5 KÖNYV AZ ÜZLETKÖTÉS VILÁGÁBÓL AZ MLM ÜZLETHEZ

Könyvek értékesítőknek, amivel sikeresebb lehet az MLM üzletben is

Szerintem az MLM üzletépítés az értékesítői munkához áll a legközelebb. Ezért különösen fontos, hogy aki az MLM üzlettel foglalkozik, az ismerje az üzletkötés alapjait. Ha szeretnénk, hogy munkánk ne abból álljon, hogy rá kell tukmálni valakire valamit, hanem azt szeretnénk, hogy az emberek szívesen vásároljanak tőlünk, akkor ehhez érdemes megismerni jobban az értékesítési munkát.

Itt is ügyfelekkel kell tárgyalnunk. Meg kell találnunk kik azok akiknek szüksége van a termékünkre / szolgáltatásunkra. Elérni, hogy ügyfelünk elégedett legyen, és hosszú távon is tőlünk vásároljon. Ügyfélkörünket pedig az elégedett ügyfelektől származó ajánlásokkal a legkönyebb bővíteni. Kérdezéstechnika, és kifogáskezelés.

Ezek mind együtt járnak az értékesítési munkával, és az MLM hálózatépítéssel.

J. Oliver Crom & Michael Crom – Üzletkötő kalauz

J. Oliver Crom & Michael Crom – Üzletkötő kalauz

Ez az értékesítéssel foglalkozó könyv, Dale Carnegie nevével fémjelzett Dale Carnegie & Associates Inc. gondozásában jelent meg. Igazi alapmű azok számára, akik szeretnék jobban megismerni az értékesítés világát. Szinte tankönyvi precizitással mutatja be, hogy miből áll az értékesítés, viszont nem egy száraz olvashatatlan elemzés. A 2 író munkája nagyon olvasmányos, rengeteg történet és példa teszi emészthetővé és izgalmassá a könyvet.

Megismerjük belőle az eladás filozófiáját és folyamatát. Bemutatja a teljes értékesítési folyamatot, és végigvisz minket rajta, hogyan tudjuk mi is jól csinálni.

AZ ALÁBBI TERÜLETEKEN KAPUNK MEGOLDÁSOKAT:

  • Hol találunk új ügyfelet
  • Előzetes megközelítés és a felkészülés
  • Kapcsolatfelvétel
  • Igényfelmérés
  • Megoldás kidolgozása, és prezentálása
  • Tárgyalás
  • Ügyfélápolás
  • Kifogáskezelés

Ha valaki szeretne profi MLM hálózatépítő lenni, akkor ebben a könyvben mindent megtalál, hogy elsajátítsa az értékesítés alapjait, az ügyfelektől a személyes tárgyalásig.

Blair Singer - Üzletvadászok

Blair Singer – Üzletvadászok

Az üzletvadászok a Gazdag papa tanácsadó sorozatban jelent meg. Blair Singers az értékesítés száraz témáját, könnyen olvasható, sokszor humoros stílusban mutatja be.  Az „üzletvadászokat” öt kutyafajtához hasonlítja, akitől mindenki tud tanulni valami hasznosat:

  • A pitbull: Gyors cselekvőképesség, agresszivitás, és elszántság jellemzi. Ha meglát egy csontot, egyből ráveti magát. A pitbull megy és csinálja a dolgát. Minden üzletvadász megtanulhatja tőle, hogy ha kétségei vannak, akkor csináljon valamit. A kétségek közötti semmittevésnél minden esetben eredményesebb, ha csinálunk valamit.
  • Az arany retriever: Barátságos, és mindent megtesz, hogy ügyfelét kiszolgálja, és kimagasló szolgáltatást nyújt. Megtanít, hogy az elégedett vásárló nem csak újravásárol, hanem tovább is ajánl, de ehhez kimagasló szolgáltatást kell nyújtani.
  • Az uszkár: A csillogás és az elit világ a lételeme. Imád a figyelem középpontjában lenni, és ő rendelkezik a legexkluzívabb hálózattal. Megmutatja, hogyan kell hatásosan megjelenni, kapcsolatot építeni, eljutni oda, hogy ne ő keressen meg ügyfeleket, hanem őt keressék meg.
  • A csivava: Okosak, a technikai fenomének. Erőssége a termékismeret, a folyamatok átlátása. Ő az, aki mindenről rendelkezik információval. Megtanít a termékismeret fontosságára, mesterien tudja összerakni az érveket, és az ezeket alátámasztó tényeket.
  • A tacskó: A klasszikus típusok nagy öregje. Állhatatos, kitartó, megbízható és hűséges. Leginkább Columbo-ra hasonlít. Megmutatja, hogy fontos figyelni az apró részletekre, mert a végén ezekből születik az üzlet.

