fbpx

FELADATKEZELÉS, ESEMÉNYKEZELÉS

Hogy végre valóban vezess

Egyéni és csoportos, akár a teljes cégre kiterjedő feladatlisták kezelése.
Feladatok tipizálása, priorizálása, ütemezése. Feladatok hierarchiákba / csoportokba rendezése. Feladatok kiosztása, átadása. Mindez a csoportos naptárral összhangban.
Események kezelése a feladatokkal közösen: bejövő e-mailek, kimenő e-mailek, bejövő hívások, kimenő hívások, találkozók, ötletek, feljegyzések, kérdések rögzítése a feladatlistába illetve a naptárba.
Események és feladatok közös megjelenítése naptárban és listában egyaránt (mi mikor történt / történik).
Okos megoldások, melyekkel teljesen életszerűen irányíthatóak a tevékenységek – végre valóban vezethetsz.

CONTACT CENTER & CALL CENTER

  • Bejövő hívás / kapcsolat kezelése
  • Több csatorna: hang, web-callback, sms, chat, social media – Facebook is
  • ACD & routing: bejövő valós idejű és offline kapcsolatok kezelése Automatikus Híváselosztási motorral (Automatic Call Distribution), képesség-alapú szabályokkal (Skill-based Routing).
  • Bárhonnan: a munkatársak és külsősök bentről, de otthonról vagy bárhonnan dolgozhatnak
  • Hang-válasz (voice response): a bejövő hívás előzetesen felállított menübe érkezik – szűrés, tovább-irányítás céljából
  • IVR: Interactive Voice Response: dinamikus adat-kitöltés, önkiszolgáló funkciók
  • CTI (computer telephony integration): ügyfél-azonosítás és felugró ablakok
  • Rögzítés: A beszélgetések törvényi előírásoknak való megfelelés vagy monitorozás céljából is rögzíthetők
  • 360 fokos folyamatos jelentés (valós idejű és múltbeli is)

KAMPÁNY KEZELÉS

  • Telefon / hívás alapú kampányok
  • Kimenő irányú prediktív tárcsázás (Outbound Predictive Dialer)
  • Kampány- és lista-kezelés
  • Visszahívási kérelem kezelés (callback list)
  • Szkriptek: ügyfél-beszélgetéshez, adatgyűjtéshez

TELJES INTEGRÁCIÓ

  • Partner adatok: ügyfelek, egyéb felek (nincs szükség áttöltésre, feltöltésre stb.)
  • Folyamat-integráció: értékesítési, ügyfélszolgálati és egyéb (pl. követelés-kezelési vagy logisztikai) folyamatok indítása
  • Azonos felhasználók: nincs szükség külön adminisztrációra
  • Rendszer egyéb adataihoz való hozzáférés: pénzügyek, logisztika, raktár és más: az összes adat és funkció, egyben

CALL AND CONTACT CENTER: ELEMZÉSEK

  • Ügynök válaszidők
  • Kihasználtság%
  • Csatornánkénti statisztikák
  • Automatizált szolgáltatási szint jelentések (SLA reports)