fbpx

PROJEKTMENEDZSMENT

  • Hozzon létre új, mentse
  • Függőségek: indulás befejezése, indulás indítása stb.
  • Importálja a Microsoft Project XML fájlokat
  • Projektek – alapadatok
  • Projekt hierarchiák, több projekt hierarchiák kezelése
  • A projekt határideje, státusza, leírása
  • Magas szintű határidők
  • Állapot
  • Magas szintű leírás
  • Projekt: célok, ütemterv, feladatterv, források, kockázatok, kérdések, ötletek és szerződések
  • Projektek: szabályok és szervezet
  • Projektvezető (menedzser) és a projekt szervezete, valamint a kapcsolódó erőforrások és projekt-alapú szerepeik – a történettel együtt
  • Projekt iparági / funkcionális terület osztályozás – a projekt terminológiája, kifejezései az iparág-specifikus terminológiát követik
  • A projektpéldányok előre beállított formátumú számozása (például megrendelések, jegyek, fuvarlevelek, esetek, felhívások, vezetések). A formátum függ az ügyféltől, a projekttől, a vállalkozástól, az évtől.
  • Projektváltozatok: előre beállított folyamatábrák a projektekhez = különböző folyamatok ugyanazon projekthez
  • Projekthez email cím rendelhető
  • Bejövő e-mail fiókok kezelése
  • e-mailből egyetlen kattintással feladat, az e-mail csatolmányokból verziókezelt dokumentumok készítése – projekthez csatolása
  • Feladat illetve esemény csatolmányok egyetlen kattintással való e-mail küldése
  • Projekt: tervezés, költségvetés-tervezés
  • A projekt költségvetésének elkészítése (bevételi és költségterv)
  • Projektből származó (konkrétabb) bevételek és költségek: tervezett és a tervezett tételek költségvetési tételekhez rendelése
  • Projekt: költségvetés és pénzügyek nyomon követése
  • Tervek és tények: hozzon létre tervezett (várható) bevételeket, költségeket, egyéb tételeket, ideértve a KPI-kat (mutatók)
  • Projektekhez kapcsolódó számlák, egyéb pénzügyi események, valamint a tervekhez / költségvetésekhez rendelésük
  • Projekt szintű cash flow összefoglaló / elemzés
  • Feladat állapotkezelés, állapotkövetés, előrehaladás követés
  • Feladatok állapotkövetése, akár előre meghatározott, testreszabható módon.
  • A feladatok állapotainak megfelelő színezés a gyors állapot-azonosítás érdekében
  • Feladat Előrehaladás (%) követés, állapotkövetéssel összehangoltan
  • Feladat-hierarchiák esetén a szülő feladatok állapotának automatikus frissítése a gyerek feladatok állapota / készültsége alapján
  • Feladat teljes élettörténet és események
  • Feladat teljes történet – változtatások visszakövethetősége
  • Események kezelése: pl. találkozók, hívás, e-mail, fax stb. feladatokhoz kapcsoltan vagy azoktól függetlenül is
  • Feladat bonyolultság külön kezelése
  • Projekttel kapcsolatos szerződések (pénzügyi, nem pénzügyi és SLA-k)
  • Projekttel kapcsolatos célok és cél-hierarchia (“puha célok”)
  • A projektekhez kapcsolódó erőforrások és arányuk (a projekt költségeit ezen arányok felhasználásával kell kiszámítani)
  • A projektekhez kapcsolódó kockázati hierarchia, a kockázatok felelõs személyekhez rendelése és a kockázati állapot követése
  • Projekttel kapcsolatos ötletek, ötlet-hierarchia, felelősségek és státusz
  • A projektekhez kapcsolódó megjegyzések
  • Projekt-termék egymáshoz rendelés
  • Ismétlődő feladatok
  • Többféle feladat-dátum, a feladat határidők eredeti, aktuális és teljesített (végleges) követéséhez, riportoláshoz, a teljesítések ellenőrzéséhez
  • Rövid ideig tartó és hosszú ideig tartó feladatok kezelése egy rendszerben: többféle feladat átfutási-idő (munkaóra, munkanap, naptári óra, naptári nap) a feladat típusától függően
  • Átmeneti – még nem végleges – határidők kezelése
  • Határidők tipizálása (pl. jogi illetve mérnöki munkához eltérő határidő-típusok kezeléséhez)
  • Hatókörön kívüli / rendkívüli feladatok (elkülönítetten jelennek meg a Státuszjelentésekben)
  • Mérföldkő feladatok
  • Testreszabható Feladat Típusok, melyek alapvetően meghatározzák egy-egy feladat viselkedését, működését
  • Testreszabható Feladat Állapotok
  • Felhasználó által meghatározható Állapot-átmenetek, Szabályok meghatározását eredményezve
  • Feladat Függőségek: Állapot és Kezdés / Vég Határidő
  • Feladat bizonytalanságának kezelése (%-osan)
  • A kijelölt felelős mellett további erőforrások adott feladathoz rendelése a teljes végrehajtás ideje alatt, %-os erőforrás ráfordítások megadásával
  • Időjelentés, időráfordítás-nyilvántartás
  • Feladattal kapcsolatos időráfordítás (munkaidő, jelentett idő) nyilvántartása – naptárral teljesen integráltan
  • Külsőleg hozzáférhető projekt állapota / feladat állapota
  • Az e-mail címeket bármilyen projekthez hozzá lehet rendelni a projektpéldányok elindításához (például érdeklődés, hívás, értékesítési vezető)
  • Indítson el belső (rendszer) tevékenységeket bármely projektből (például egy kézi munkafolyamaton belül hozzon létre egy automatikus számlanyomtatási lépést)
  • Külső alkalmazáshívások (10XONE-ból más alkalmazásokba vagy vissza)
  • Projekt állapotjelentés bármilyen időszakra – egy előre beállított jelentés, amely több paraméter beállításával futtatható
  • Elemezze a projekttevékenységeket rugalmas Pivot táblában, más (nem projekt, vagy csak projekten kívüli) tevékenységekkel együtt