Minden MLM hálózatépítőnek érdemes elolvasni, ha élvezettel szeretné végezni az üzletépítést, és nem szeretné kutyául érezni magát a hálózatépítés közben.

Nógrádi Bence - Rinocérosz üzletkötés

Nógrádi Bence – Rinocérosz üzletkötés

Ha meg kellene említeni néhány magyar oktatót az értékesítés világából, Nógrádi Bence biztos köztük lenne. Könyvében összefoglalja az eladás alapszabályait, és a legfontosabb alapokat. Azért rinocérosz üzletkötés lett a könyvének a címe, mert a rinocérosz rendelkezik a sikeres üzletkötő három legfontosabb tulajdonságával:

  • erős és határozott
  • ellenálló, elviseli a kudarcokat, és a nehéz ügyfeleket
  • ha egyszer elindul, akkor nincs aki megállítsa

Könyvében az értékesítés folyamat 4 részéhez ad tanácsokat, hasznos ötleteket:

  • ügyfélszerzésre
  • időpont egyeztetésre
  • tárgyalásra
  • zárásra és kifogáskezelésre

Ha szeretne olyan hálózatépítő lenni az MLM üzletben, mint a rinocérosz, aki ha egyszer elindul, akkor senki sem tudja megállítani, akkor érdemes elolvasni a Rinocérosz üzletkötést.

Joe Girard - Hogyan adjunk el bárkinek bármit

Joe Girard – Hogyan adjunk el bárkinek bármit

Joe Girard a világ egyik leghíresebb üzletkötője. Ő az autó értékesítés területén dolgozott, és több, mint 13 000 gépkocsit adott el. 12 egymást követő évben került be a Guinness világrekordok könyvébe, mint a „világ legsikeresebb üzletkötője”.

Könyvében bemutatja az általa kifejlesztett rendszert, amivel felküzdötte magát a legsikeresebbek közé. Könyvében a különféle üzletkötői siker-receptek között megmutatja:

  • hogyan olvassunk a vevő gondolataiban
  • hogyan kössünk üzletet telefonon
  • hogyan használjuk
  • hogyan kössünk meg úgy egy üzletet, hogy közben üzletfelünket barátunkká tesszük
  • Hogyan tartsuk meg ügyfeleinket egy életen át

Ha szeretnénk egy olyan értékesítő tanácsait és rendszerét megismerni, aki a világ egyik legjobb üzletkötője volt, akkor olvassuk el Joe Girard könyvét. Találni fogunk a könyvében olyan ötleteket, amit fel tudunk használni az MLM üzletünkben.

Frank Bettger - Az üzletkötés iskolája

Frank Bettger – Az üzletkötés iskolája

Frank Bettger üzenete az olvasóinak: „Igyekeztem olyan könyvet írni, amilyet szívesen elolvastam volna, amikor üzletkötéssel kezdtem foglalkozni. Itt van a könyv. Bízom benne, hogy megnyeri olvasói tetszését.”

Könyve nem csak olyan, amit szívesen olvas az ember, hanem sok hasznos tanácsot is talál benne az olvasó. Mindenféle végzettség nélkül emelkedett a sikeres emberek közé. Nem tudományos elemzést ír, tudományos módszereket mutat be, hanem egyszerűen csak elmondja, hogy ő hogyan csinálta. Mindezt viszont olvasmányosan, és átéléssel. Rengeteg üzletkötői esetleírását mutat be, ezzel az olvasottak gyakorlatba való átültetést is megkönnyíti. Azoknak is érdekes olvasmány, akik szeretik a karriertörténeteket, hogyan emelkednek fel legalulról emberek a sikeresség magasságaiba.

A KÖVETKEZŐ BLOGBEJEGYZÉSNEK TÁRGYALÁSTECHNIKA LESZ A TÉMÁJA.

Mit csináljunk, ha szembe ül velünk a tárgyalópartnerünk?
Tovább a következő MLM blogbejegyzésre