredmények: az értékesítési folyamat rendben, áttekinthetően.
A siker titka: több nekifutás – mert a 10xONE árazása mellett ezt is lehet.

■ Egészségügyi szolgáltató

Frissen indult a cég. Nem szerettek volna beruházni, viszont szerettek volna egy teljes rendszert: onnan, hogy a weblapon jelentkezik a páciens, odáig, hogy kiment a számla és befolyt a pénz, valamint a páciens elérheti a leleteit web-böngészőből.
Megtaláltak minket – kb. negyed év alatt felállt az a megoldás, amit a mai napig használnak.  USA-i ismerősöknek mutatták – ők is azt mondták: profi.
Elért eredmények: a teljes szolgáltatási folyamat automatikusan kezelve, úgy hogy az orvosok, asszisztensek is használják, szeretik.
A siker titka: 0-ról indultunk. Elszánt volt a cégvezetés. Az orvosok szemével is néztük, hogy mi a feladat.

■ Jelentős egészségügyi szolgáltató

Régóta létező cég, az egész országban szolgáltat, kiterjedt hálózattal és alvállalkozói körrel. Egy kis feladat megoldására kerestek célszoftvert. Ezt a kis feladatot 1,5 hónap alatt sikeresen megoldottuk, úgy, hogy a felhasználók informatikai előképzettsége meglehetősen alacsony volt.
Most újabb területekre veszik használatba a 10xONE-t, a cél a teljes cég összes tevékenységének lefedése.
Elért eredmények: Az előzőleg papír alapú tevékenység – ahol előfordultak ki nem számlázott tételek, ki nem szolgált ügyfelek – teljes elektronizálása, átláthatóvá tétele.
A siker titka: kicsiben kezdtünk, jól meg volt határozva a feladat. A 10xONE adott felhasználó számára való egyszerűsége.

■ Országos franchise hálózat

2011-ben újonnan indult franchise, igen jelentős tervekkel. A cél egy olyan bárhonnan, bármikor elérhető, egységes elvek alapján működő megoldás, amivel az értékeítési, számlázási, elszámolási és javadalmazási rendszer is működtethető, az egész országban, minden új franchise tag számára.
Két hónap alatt adtuk át a megoldást.
Elért eredmények: Az országos franchise igen jelentős számú tagja használja, napi szinten, 0 támogatási igény mellett.
A siker titka: újonnan létrehozott szervezet, szoros határidők, elszánt vezetés. A 10xONE többcéges, franchise működést is alapból támogatta, így ezekre a dolgokra nem volt szükség várni, vagy további ráfordításokat eszközölni.