fbpx

CRM – virtualise call center és contact centre felhő szoftver – 10xONE

[av_section min_height=’50’ min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-border-styling’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’main_color’ custom_bg=” src=’http://localhost:8001/wp-content/uploads/2017/07/mlm-pu-tanacsadas-unit-linked.jpg’ attachment=’1253′ attachment_size=’full’ attach=’parallax’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_enable=’aviaTBoverlay_enable’ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=’#3b3b4f’ overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av_element_hidden_in_editor=’0′]
[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

VIRTUÁLIS, FELHŐ ALAPÚ CONTACT CENTER & CALL CENTER

[/av_textblock]
[/av_section]
[av_submenu which_menu=’custom’ menu=’10’ position=’center’ color=’main_color’ sticky=’aviaTBsticky’ mobile=’disabled’]
[av_submenu_item title=” link=’manually,http://’ linktarget=” button_style=”]
[av_submenu_item title=” link=’manually,http://’ linktarget=” button_style=”]
[/av_submenu]
[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=”]
[av_toggle title=’CONTACT CENTER & CALL CENTER’ tags=”]

  • Bejövő hívás / kapcsolat kezelése
  • Több csatorna: hang, web-callback, sms, chat, social media – Facebook is
  • ACD & routing: bejövő valós idejű és offline kapcsolatok kezelése Automatikus Híváselosztási motorral (Automatic Call Distribution), képesség-alapú szabályokkal (Skill-based Routing).
  • Bárhonnan: a munkatársak és külsősök bentről, de otthonról vagy bárhonnan dolgozhatnak
  • Hang-válasz (voice response): a bejövő hívás előzetesen felállított menübe érkezik – szűrés, tovább-irányítás céljából
  • IVR: Interactive Voice Response: dinamikus adat-kitöltés, önkiszolgáló funkciók
  • CTI (computer telephony integration): ügyfél-azonosítás és felugró ablakok
  • Rögzítés: A beszélgetések törvényi előírásoknak való megfelelés vagy monitorozás céljából is rögzíthetők
  • 360 fokos folyamatos jelentés (valós idejű és múltbeli is)

[/av_toggle]
[av_toggle title=’KAMPÁNY KEZELÉS’ tags=”]

  • Telefon / hívás alapú kampányok
  • Kimenő irányú prediktív tárcsázás (Outbound Predictive Dialer)
  • Kampány- és lista-kezelés
  • Visszahívási kérelem kezelés (callback list)
  • Szkriptek: ügyfél-beszélgetéshez, adatgyűjtéshez

[/av_toggle]
[av_toggle title=’TELJES INTEGRÁCIÓ’ tags=”]

  • Partner adatok: ügyfelek, egyéb felek (nincs szükség áttöltésre, feltöltésre stb.)
  • Folyamat-integráció: értékesítési, ügyfélszolgálati és egyéb (pl. követelés-kezelési vagy logisztikai) folyamatok indítása
  • Azonos felhasználók: nincs szükség külön adminisztrációra
  • Rendszer egyéb adataihoz való hozzáférés: pénzügyek, logisztika, raktár és más: az összes adat és funkció, egyben

[/av_toggle]
[av_toggle title=’CALL AND CONTACT CENTER: ELEMZÉSEK’ tags=”]

  • Ügynök válaszidők
  • Kihasználtság%
  • Csatornánkénti statisztikák
  • Automatizált szolgáltatási szint jelentések (SLA reports)

[/av_toggle]
[/av_toggle_container]
[/av_one_half]
[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_heading heading=’VIRTUÁLIS, FELHŐ ALAPÚ CONTACT CENTER ÉS CALL CENTER’ tag=’h1′ style=’blockquote modern-quote’ size=’30’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’20’ padding=’10’ color=” custom_font=” admin_preview_bg=”]
TELJESEN INTEGRÁLT A 10XONE EGYÉB TERÜLETEIVEL
[/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

A contact center és call center megoldásunk teljes körű: több-csatornás, automatikus hívás-elosztással, irányítással stb., a felhőből, előfizetéses alapon.
De ennél több, sokkal, mint egy “átlag” Call Center vagy Contact Center csomag.
A többi CRM Ügyfélszolgálat, Bejelentés-kezelés, Szolgáltatási Szint Kezelés, Értékesítési jutalék- és bónusz valamint Logisztikai és Pénzügyi funkcióval együtt használható.
Mind egyben – teljes integrációban egymással.  E mellett extrém rugalmasan – úgy ahogy mindig szeretted volna.
[/av_textblock]
[/av_one_half]