fbpx

GINOP 3.2.2. – 8. INTERNETES ÉRTÉKESÍTÉS (VÁLLALATI WEBÁRUHÁZ)

[av_section min_height=’50’ min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-border-styling’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’main_color’ custom_bg=” src=’http://localhost/wordpress/wp-content/uploads/2017/07/webdesigner-1030×361.jpg’ attachment=’1768′ attachment_size=’large’ attach=’parallax’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_enable=’aviaTBoverlay_enable’ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=’#3b3b4f’ overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av_element_hidden_in_editor=’0′]
[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

INTERNETES ÉRTÉKESÍTÉS (VÁLLALATI WEBÁRUHÁZ)

Egy kirakat, a weben, ahonnan a vevőid vásárolhatnak tőled

[/av_textblock]
[/av_section]
[av_submenu which_menu=’custom’ menu=’10’ position=’center’ color=’main_color’ sticky=’aviaTBsticky’ mobile=’disabled’]
[av_submenu_item title=” link=’manually,http://’ linktarget=” button_style=”]
[av_submenu_item title=” link=’manually,http://’ linktarget=” button_style=”]
[/av_submenu]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

GINOP 3.2.2. – 8. INTERNETES ÉRTÉKESÍTÉS (VÁLLALATI WEBÁRUHÁZ)

Ez egy valódi kép a szoftverünkből – a standard webáruház megoldásunk.
Egy ilyen megoldást készen kapsz – viszont ezt követően szinte a végtelenségig alakítható,formázható.Sőt: a weblapodba építhető, akár úgy is, hogy nem is látható, hogy ez a webáruház “nálunk” üzemel. Így lehet saját webshopod.
Ezzel extrém rugalmasságot és átláthatóságot, érthetőséget kapsz. Sőt, ez a webáruház a szoftverünk összes többi részével együtt, egyben működik – ez nem egy különálló megoldás, amit még “integrálnod” kell.
Görgess lejjebb a részletekért – nem csak a szoftverünkről, hanem a pályázat ezen területéről is sokat megtudhatsz még!

[/av_textblock]
[/av_one_full]
[av_image src=’http://localhost/wordpress/wp-content/uploads/2017/07/8-internetes-ertekesites-webaruhaz-1-1030×602.png’ attachment=’1819′ attachment_size=’large’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

Mi a webáruház?

Szinte triviális: egy kirakat, a weben, ahonnan a vevőid vásárolhatnak tőled.

Miért szerepel a GINOP 3.2.2 pályázaton?

Mert a legtöbb KKV-nak elemi érdeke, hogy az interneten is tudjon értékesíteni.
Webáruházak előtt 
A webáruházak előtt vagy telefonon értékesítettél és személyesen látogattad az ügyfelet vagy pedig volt boltod, igazi kirakattal.
A webáruházak előnye
A triviális előnyökön túl lényegi előny, hogy a google vagy hasonló keresővel a vevőid rád találhatnak.
E mellett az összes digitális csatornán közvetlenül reklámozható. Szintén elcsépelt, de fontos szempont, hogy ezzel gyakorlatilag az egész ország vagy akár világ a vevőd lehet.
E mellett a webáruház-beli folyamatok jóval nagyobb mértékben digitalizálhatóak, automatizálhatóak. Ha ügyes vagy, akkor a webáruházad folyamataiba alig alig kell, hogy alkalmazottat vonj be. Ezzel olyan költség-hatékonyságot érhetsz el, mint pl. egy utcai automatán keresztül való értékesítés esetén: a készlet töltésén túl nincs szükséged emberi beavatkozásra.
Ugyanennek köszönhetőan a webáruház “skálázható”: ez nem egy tudományos kifejezés, mindössze arra utal, hogy minimális plusz költség mellett nagyon gyorsan a többszörösére növelhető a forgalma, ha már az automatizálási folyamatok készen vannak.
[/av_textblock]
[/av_one_half][av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

Miben jobb a 10xONE a webáruházak  terén?

