FELADATOK, TEVÉKENYSÉGEK – ALAPOK
- Inbox – beérkező feladatok, melyekben felelős vagy érintett az adott személy
- Teljes céges feladatlista és feladat-hierarchia
- Feladatok mellett egyéb tevékenységekkel közös nézet: találkozók, emlékeztetők (feljegyzések), ötletek, kérdések, bejövő és kimenő hívások és e-mailek, továbbá folyamatlépések közös nézete
- Feladatlista / tevékenységlista – a teljes cégre közösen kezelhető, megosztott, de jogosultságokkal védett
- A feladatok illetve tevékenységek hierarchiákba sorolhatóak, egyszerű fogdd- és vidd módon is
- A feladatok illetve tevékenységek vegyíthetőek, vegyesen használhatóak (pl. feladat alá rögzíthető emlékeztető vagy találkozó)
TÖBB CÉG, CSOPORT FELADATLISTA KÖZÖS KEZELÉSE
- Feladatlista megosztása akár több cég között is
- Feladatlista intelligens kezelése
- Feladatok gyors kiosztása különböző felelősöknek
- Feladatlista feladatok elrejtése-megmutatása illetve változtatásának engedélyezése különböző jogosultságok és egyéb szempontok (pl. projektek, folyamatok, személyek) szerint
- Saját feladatlista illetve beosztottak (valamilyen szempontból beszámolási kötelezettséggel rendelkezők) feladatainak kezelése
PRIORIZÁLÁS, ÜTEMEZÉS
- Topbox – a legfontosabb feladatok (adott napra, hétre, hónapra, évre)
- Feladatok gyors priorizálása és ütemezése
- Feladatok egymáshoz kapcsolhatóak a hierarchától függetlenül is (előző-következő kapcsolatok)
E-MAIL KAPCSOLAT
- Bejövő e-mail fiókok kezelése
- e-mailből egyetlen kattintással feladat, az e-mail csatolmányokból verziókezelt dokumentumok készítése
- Feladat illetve esemény csatolmányok egyetlen kattintással való e-mail küldése
- e-mail címekhez adott típusú feladatok vagy események kapcsolása és bejövő e-mailből esemény, feladat vagy folyamat indítása (pl. support@cegnev.hu vagy ertekesites@cegnev.hu)
NAPTÁR ÉS NAPTÁR SZINKRONIZÁLÁS OKOSTELEFONOKKAL
- Feladatok és események naptárban való megjelenítése
- Naptárban rögzítés, a naptár és a feladat / tevékenység-lista összhangjának megtartása mellett
- Naptárbejegyzések okostelefonokkal és Google Naptárral való szinkronizálása, automatikusan
ÁLLAPOTOK, STÁTUSZ KÖVETÉSE
- Feladat állapotkezelés, állapotkövetés, előrehaladás követés
- Feladatok állapotkövetése, akár előre meghatározott, testreszabható módon.
