fbpx

Digitális Magyarország Program – GINOP 3.2.2. Informatikai Pályázat 2017

PÁLYÁZZ 21. századi SZOFTVERRE ÉS ESZKÖZRE

GINOP 3.2.2. INFORMATIKAI PÁLYÁZAT 2017


10xONE szoftverünk 21. századi: gyors, okos és szép.


Nem olyan, mint a 10 – 40 (!) éve kitalált többi szoftver*.


Most pályázhatsz ránk, sőt: laptopra, tabletre, mobil eszközre is.

ÉRDEKEL!

Az adatokat a GDPR és az Infotörvény előírásai szerint kezeljük

[wpforms id="4687" title="false" description="false"]

*MIÉRT MI?

44 ÉV

Az SAP, az üzleti szoftverek “őse” 44 éves.
Azóta is mindenki őket másolja. Megismételjük: mindenki.
44 év alatt a szoftverek felszíne, felülete sokat változott, de sajnos a “belső” ugyanaz maradt.

MI VAGYUNK AZ ÚJ

15 évet töltöttünk cégek drasztikus javításával.
Ezután alapjaiban újragondoltuk az üzleti szoftvert.
Azért hogy Neked sokkal olcsóbb, gyorsabb, érthetőbb legyen – használni és változtatni is.

A 10XONE ELŐNYEI A HAGYOMÁNYOS SZOFTVEREKHEZ KÉPEST

1 – OLCSÓBB

Egyetlen előfizetés áráért korlátlan számú megoldást használhatsz.

2 – OLCSÓN ALAKÍTHATÓ

Kész, adott iparágra illeszkedő megoldások – és itt jön a csavar – amiket aztán még tovább alakíthatsz.

3 – ÉRTHETŐ ÉS RUGALMAS

A szoftverben ábrák segítenek majd eligazodni. Sőt: az ábrákkal a működésedet is lerajzolhatod, meghatározhatod. A szoftver ért belőle.

4 – FELHŐ, 0 BERUHÁZÁSSAL

Bárhonnan, bármikor hozzáférsz bármilyen okos eszközön keresztül. És: 0 beruházást igényel: nem kell szerver, mentések stb. Mindent mi adunk.

5 – MEGBÍZHATÓ, BIZTONSÁGOS

ISO/IEC 20000-1 (informatika-szolgáltatás-irányítás) és 27001 (információ biztonság) minősítések.

6 – GARANTÁLTAN MŰKÖDIK

Garantált 99.51% rendelkezésre állás. 2 földrajzilag távoli (250 km+) helyen levő szerver-központ. Folyamatos mentések (szolgáltatási csomagtól függően).

7 – GYORS

Ma senki nem ér rá várni. A technológiából a maximumot hozzuk ki – és még többet.

8 – MÉG OLCSÓBB

Minden megoldás együttműködik. Nincs “kötözgetés”, telepítgetés. És: az összes megoldás egységes felépítésű – így gyorsan tanulható.

9 – FOLYAMAT- ÉS PROJEKT-ALAPÚ

A hagyományos, 44 éve ismert működés mellett a folyamatok és projektek nálunk alap. Egyszerre, mind.

10 – TÖBBCÉGES – VEVŐK, SZÁLLÍTÓK EGYÜTT

Több cég működhet együtt, természetesen, adatokat, folyamatokat megosztva – a 10xONE-ban szintén alap. Nincs ilyen még egy a piacon. Ha van is hasonló, biztosan nem úgy és olyan szinten ahogyan nálunk: nálunk minden, alapból többcéges. És: egyszerűen.

JELENTKEZZ MOST – A PÁLYÁZAT MÁR FUT

Elindult a GINOP 3.2.2. informatikai pályázat. Dönts gyorsan, mert legutóbb is nagyon hamar betelt a pályázati keret.
Profi, 21. századi szoftvert, hardvert – akár tabletet is – vásárolhatsz velünk.
A pályázatot és utána is mindent mi intézünk – ezzel az elsők között indulsz a támogatásért:
-> 40% támogatás (1 – 24 millió Ft)
-> 50% hitel (1,25 – 37,5 millió Ft) 1% kamat, futamidő max. 8 év, előtörleszthető
-> 10% önrész
Eddig már 800 millió Ft-nyi pályázati pénz elnyeréséhez járultunk hozzá.