A webáruházak kapcsán is van olyanunk, ami más termékben nem található meg:
-a teljes, a webes értékesítést megelőző és azt követő folyamatokat le tudjuk fedni
-a kontrollingot is mellé adjunk: nem kell külön rendszerben elemezned, melyik termék értékesítése éri meg és melyik nem
-e mellett draszikusan, alapvetően folyamat- és projekt-szemléletű: így a kapcsolódó folyamatokat és kampányokat is jól tudjuk szervezni, mérni és szabályozni is
-úgy, hogy közben a standard, szokásos dolgokat megkapod – de egyedi tudsz lenni és változni is tudsz – sokkal rugalmasabban, gyorsabban, mint más eszközökkel, szoftverekkel
-mindezt vizuálisan
-a többi területtel együtt-működve a cégedben – azaz a webáruház már nem önmagában “áll” – ezt is folyamat alapon, nem csak a funkcionális “dobozok” adat-szintű összekötésével: van nálunk készlet, beszerzés, logisztika (a kiszállításokhoz és a beszállítások követéséhez egyaránt), pénzügy és a többi
-úgy, hogy közben a folyamataid mérhetőek lesznek – azaz nem csak a termék vagy szolgáltatás közvetlen költségét tudod kiszámolni, hanem azt is látod, hogy hol vannak szűk keresztmetszetek
Ebben vagyunk mi egyediek.
Amiben még egyediek vagyunk:
-nem csak a belső működésedet tudjuk sokkal rugalmasabbá, folyamat-alapúvá és folyamatosan mérhetővé és változtathatóvá tenni, hanem a vevőiddel, szállítóiddal közös dolgaidat, folyamataidat is tudjuk kezelni; azaz mi nem csak belül, hanem kívül is 100%-ig ÉLMÉNY-t tudunk adni.
Miért? Szoftverünk 100%-ig többcéges – automatikusan kiterjesztheted, használhatod az egyediséged bárki mással együtt. Mintha egy cég lennétek.
Így lesztek erősek, nagyok – de mégis rugalmasak és olcsók.
Amiben még egyediek vagyunk:
-nem csak webáruházat hanem minden mást is adunk mellé – szinte mindenünk megvan, ami a webáruházon túl kell.
Így valóban a teljes céget, sőt annál többet is – le tudod fedni – akár az összes folyamattal.

A 10xONE megfelelése a GINOP 3.2.2-nek – 8. INTERNETES ÉRTÉKESÍTÉS (VÁLLALATI WEBÁRUHÁZ)

