MLM feladatkezelő
Hogyan tud MLM üzletében kevesebb idő alatt, több feladatot elvégezni?
Egyre gyorsuló világunkban, egyre több feladatot kell, egyre rövidebb idő alatt elvégezni. Az üzleti életben különösen fontos, hogy pontosan tudjuk kinek, mit és mikorra kell elvégeznünk. Vannak, akiknek akár több mint 100 elvégzendő tevékenységük van egyszerre. Ennyi feladatot szinte lehetetlen fejben tartani, arról nem is beszélve, hogy még arra is emlékezni kell, hogy mikorra és kinek mit ígértünk.
Valószínűleg Ön sem dolgozna szívesen olyan partnerekkel, akik mindig elfelejtik, amit ígértek, és a határidők csak azért vannak számukra, hogy tudják, mihez képest nem készülnek el időben.
Ezentúl könnyedén nyilván tudja tartani, minden elvégzendő feladatát, tevékenységét, és hatékonyan tudja majd szervezni napjait, hogy minél rövidebb idő alatt, minél több feladatot tudjon elvégezni.
Kíváncsi milyen előnyökkel jár, ha hatékonyan tudja nyilvántartani elvégzendő tevékenységeit? Olvasson tovább!
Előnyök, melyeket a hatékony feladatkezelővel elérhet:
- Összes feladatát / tevékenységét nyilván tudja tartani, így ezen túl mindig pontosan fogja tudni, hogy kinek, mit és mikorra kell elvégezni
- Ha hatékonyan tudja szervezni a napját, akkor rengeteg időt tud megspórolni
- Minden tevékenységét egy helyről elérheti, így nem kell cetliken, papírlapokon keresgélnie, hogy mit kell aznap elvégeznie
- Tevékenységi lehetnek nyitottak, amik még elvégzésre várnak, illetve lezártak, amiket már elvégeztek. Így pontosan látja majd, hogy még milyen tevékenységeket kell elvégeznie, illetve elvégzett tevékenységeinél később is megnézheti, hogy mi történt az adott ügyben
- Minden nap e-mailben értesítést kaphat aznapi feladatairól, így minden napját úgy tudja kezdeni, hogy pontosan tudni fogja, milyen teendő vannak aznap
- Minden tevékenységéhez leírást tud rögzíteni, pl. mi történt az adott találkozón, miről beszéltek a hívás alatt, minden feladathoz rögzíteni tudja a fontos információkat
- Minden tevékenységhez emlékeztető e-mailt tud küldeni magának, illetve a feladathoz kapcsolódó többi személynek, legyen az MLM hálózatának tagja, vagy ügyfél
- Tevékenységei között könnyen tud keresni, az Önnek fontos szempontok alapján
- Minden tevékenységet személyekhez (pl. ügyfél, vagy MLM hálózatának a tagja) vagy üzleti ügyekhez tud rendelni, így bármikor visszakeresheti, hogy kivel milyen események történtek, kinek mit kell még elvégeznie
Milyen tevékenységeket tud nyilvántartani a feladatkezelőjében? Olvasson tovább!
Tevékenységek, melyeket a feladatkezelőjével tud nyilvántartani:
- Feladatokat: Minden elvégzendő feladatát nyílván tudja tartani
- Telefonhívásokat: Telefonhívások nyilvántartására tudja használni
- Faxokat: Faxok nyilvántartására alkalmas
- Találkozókat: Találkozóit tudja rögzíteni, melyek a naptárban is megjelennek
- Ismétlődő találkozókat: Amennyiben találkozója rendszeres időközönként ismétlődik (pl. képzések, oktatások, értekezletek), elég egyszer beállítani, és a rendszer mindig emlékezteti Önt a találkozóra
- Megrendeléseket: Amennyiben ügyfelei folyamatosan vásárolnak Öntől, fontos, hogy minden rendelésüket ki tudja szolgálni. Be tudja állítani, hogy rendszeres időközönként szerepeljen a feladatai között, meglévő ügyfelei a rendelésének a kiszolgálása, melyhez e-mailértesítés is beállítható
- E-maileket: Minden levelezéséhez kapcsolódó feladatát, tevékenységét nyilván tudja tartani
MLM vezetők számára nyújtott előnyök:
- Az MLM szoftveren keresztül könnyen tud feladatokat adni MLM hálózatának a tagjai számára
- Közös feladat esetén, akár Ön, akár MLM hálózatának a tagjai módosítják a feladatot, mindenki, mindig a legfrissebbet látja.
Ismerje meg a többi MLM megoldást Kapcsolatfelvétel