PROJEKTMENEDZSMENT

Web alapú projekttervezés / Gantt-diagram és végrehajtás – egyben. 100% -ban integrálva a munkafolyamat-menedzsment (workflow) és a szoftver összes többi részével.

Használja a következőkre:
-Professzionális szolgáltatások
-projekt alapú gyártás
-építési projekt menedzsment
– egyéb projektmenedzsment, pl. szoftver gyártás

Készítsen el Gantt-táblázatokat az interneten, ahogyan az asztalon.

Mentse el őket, és ossza meg őket bárkivel a vállalkozásnál.

Ha csak egy egyszerű Gantt-diagramra / projekttervezési megoldásra van szüksége: megvan: regisztráljon, és azonnal kezdje el használni. Szoftverünk valóban megérti és végrehajtja a Gantt diagramokat: valójában a 10xONE szoftverünk a Gantt diagramok szerint működik.

A létrehozott projektek akár több cég határain keresztül is működnek: hívja meg ügyfeleit, szállítóit, alvállalkozóit, tanácsadóit stb. Azonnal megosztja velük a létrehozott projekteket – és a projektekben szereplő adatokat. Így valóban együtt dolgozhat.
Látni fogja ezeket a futó projekteket, míg a többi külső fél csak azokat látja, amelyekben részt vesznek.

És még sokkal több van benne.
A projektekkel kapcsolatos költségeket és bevételeket össze lehet gyűjteni, megtervezni és elemezni is. Mint ilyen, a 10xONE szoftverünkben szereplő projektek “beszélgetnek” a szoftver összes többi részével: dokumentumokkal, pénzügyi adatokkal, leltárral, mutatókkal és még sok mással. Tehát az egész cég valóban eggyé válik. Ily módon az elmélet valósággá válik. És: a menedzsment is valódivá válik.