100%

1. TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS INFORMÁCIÓK
Célja a termékek/szolgáltatások ismertségének növelése, a kereslet fokozása.
A cég termék/szolgáltatás portfóliójának részletes ismertetése legalább az alábbi információk megadásával:  a termék/szolgáltatás megnevezése;
 a termék/szolgáltatás lényegi leírása, bemutatása;
 termék/szolgáltatás lényegi leírása, bemutatása (fotóval, amennyiben releváns);
 termék/szolgáltatás kategóriája a cég által használt csoportosítás szerint;
 a termék/szolgáltatás műszaki paraméterei vagy felhasználási feltételei;
 a termék/szolgáltatás ára/díjazása, kedvezmények.
 A funkcionális követelményben meghatározott feltételek meglétének ellenőrzése legalább 10 cikk vagy – 11 termék alatti portfoliónál – valamennyi termék esetében.
 Az áruház feltöltöttségének ellenőrzése, oly módon, hogy a cég alap-, eladásra szánt áru- és szolgáltatás készlete megtalálható a webáruház felületén megrendelhető tételként.
A 10xONE megfelel: IGEN
2. KOSÁR FUNKCIÓ ÉS REGISZTRÁCIÓ
Célja a vásárláshoz szükséges eszköztár biztosítása. A rendszer tegye lehetővé bevásárló kosár használatát.
A kosár legyen alkalmas több cikk tárolására és adjon lehetőséget cikkek egyenkénti eltávolítására a kosárból, illetve tegye lehetővé a kosár tartalmának eltárolását a vásárlás későbbi befejezhetőségének érdekében.
Ez utóbbi funkció kiváltható egy kívánság listával. Ebben az esetben a rendszernek alkalmasnak kell lennie arra, hogy a kívánság lista elemeit egy gombnyomással át lehessen mozgatni a kosárba.
 Egy vásárlási folyamat bemutatása, ahol a kosárba bepakolásra kerül legalább 15 darab, amelyből legalább 10 különböző termék, vagy ha ennyi kínált termék nincs, akkor az összes megvásárolható árucikk.
 Egy legalább 5 elemű, egyenként 3-3 darabot tartalmazó (azaz összesen 15 db termék, vagy ha ennyi kínált termék nincs, akkor az összes megvásárolható árucikk) bevásárlókosárból egy darab termék eltávolítása.
 Egy tetszőleges bevásárló kosár (vagy kívánság lista) tartalmának a létrehozása, eltárolása, ami után a felhasználó kijelentkezik a rendszerből, majd visszajelentkezés után a bevásárló kosár (vagy kívánság lista) tartalmának az ellenőrzése.  Kívánság lista használata esetén annak ellenőrzése, hogy annak elemei egyenként és összesen is átmozgathatóak legyenek a bevásárló kosárba. 
A 10xONE megfelel: IGEN
3. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK KEZELÉSE
Célja a nagyobb ügyfél elégedettség elérése.
A rendszernek lehetőséget kell nyújtania arra, hogy a szállítási adatok és feltételek programkód változtatás nélkül, paraméterek segítségével módosíthatóak legyenek. Legalább a következő szállítási módok közül kettőnek kell rendelkezésre állnia
 postai utánvét
 futár
 személyes átvétel
 csomagküldő szolgálat
 internetes letöltés
A rendszernek képesnek kell lennie automatikusan az egyes szállítási módok esetlegesen eltérő költségének kezelésére is.
Legalább két különböző szállítási mód igénylési lehetőségének a bemutatása az adott termékkörre vonatkozóan.
A 10xONE megfelel: IGEN
4. FIZETÉSI MÓDOK KEZELÉSE
Célja a nagyobb ügyfél elégedettség elérése.
A rendszernek lehetőséget kell nyújtania arra, hogy a fizetési adatok és feltételek programkód változtatás nélkül, paraméterek segítségével módosíthatóak legyenek.
Legalább a következő fizetési módok közül kettőnek kell rendelkezésre állna
 fizetés utánvétellel
 fizetés előre utalással
 fizetés futárnak (helyben)
 online fizetés A rendszernek képesnek kell lennie automatikusan az egyes fizetési módok esetlegesen eltérő költségének kezelésére is.
Legalább két különböző fizetési mód igénylési lehetőségének a bemutatása.
A 10xONE megfelel: IGEN
5. AUTOMATIKUS RENDELÉSKÖVETÉS
Célja a vásárlói elégedettség és a bizalom fokozása. A rendszernek lehetőséget kell biztosítania, hogy a vásárló automatikusan értesüljön a rendelése állapotáról. Legalább a következő állapotok megkülönböztetésére alkalmasnak kell lennie a rendszernek:
 a rendelést fogadták,
 a rendelés kiszállítás alatt.
Egy próba rendelés feladása és az automatikus értesítés meglétének ellenőrzése.
