Alapadatok
- Jutalék-típusok: százalékos vagy rögzített díj
- Jutalék-csoportok (a különböző csoportok különféle jutalékokat kapnak)
- Jutalék-szerződések érvényességi idővel
Jutalékszámítás
- Egy szervezet számára – belső
- Több szervezet – külső pl. Független értékesítési ügynökök számára
- Több szervezet – több hierarchia (például egyszintű és bináris)
Belső számlák kezelése
- Kezelje ugyanazon eladó több fiókját, szerződéses értékesítési ügynökeit (pl. Főszámla, folyószámla) – és kezelje a számlák közötti tranzakciókat
- A számított díjak (%) felosztása a különféle számlák között (pl. A díj X% -a az “X” számlára, a feee y% -a az “Y” számlára)
- Fizetés bizonyos% -ának felfüggesztése / visszatartása az egyéni feltételek alapján
Számos különböző már megvalósított bónusztípus és -beállítás
- Egyszerű (szimpla)% vagy rögzített díj
- Lépcsős%-os vagy rögzített díj
- Többszintű: személyes üzleti pontok (PBP), csoportos üzleti pontok (GBP), személyes üzleti volumen, csoportos üzleti volumen stb.
- Többszintű: személyes üzleti volumen (BV), csoportos üzleti volumen (GBV)
- A türelmi időszak kezelése (például az értékesítési ügynök vagy a tag megtartja a bizottsági szintet vagy pozíciót egy meghatározott héten keresztül, függetlenül a teljesítménytől)
- Többszintű: pozíciók
- Többszintű: osztályok (árképzési csoportok)
- Többszintű: osztályok (árképzési csoportok) (tartson egy adott időszakra, vagy számítson újra minden időszakot)
Kezelje a bináris és a harmadlagos fákat
- Bináris fa kezelés
- Harmadik fák kezelése
Többféle fa-struktúra egyben kezelése
- Kezeljen több, különálló fát a bónuszokért
- Kezeljen több, különálló fát a pozíciókhoz
CRM
JUTALÉKOK, BÓNUSZOK
Az értékesítési díjak és bónuszok széleskörű megoldás, több funkcióval, amelyek lehetővé teszik vállalkozásának, hogy kiszámítsa az értékesítési díjakat és bónuszokat a saját értékesítési embereinek, valamint a külső gyártók független értékesítési ügynökeinek.
Megoldásunkban nem csak a CRM értékesítési tevékenységei találhatóak meg, hanem az ügyfélkapcsolat-kezelés és ügyfélszolgálat kezelése.
E mellett a teljes bejelentés kezelés és a bejelentések követése, a bejelentésekhez kapcsolódó folyamatok szabad – folyamatábrán, folyamatábra-rajzolóval történő – meghatározása, változtatása és a bejelentések jelentése egyaránt megtalálható.
Teljes ügyfél-eseménytörténet. Kapcsolattartók. Körlevelek. Mindezt bárhonnan, bármikor, tetszőleges számú partnerre, nyelven, földrajzi régióban / helyen és termékre.
E mellett az egyre gyakoribb szolgáltatási-szint-szerződések (Service Level Agreement) is teljes mértékben értelmezettek és használhatóak: mérje az egyes ügyfelei számára vállalt bejelentési, kezelési, kiszállási stb. időket, és jelentse azok teljesítését teljesen automatizáltan.
TÁMOGATÁSAINK

JELENLÉT
Európa
10xONE Zrt.
Budakeszi út 5.
BUDAPEST
1021
+36 30 2451584
USA
10xONE Inc.
388 Market Street, Suite 1300
SAN FRANCISCO
CA 94111
+1 415 650 8354
ÁLLÁS
BLOG
MINŐSÍTÉSEINK

ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ-biztonság) szabványoknak megfelelő integrált irányítási rendszert működtetünk.
Azaz szoftverünket nem csak áruljuk – használjuk is.
REFERENCIÁK
Ügyfeleink vállalkozások és állami szervek, közintézmények, ahol a vezetési szemlélet, a teljesítmény / ár arány, a rugalmasság, az együttműködés és az ember az első. Ahol a tulajdonosok és a vezetés is tudja, hova akar eljutni és elszánt, hogy el is jusson oda. Ők szeretnek velünk együtt dolgozni, mert végre valóban vezethetnek – és ezt élvezik, mindenek felett.