- A feladatok állapotainak megfelelő színezés a gyors állapot-azonosítás érdekében
- Feladat Előrehaladás (%) követés, állapotkövetéssel összehangoltan
- Feladat-hierarchiák esetén a szülő feladatok állapotának automatikus frissítése a gyerek feladatok állapota / készültsége alapján
ÉLETTÖRTÉNET, ESEMÉNYEK
- Feladat teljes élettörténet és események
- Feladat teljes történet – változtatások visszakövethetősége
- Események kezelése: pl. találkozók, hívás, e-mail, fax stb. feladatokhoz kapcsoltan vagy azoktól függetlenül is
- Feladat bonyolultság külön kezelése
TOVÁBBIAK
- Feladat dokumentumok
- Feladatokhoz dokumentumok kapcsolása – gyakorlatilag korlátlan típusú dokumentum – a feladatokhoz kapcsolt dokumentumok a feladathoz hozzáférő további felhasználók számára is hozzáférhetők
- Feladat lista-exportálás, kimutatások, státuszjelentés
- Feladatlista vagy annak egy nézetének különböző formátumokban való mentése (pl. Excel, CSV, szövegfájl)
- Feladatlista szinte tetszőleges szempontok szerinti csoportosítása, rendezése, gyorskeresése
- Feladat-kimutatások: legkevesebb, legtöbb feladat; késő feladatok; szűk keresztmetszetek; feladat állapot szerinti statisztikák
- Automatikus Státuszjelentés adott folyamathoz, projekthez kapcsolódóan a hozzájuk rendelt feladatok alapján, adott időszakra
TOVÁBBI INTELLIGENS MEGOLDÁSOK
- Többféle feladat-dátum, a feladat határidők eredeti, aktuális és teljesített (végleges) követéséhez, riportoláshoz, a teljesítések ellenőrzéséhez
- Rövid ideig tartó és hosszú ideig tartó feladatok kezelése egy rendszerben: többféle feladat átfutási-idő (munkaóra, munkanap, naptári óra, naptári nap) a feladat típusától függően
- Átmeneti – még nem végleges – határidők kezelése
- Határidők tipizálása (pl. jogi illetve mérnöki munkához eltérő határidő-típusok kezeléséhez)
- Hatókörön kívüli / rendkívüli feladatok (elkülönítetten jelennek meg a Státuszjelentésekben)
- Mérföldkő feladatok
- Testreszabható Feladat Típusok, melyek alapvetően meghatározzák egy-egy feladat viselkedését, működését
- Testreszabható Feladat Állapotok
- Felhasználó által meghatározható Állapot-átmenetek, Szabályok meghatározását eredményezve
- Feladat Függőségek: Állapot és Kezdés / Vég Határidő
- Feladat bizonytalanságának kezelése (%-osan)
TÖBB FELELŐS ÉS IDŐRÁFORDÍTÁS NYILVÁNTARTÁS
- A kijelölt felelős mellett további erőforrások adott feladathoz rendelése a teljes végrehajtás ideje alatt, %-os erőforrás ráfordítások megadásával
- Időjelentés, időráfordítás-nyilvántartás
- Feladattal kapcsolatos időráfordítás (munkaidő, jelentett idő) nyilvántartása – naptárral teljesen integráltan
SZOLGÁLTATÁSI SZINT MEGÁLLAPODÁSOK KÖVETÉSE
- Szolgáltatási szint megállapodások kezelése
- Feladatok szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő megkezdési és befejezési határidejének megállapítása
- Feladatok szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő mérése
- Szolgáltatási szint megállapodásban meghatározott szolgáltatási szint jelentések előállítása a feladatok időbeni végrehajtásáról
SZŰK KERESZTMETSZETEK KÖVETÉSE ÉS ELLENŐRZŐLISTÁK
- Egységes, a teljes cégre kiterjedő, a feladatok, erőforrások, folyamatok és projektek hatékonyságát mérő, a szűk keresztmetszeteket azonosító megoldás
- Követelmény-kezelés
- A feladat befejezéséhez feltétlenül szükséges követelmények / ellenőrző lista kezelése (pl. minőségirányítással kapcsolatos ellenőrzési feladatokhoz)
- Kockázat Napló
FELADATKEZELÉS, ESEMÉNYKEZELÉS
HOGY VÉGRE VALÓBAN VEZESS
Egyéni és csoportos, akár a teljes cégre kiterjedő feladatlisták kezelése.
Feladatok tipizálása, priorizálása, ütemezése. Feladatok hierarchiákba / csoportokba rendezése. Feladatok kiosztása, átadása. Mindez a csoportos naptárral összhangban.
Események kezelése a feladatokkal közösen: bejövő e-mailek, kimenő e-mailek, bejövő hívások, kimenő hívások, találkozók, ötletek, feljegyzések, kérdések rögzítése a feladatlistába illetve a naptárba.
Események és feladatok közös megjelenítése naptárban és listában egyaránt (mi mikor történt / történik).
Okos megoldások, melyekkel teljesen életszerűen irányíthatóak a tevékenységek – végre valóban vezethetsz.