KÖNYVEK, MELYEKBŐL MEGTUDHATJUK, HOGYAN KELL BÁNNI AZ EMBEREKKEL

Mi lehetne fontosabb az MLM üzletben, mint az emberekkel való bánásmód

„Ha emberekkel van dolgunk, sose feledjük el, hogy nem logikus lényekkel van dolgunk. Érzelmi lények vagyunk, akikben hemzsegnek az előítéletek, és akiket büszkeség és hiúság kormányoz.

Dale Carnegie

Az emberekkel való megfelelő bánásmód az, ami nélkül senki sem lehet sikeres az MLM üzletben. Vannak, akik ösztönösen kiválóan tudnak bánni az emberekkel. Viszont sok embernek lenne még mit csiszolnia ezen a készségén. Szerencsére ez is tanulható, és fejleszthető, mint minden más. Sikerünkhöz elengedhetetlen, hogy megfelelően tudjunk bánni az emberekkel, függetlenül attól, hogy MLM csapatunk tagjáról, egy ügyfelünkről, barátainkról vagy családtagjainkról van szó. A következőkben bemutatásra kerülő könyvek ebben nyújtanak segítséget.

Az emberekkel való bánásmód megismerésének nem csak az üzleti életben vesszük hasznát. Magán életünkben is javulást tudunk elérni, ha jobbak az emberi kapcsolataink. És akárhogy is nézzük, de életünk nagy része emberekkel való interakcióból áll. Életünk minőségét szorosan meghatározza, a más emberekkel való kapcsolatunk.

Dale Carnegie - Sikerkalauz

Dale Carnegie – Sikerkalauz I.: Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket – Sikerkalauz

Az emberekkel való bánás alapkönyve. Dale Carnegie több mint fél évszázada írta Sikerkalauz című 3 részes könyv sorozatát, mégis az akkor írtak még ma is ugyanúgy igazak, mindenki nagy hasznát veszi, aki elolvassa. A Sikerkalauz első kötete keresi arra a választ, hogy hogyan kell bánni az emberekkel. Nagyon sok hasznos tanács, átgondolandó felvetés.

A könyvben olvasottak hatására sokan át fogják értékelni az emberekkel való kapcsolataikat. Ha nem csak elolvassa a könyvben írtakat, hanem az olvasottak egy részét átülteti az életébe is, akkor javítani tud az emberekkel való kapcsolatán, függetlenül attól, hogy azok az emberek a magán vagy üzleti életének a részei. Az olvasottakkal javítani tud a meglévő kapcsolatain, és új utakat mutat az új kapcsolatok kialakításához is.

Könnyebb lesz megérteni más embereket, ezzel elkerülni a felesleges vitákat. Növelheted a befolyásosságod, és a tekintélyedet. Jobb előadó és szórakoztatóbb társalgó lehetsz.

Ha nem vagy elégedett az emberi kapcsolataiddal, akkor ezt a könyvet neked is írták.

John C. Maxwell - 25 módszer az emberek megnyerésére

John C. Maxwell & Les Parrott Ph.D – 25 módszer az emberek megnyerésére

A személyes varázs egy olyan adottság, ami vonzza az embereket, és hozzá segít a sikerhez, tisztelethez, a vágyott eredményekhez. Ez egy olyan adottság, ami vagy van, vagy nincs?

Vannak emberek, akik személyes varázsukkal el tudják bűvölni az embereket. Viszont azoknak az embereknek sem kell csüggedniük, akik nem gondolják magukat ilyennek. A személyes varázs részben tanulható. Ha szeretnénk mi is lenyűgözni az embereket, akkor van remény.

Ebben a könyvben 25 módszert találunk, amivel megnyerőbbek lehetünk. A könyvet úgy írták, hogy segítsenek az olvasottak gyakorlatba való átültetésében. Minden fejezetben egy rész bemutatja a gyakorlati használatot, Maxwell-től kapunk egy egyperces tanácsot, Les-től pedig egy kis házi feladatot.

Ha szerinted a személyes varázsunk nem csak egy született tulajdonság, hanem egy készség, ami tanulással fejleszthető, akkor érdemes elolvasnod ezt a könyvet.

Nyíri Zoltán &Hackl Krisztián - Személyiségkalauz

Nyíri Zoltán & Hackl Krisztián – Személyiségkalauz – üzleti szemmel

A személyiségkalauz című könyvből megismerhetjük a szangvinikus, a kolerikus, a melankolikus, és a flegmatikus embertípusokat, és ezeknek a keveréket. Milyen a szangvinikus vállalkozó, a melankolikus értékesítő, a flegmatikus vezető, vagy a kolerikus ügyfél? Mindegyik típus bemutatásra kerül a könyvben.

A könyv elolvasása után jobban megértjük az embereket, hogy különféle emberek miért reagálnak ennyire eltérően ugyan arra a dologra. Megtanulhatjuk belőle, hogyan kell kezelni a különféle embertípusokat, hogyan kezeljük a vezetőinket, hogyan segítsük a különféle személyiségű munkatársainkat.

A két szerző rengeteg történeten és sztorin keresztül mutatja be az eltérő személyiségű emberek viselkedését, és könyvben található grafikák is jól eltaláltak.

Azért mert elolvastuk a könyvet, nem biztos, hogy könnyebben kijövünk az eltérő személyiségű emberekkel, de abban mindenképp segít, hogy jobban megértsük őket. És jókat nevethetünk majd, amikor bizonyos személyiségtípusokban magunkra vagy ismerőseink ismerünk.