A 10xONE megfelel: IGEN
6. ADATKAPCSOLATI INTERFÉSZ
Célja, hogy a készlet és webáruház közti készletmozgások elektronikus úton kerüljenek átvezetésre. Biztonsági és a KKV üzemviteli szempontok nem teszik minden esetben lehetővé az azonnali adatcserét a webáruház és a készletgazdálkodás között. Ennek ellenére a webáruháznak rendelkeznie kell egy olyan interfész felülettel, amely legalább esetileg, de automatikusan képes a készletmozgások aktualizálásra a két rendszer között.
 Amennyiben az interfész nem azonnali készletváltozás követést tesz lehetővé, az adat-szinkronizációs folyamat megtekintése, azaz a webáruház és a készletvezető rendszer adat-szinkronba hozása.
 Amennyiben a webáruház a cég készletvezetéséből nyeri az adatokat, az azonos készletszintek ellenőrzése legalább 10 cikknél vagy – 11 termék alatti portfoliónál – valamennyi termék esetében.
A 10xONE megfelel: IGEN
7. GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK / FAQ)
Célja, hogy az ügyfelek – az ügyfélszolgálati tapasztalatok alapján – rendszeresen felmerülő kérdéseire könnyen választ találjanak, növelve a webáruház információ tartalmát, gyorsítva a problémamegoldást.
Gyakran ismételt kérdések megjelenítése a webáruház felületén kérdés-válasz formában
A webáruházban legalább 7 kérdés és a hozzájuk tartozó válasz online megtalálható.
A 10xONE megfelel: IGEN
8. INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (HELPDESK)
Célja, az ügyfél elégedettség fokozása, az ügyfél interakciók könnyebbé tétele. A rendszer biztosítsa az ügyfél vásárlására vonatkozó kérdéseinek, panaszainak, reklamációinak feladására és annak nyomon követésére az alábbi státuszok, státuszváltások visszaküldését:
 a panasz befogadása;
 a válasz várható időpontja;
 a panasz elbírálásának eredménye.
Egy minta reklamációs folyamat megtekintése.
A 10xONE megfelel: IGEN
9. TARTALOM MENEDZSMENT
Célja a weblap karbantarthatóságának egyszerűsítése, karbantartási költségeinek csökkentése.
A rendszer tegye lehetővé az adminisztrátornak (cég egy munkatársa) a tartalmi elemek külső segítség nélküli szerkeszthetőségét, a hiányzó adatok felvitelét, azaz biztosítson lehetőséget tartalomszerkesztésre a programkód módosítása nélkül.
Az ellenőrzés során a cég egy munkatársa programozó igénybevétele nélkül és a programkód módosítása nélkül tartalmi változást idéz elő a weblap szövegében.
A 10xONE megfelel: IGEN
10. EREDMÉNYESSÉG MÉRÉSE
Célja a látogatottsági statisztikák mérése az esetleges érdeklődő célközönség, potenciális ügyfelek jobb beazonosíthatóságának eléréséhez. Háttérstatisztikák gyűjtése és szolgáltatása, amelyek minimálisan a következő információkat tartalmazzák:
 Látogatások ideje,
 Látogatások hossza,
 Érkezés helye (pl.: milyen hirdetési felületről érkeztek). Megtekintett termékkör.
A megfelelő statisztikák rendelkezésre állása és exportálása az ellenőrzést megelőző 3 hónapból, minimum az alábbi adattartalommal:
o Látogatások ideje,
o Látogatások hossza,
o Érkezés helye (pl.: milyen hirdetési felületről érkeztek).
o Megtekintett termékkör.
A 10xONE megfelel: IGEN
11. CÉG ALAPADATAINAK SZEREPELTETÉSE A WEBÁRUHÁZ FELÜLETÉN
Célja a bizalom növelése és a törvényi előírások betartása. Legalább az alábbi információknak szerepelniük kell a webáruház felületén:
 cégadatok (cégnév, székhely, adószám, regisztrációs szám);
 a cég elérhetőségének adatai (cím, telefonszám);
 ügyfélszolgálati elérhetőség: kapcsolattartási email-cím.
Az ellenőrzés időpontjában a webáruház felületén online elérhetőek legalább a követelményben meghatározott adatok és azok a cégközlöny és a cég által biztosított dokumentumok, információk alapján aktuálisak.
A 10xONE megfelel: IGEN
12. BIZTONSÁGOS KOMMUNIKÁCIÓ
Érvényes tanúsítvánnyal hitelesített kommunikációs csatorna (https) alkalmazása a kereskedelmi folyamat azon szakaszai közül legalább egyben, ahol a vásárló és a kereskedő közötti (beleértve az online fizetési felületet is) kommunikáció történik.
A próbatranzakció során a biztonságos kapcsolat tanúsítványának ellenőrzése.

[/av_textblock]
[/av_one_half]