INGYEN DIGITALIZÁLJUK A CÉGÉT!
Mint a mesében: három dolgot kívánhat – ingyen
Összesen 3 600 000 Ft-nyi ajándék – most ingyen. Pályázat nélkül. Csak az első 5 jelentkezőnek.
Maximum 5 jelentkező / hó. Siessen, le ne késsen!
Minden számlát, szerződést, egyéb fontos dokumentumot megtalál ezentúl egy helyen, gyorskeresővel.
És elérheti őket bárhonnan, bármikor.
Sőt: jóváhagyási folyamatokat is indíthat és hajthat végre – a jóváhagyók bárhol lehetnek a világon.
3 egyszerű lépésben
Dokumentum behelyez, gomb lenyom – és kész
A dokumentum automatikusan elindítja a neki megfelelő folyamatot és láthatóvá válik azoknak akikre tartozik.
Akár számla vagy dokumentum-típusonként külön folyamat.
VARÁZSLAT?
A bizonylatok bárhol bármikor megtekinthetőek, jóváhagyhatóak.
Ezt követően bármikor bárhonnan hozzáférhetőek (jogosultság-függő!).
További funkciók, amik elérhetők
Egyedi vagy gyűjtő
Díjbekérő, egyedi, gyűjtő, jóváíró, sztornó stb. NAV kapcsolat
Vevői és szállítói szerződések, egyéb szerződések
Cikkek, árlisták, vevők, készlet információ, rendelések átadása-átvétele
Saját vagy külsős szállítóeszközök kezelése, járatok tervezése követése
Tetszőleges számú vevői és szállítói árlista, egyszerű és sávos, %-os stb. árazás
Díjbekérő, egyedi, gyűjtő, jóváíró, sztornó stb. NAV kapcsolat
Partner (vevő, szállító) folyószámla követése
Egyszerű vagy komplex saját összeállítású termékek
Bejelentések, ügyek követése
A teljes szoftver használható mobilon és tableten is
Új lehetséges viszonteladók felhajtása, folyamat tervezés, követés
Egyéb projektek, munka- és költség-kimutatás
Szabadság és távollét-igénylés, követés, munkaidő-jelentés
Akár 10+ alkalmazottól – velünk növekedhet a cég. Ha kinőtte a majdnem-dobozos* szoftvert, vannak egyedi igényei.
*A majdnem-dobozos szoftver több beállítási lehetőséggel rendelkezik mint a dobozos szoftverek, de amikor cégspecifikus nyereség-számításra, optimalizálásra, munkafolyamatokra vagy interfészekre van szükség, akkor ezekre már nincs megoldás
Akár 10000+ alkalmazottig – a legkomplexebb szoftver-problémákat is megoldjuk.
Minden* egyben komplex üzleti szoftver ami gyorsabban, egyszerűbben beállítható és változtatható – ezért jóval olcsóbb
*ERP, CRM, SRM, HR, workflow, projektvezetés és még több. 1400 funkció. 100% integráltan. Egyetlen, egyszerű, jól átlátható és egységes felhasználói felületen.
Az első teljes körű “low code, no code” ERP, CRM+HR+…több. Megoldás- szabály és szolgáltatás-alapú.
Megoldások konkrét problémákra. Szabályok – változtathatóan. Szoftver szolgáltatások – kívülről is hívhatók (100% nyílt API-k).
Minden pénzügyi folyamat a felhőbe költöztetve
Webáruház és a teljes kereskedelmi folyamat automatizációja
HR megoldás, helyi interfészekkel.
A teljes logisztika és minden ami mozog. 6000 járművezető, 5000 jármű.
Évi 100 000+ biztosítási esemény és káreset elszámolása 30 további biztosító felé.
2,5 milliárdos árbevételről 10 milliárdra – végig nyereségesen
Az összes bejövő számlára és szerződésre
Az összes bejövő számlára és szerződésre
A legjobb gyakorlat és akár teljesen egyedi szoftver megoldások, egyben.
Egyedi, komplex üzleti szabályok, algoritmusok, megoldások is – ha szükséges.
Egyszerű felhasználói felületek. 100% átlátható, rajzolható beállítások.
Minden mindennel együtt-működik. Azonnal.
Bármi ami kell – benne van.*
*Főkönyvi könyvelés és tárgyi eszköz kivételével.
Akár több 100 millió tételt is könnyedén kiszolgál a szoftverünk. Ma is. És 10 év múlva is.
Minőség-irányítás (ISO9000), informatika-szolgáltatás-menedzsment (ISO20001) és információ-biztonsági (ISO27001) tanúsítványokkal is rendelkezünk – már 8 éve
ISO9000 (minőség-irányítási), ISO20000 (informatika szolgáltatás-menedzsment) és ISO270001 (információ-biztonsági) tanúsítványokkal is rendelkezünk.
“A G-Transport Nyugat-Magyarország egyik meghatározó vállalkozása.
Számunkra a 10xONE kínált olyan teljeskörű folyamat-menedzsment csomagot, amely számos tevékenységünket lefedi és mellé kellően rugalmas – és nem utolsó sorban pályázattal is támogatott.”
Cégünk úgy döntött, hogy új informatikai rendszert vezet be a cég zászlóshajójának, a nemzetközi fuvarozásnak a magasabb szintű támogatására.
A projekt vezetesét Péter kapta meg. Az informatikai osztály és a cég más területeinek, illetve külső erőforrások kiváló kombinálásával sikerült határidőre egy professzionális szoftvert létrehoznunk.
Ez felért egy SAP vagy ORACLE szintű megoldással.
Még ma is ez a szoftver az alapja a szakmai rendszerünknek.
“A SOLERTE Pályázati Tanácsadó Iroda összes projektmenedzsment munkáját a 10xONE rendszerében követjük nyomon.
Ebben rögzítjük a több száz futó projektünkhöz tartozó feladatokat, részfeladatokat, határidőket és felelősöket.
Azt hiszem, a 10xone nélkül “életveszélyes” lenne a működésünk – mind az ügyfelek, mind a saját szempontunkból.”