ÉRDEKEL!

Az adatokat a GDPR és az Infotörvény előírásai szerint kezeljük

[wpforms id="4687" title="false" description="false"]

MIRE PÁLYÁZHATSZ A GINOP 3.2.2. INFORMATIKAI PÁLYÁZATON?

SZOFTVERRE

Szoftvert vásárolhatsz, de felhő szoftverre elő is fizethetsz a pályázati pénzből. A pályázat szerint az alábbi területekre jár támogatás:
  • Vállalati CRM, értékesítés terület
  • Gyártási terület
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
  • Kontrolling és döntéstámogatás
  • Beszerzési, logisztikai terület
  • Táv- és csoportmunka támogatás
  • Pénzügyi, számviteli terület
  • Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
  • Internetes megjelenés (Vállalati portál)
  • Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)
  • Elektronikus iratkezelési megoldás
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás
  • Online (elektronikus) fizetési megoldás
  • Szolgáltatásmenedzsment
Ha pályáztál már (GOP, KMOP) a fentiek közül valamelyik területre (pl. Vállalati CRM) és annak a projektnek még tart a fenntartási időszaka, ugyanarra (pl. Vállalati CRM) nem pályázhatsz.

HARDVERRE

Laptop, PC, szerver, hálózati eszköz, nyomtató, tablet és okostelefon. Az összes költség maximum 20%-a lehet:

Közvetlenül a projekthez rendelhető hardver eszközök (min. nettó 30.000 Ft / eszköz értékben): PC, laptop, szerver, hálózati eszköz, nyomtató
Közvetlenül a megvalósításhoz rendelhető okostelefonok és tabletek (max. nettó 120.000 Ft / eszköz).: Mennyiségük együtt nem haladhatja meg céged létszámának felét vagy az összköltség maximum 10%-t, ahol a szigorúbb feltétel a mérvadó

FELTÉTELEK

  • A cégnek Pest Megyén kívül (is) van telephelye vagy székhelye
  • Ezen a helyen legalább 1 főt legkésőbb a projekt megkezdésétől kezdődően alkalmaz a cég
  • Van legalább 1 lezárt teljes üzleti éve a cégnek
  • A cég átlagos létszáma a legutolsó lezárt évben minimum 2 fő
  • A legutolsó lezárt év végén a saját tőke nem negatív
  • Nincs a NAV-nak végrehajtási eljárása folyamatban a cégre
  • A projekt összköltsége nem lehet nagyobb, mint az előző évi árbevétel
  • Az árbevétel kevesebb, mint 50%-ban származik mezőgazdaságból (TEÁOR szám: 01.11-03.22)

MIT KELL, HOGY VÁLLALJ?

VÁLLALÁS

Üzemi eredmény növekedése: A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2. üzleti évben növekedése érje el a vissza nem térítendő támogatás legalább 25%-át, azaz:
ÜZEMI EREDMÉNY NÖVEKEDÉSE (2. évben) >= VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁS x 25%
Elektronikus értékesítés nettó árbevétel növekedése: A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2. üzleti évben el kell érnie a vissza nem térítendő támogatás értékének legalább 120%-át, azaz
ELEKTRONIKUS ÉRTÉKESÍTÉS ÁRBEVÉTEL NÖVEKEDÉSE (2. évben) >= VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁS x 120%
ÉS
Köteles vagy fenntartani a bevezetett modulok, felhőalapú szolgáltatások számát 18 vagy 24 hónapig

FENNTARTÁS

’A’ célterület (szoftver / hardver vásárlás): a projekt befejezésétől számított 3 évig kell fenntartani
,B’ célterület (szoftver bérlet): bevezetett felhőalapú online szolgáltatások bevezetése esetén a projekt befejezésétől számított 2 évig kell fenntartani