fbpx

10xONE – Tízszer több egyben testre szabott profi üzleti szoftver – gyorsan, rugalmasan.

2019.03.08-ig pályázhatsz

21. századi szoftver – 21. századi cégeknek.

Gyorsabb, rugalmasabb és pont ezért: olcsóbb.

A pályázat során és utána is.

ALAPJAIBAN ÚJ ÉS JOBB ÜZLETI SZOFTVER - NEKED

Ahogy az IKEA újragondolta a bútor-gyártást és forgalmazást mi alapjaiban újragondoltuk a testre szabott üzleti szoftvert.
Hogy Neked sokkal olcsóbb, gyorsabb, érthetőbb legyen – használni és változtatni is.


A TÖBBI SZOFTVER: A MÚLT: 47 ÉV

Mi miért nem az SAP-t másoltuk, ahogy mindenki más?
Az SAP, az üzleti szoftverek “őse” 47 éves*.
Azóta is mindenki őket másolja.
47 év alatt ezen szoftverek felülete sokat változott, de a “belső”: ugyanaz: drágán, nehézkesen, “zseni” szakértőkkel, horror áron elérhető csak a profi szoftver és szolgáltatás.
*A legújabb SAP HANA – drága, nehézkes. Kétségtelenül gyors – milliárdos adatmennyiségre. Most megkaphatod az SAP-tól amire nincs is szükséged – drágán, rugalmatlanul.



PÁLYÁZZ RÁNK!


10%

önrész


1-24 millió Ft

támogatás


1,25 - 37.5 millió Ft

fix 1%-os HUF alapú költségmentes hitel



PÁLYÁZZ VELÜNK!

MÁR CSAK 2019. MÁRCIUS 8-IG

Dönts gyorsan.
Szoftvert, hardvert, tabletet, mobil eszközt is vásárolhatsz.
A pályázatot és utána is mindent mi intézünk.
Eddig már 800 millió Ft-nyi pályázati pénz elnyeréséhez járultunk hozzá.

Többet szeretnék tudni erről!


MIÉRT MI?


A 10XONE 10 ELŐNYE NEKED A HAGYOMÁNYOS SZOFTVEREKHEZ KÉPEST


1 – OLCSÓBB

Egyetlen előfizetés áráért korlátlan számú megoldást használhatsz.


2 – OLCSÓN ALAKÍTHATÓ

Kész, adott iparágra illeszkedő megoldások – és itt jön a csavar – amiket aztán még tovább alakíthatsz.


3 – ÉRTHETŐ ÉS RUGALMAS

A szoftverben ábrák segítenek majd eligazodni. Sőt: az ábrákkal a működésedet is lerajzolhatod, meghatározhatod. A szoftver ért belőle.


4 – FELHŐ, 0 BERUHÁZÁSSAL

Bárhonnan, bármikor hozzáférsz bármilyen okos eszközön keresztül. És: 0 beruházást igényel: nem kell szerver, mentések stb. Mindent mi adunk.


5 – MEGBÍZHATÓ, BIZTONSÁGOS

ISO/IEC 20000-1 (informatika-szolgáltatás-irányítás) és 27001 (információ biztonság) minősítések.


6 – GARANTÁLTAN MŰKÖDIK

Garantált 99.51% rendelkezésre állás. 2 földrajzilag távoli (250 km+) helyen levő szerver-központ. Folyamatos mentések (szolgáltatási csomagtól függően).


7 – GYORS

Ma senki nem ér rá várni. A technológiából a maximumot hozzuk ki – és még többet.


8 – MÉG OLCSÓBB

Minden megoldás együttműködik. Nincs “kötözgetés”, telepítgetés. És: az összes megoldás egységes felépítésű – így gyorsan tanulható.


9 – FOLYAMAT- ÉS PROJEKT-ALAPÚ

A hagyományos, 44 éve ismert működés mellett a folyamatok és projektek nálunk alap. Egyszerre, mind.


10 – TÖBBCÉGES – VEVŐK, SZÁLLÍTÓK EGYÜTT

Több cég működhet együtt, természetesen, adatokat, folyamatokat megosztva – a 10xONE-ban szintén alap. Nincs ilyen még egy a piacon. Ha van is hasonló, biztosan nem úgy és olyan szinten ahogyan nálunk: nálunk minden, alapból többcéges. És: egyszerűen.




Többet szeretnék tudni erről!


MIRE PÁLYÁZHATSZ A GINOP 3.2.2. INFORMATIKAI PÁLYÁZATON?


SZOFTVERRE

Szoftvert vásárolhatsz, de felhő szoftverre elő is fizethetsz a pályázati pénzből. A pályázat szerint az alábbi területekre jár támogatás:
  • Vállalati CRM, értékesítés terület
  • Gyártási terület
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
  • Kontrolling és döntéstámogatás
  • Beszerzési, logisztikai terület
  • Táv- és csoportmunka támogatás
  • Pénzügyi, számviteli terület
  • Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
  • Internetes megjelenés (Vállalati portál)
  • Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)
  • Elektronikus iratkezelési megoldás
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás
  • Online (elektronikus) fizetési megoldás
  • Szolgáltatásmenedzsment

HARDVERRE

Laptop, PC, szerver, hálózati eszköz, nyomtató, tablet és okostelefon. Az összes költség maximum 20%-a lehet:

Közvetlenül a projekthez rendelhető hardver eszközök (min. nettó 30.000 Ft / eszköz értékben): PC, laptop, szerver, hálózati eszköz, nyomtató
Közvetlenül a megvalósításhoz rendelhető okostelefonok és tabletek (max. nettó 120.000 Ft / eszköz).: Mennyiségük együtt nem haladhatja meg céged létszámának felét vagy az összköltség maximum 10%-t, ahol a szigorúbb feltétel a mérvadó

FELTÉTELEK

  • A cégnek Pest Megyén kívül (is) van telephelye vagy székhelye
  • Ezen a helyen legalább 1 főt legkésőbb a projekt megkezdésétől kezdődően alkalmaz a cég
  • Van legalább 1 lezárt teljes üzleti éve a cégnek
  • A cég átlagos létszáma a legutolsó lezárt évben minimum 2 fő
  • A legutolsó lezárt év végén a saját tőke nem negatív
  • Nincs a NAV-nak végrehajtási eljárása folyamatban a cégre
  • A projekt összköltsége nem lehet nagyobb, mint az előző évi árbevétel
  • Az árbevétel kevesebb, mint 50%-ban származik mezőgazdaságból (TEÁOR szám: 01.11-03.22)

MIT KELL, HOGY VÁLLALJ?

Üzemi eredmény növekedése: A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2. üzleti évben növekedése érje el a vissza nem térítendő támogatás legalább 25%-át, azaz:
ÜZEMI EREDMÉNY NÖVEKEDÉSE (2. évben) >= VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁS x 25%
Elektronikus értékesítés nettó árbevétel növekedése: A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2. üzleti évben el kell érnie a vissza nem térítendő támogatás értékének legalább 120%-át, azaz
ELEKTRONIKUS ÉRTÉKESÍTÉS ÁRBEVÉTEL NÖVEKEDÉSE (2. évben) >= VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁS x 120%
ÉS
Köteles vagy fenntartani a bevezetett modulok, felhőalapú szolgáltatások számát 18 vagy 24 hónapig

FENNTARTÁS

’A’ célterület (szoftver / hardver vásárlás): a projekt befejezésétől számított 3 évig kell fenntartani
,B’ célterület (szoftver bérlet): bevezetett felhőalapú online szolgáltatások bevezetése esetén a projekt befejezésétől számított 2 évig kell fenntartani