fbpx

Automatizált feladatmegoldás?

Érdekelné egy olyan vállalatirányítási rendszer,

amivel vállalata  gyorsabban és könnyebben

tudja a napi feladatait megoldani,

így felszabadítva rengeteg időt és energiát?

Egy olyan rendszer, amit csak egyszer kell bevezetni, és mégis minden későbbiekben felmerülő igényre megoldást nyújt rugalmassága és komplexitása okán?

De mi is ez?

Doku
E-mail fiók

Bejövő dokumentumok képeit scannelve beküldhetjük pl. szamla@cegnev.hu -ra. Ebből automatikusan iktatási folyamat indul.

Testreszabott
folyamatok

Akár számla típusonként külön folyamat.

E-jóváhagyás

A bizonylatok bárhol bármikor megtekinthetőek, jóváhagyhatóak

Pénzügyek

Kapcsolat a pénzügyi szoftverrel – vagy akár 10xONE szoftverünkben is

Szerződések

Vevői és szállítói szerződések, egyéb szerződések – központi szerződés-tár

Számlázás

Díjbekérő, egyedi, gyűjtő, jóváíró, sztornó stb. NAV kapcsolat

KINEK AJÁNLJUK?

Közepes cégek

30+ alkalmazottól – ha a közepesen-csomag* szoftverek már nem elegendőek.

A közepesen csomagolt szoftverek több konfigurációs lehetőséggel bírnak mint az egyszerű csomagszoftverek, de amikor cég-specifikus komplexebb megoldásokra van szükség, a tudásuk ott véget ér. Itt jön képbe a 10xONE: a csomagszoftverek ára mellett végtelen rugalmasságot és teljesítményt ad.

Nagy cégeknek

Akár 10000 alkalmazottal – a legkomolyabb szoftver problémákra is

És a saját megoldásait is építheti a cég.

Fuvarozóknak, szállítmányozóknak, logisztikai szolgáltatóknak

Megbízások, raktár, kiszállítások, teljes- és részrakomány, disztribúció, HR, CRM, projektek, mentlevelek, üzemanyag-elszámolás, mobil-megoldás, pénzügy, akár több cégesen is.

Nagykereskedőknek

Rendelések, raktár, kiszállítások, mobil-megoldás, CRM, HR, pénzügy és több – akár több cégesen is. 1400 funkció. 100% integráltan. Egyetlen, egyszerű, jól átlátható és egységes felhasználói felületen.

Gyártóknak

Rendelések, raktár, kiszállítások, gyártási rendelések, HR, CRM, projektek, gyártás, mobil-megoldás, pénzügy, akár több cégesen is. 1400 funkció. 100% integráltan. Egyetlen, egyszerű, jól átlátható és egységes felhasználói felületen.

Szolgáltatóknak

Megrendelések, munkalapok, idő-tervezés és elszámolás, raktár, HR, CRM, projektek, mobil-megoldás, pénzügy, akár több cégesen is.

Akik már haszlják

Mit mondanak rólunk?

Cégünk úgy döntött, hogy új informatikai rendszert vezet be a cég zászlóshajójának, a nemzetközi fuvarozásnak a magasabb szintű támogatására. A projekt vezetését Czernecki Péter kapta meg. Az informatikai osztály és a cég más területeinek, illetve külső erőforrások kiváló kombinálásával sikerült határidőre egy professzionális szoftvert bevezetni, ami éveken át biztosította a cég nyereséges növekedését.

Lajkó Ferenc

CEO – Waberer’s International Zrt.

“A 10xONE csapata által épített rendszer a Waberer’s-nél éveken át bizonyított az eredményesség növelésére.”

A cégünk több száz projektet kezel egyszerre párhuzamosan – a hatékonyság kiemelt szempont. A projektek és feladatok állapota, a dokumentumok, a felelősök követése – egyben – lehetetlen lenne a 10xONE nélkül.

NÉMETH GABRIELLA

Ügyvezető – Solerte Tender Kft.

“A 10xONE nélkül a jelenlegi méret mellett már kezelhetetlen lenne a működésünk.”

Kapcsolat
információk

Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha bármilyen kérdésre felmerült vagy igénybe venné a szolgáltatásunkat.

  • +36 30 245 1584
    +36 30 245 1584

  • info@10xone.com

  • H 1021 Budapest, Budakeszi út 5.

Érdekel

A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, az ISO27001 információ-biztonsági szabvány és az adatvédelmi törvény valamint a vonatkozó EU-s ajánlások figyelembe vételével.