fbpx

SZERZŐDÉSEK, ÁRLISTÁK, SLA-K

  • Vevői Szerződés alap paraméterek
  • Vevői Szerződés alap paraméterek (érvényesség, partner, árfolyam – ha van, fordulóhónap / nap)
  • Szállítói Szerződés alap paraméterek
  • Szállítói Szerződés alap paraméterek (érvényesség, partner, árfolyam – ha van, fordulóhónap / nap)
  • Pénzügyi szerződések: díjak, árak nyilvántartása (szolgáltatásokhoz)
  • Vevői Szerződés árazási paraméterek: díjak és jogcímek, valamint számítási szabályok
  • Szállítói Szerződés árazási paraméterek: díjak és jogcímek, valamint számítási szabályok
  • Belső szerződések kezelése (pl. belső díjszámításhoz pl. önköltségszámításhoz)
  • Fix – adott cikkre, projektre, erőforrásra – meghatározott díjak
  • Sávosan változó díjak kezelése
  • Sávosan kumuláltan változó díjak kezelése
  • Szolgáltatások meghatározása (szolgáltatás-katalógus)
  • Szolgáltatási szintek meghatározása ügyfelenként, szolgáltatásonként, szolgáltatás prioritásonként
  • Folyamatos rendelkezésre állást nyújtó szolgáltatások szolgáltatási szint kezelése (pl. szerver-üzemeltetés, infrastruktúra üzemeltetés)
  • Eseti / bejelentés alapú szolgáltatások szolgáltatási szintjének mérése, kezelése (pl. hibakezelés, igénykezelés)
  • Szerződés dokumentumok
  • Szerződéshez kapcsolódó, digitális formában rendelkezésre álló dokumentumok teljeskörű kezelése
  • Árlista típusok (pl. nagykereskedelmi, kiskereskedelmi, viszonteladói, bolti)
  • Árlisták kezelése adott ügyfélhez kapcsolódóan vagy általánosan
  • Cikkek árlistákhoz rendelése

SZERZŐDÉSEK

PÉNZÜGYI SZERZŐDÉSEK, SZOLGÁLTATÁSI SZINTEK (SLA) ÉS ÁRLISTÁK

Szerződések kezelése: mind pénzügyi, mind operatív szerződések.
A pénzügyi szerződések lehetnek teljesen konkrétak vagy általánosak, lineárisak, sávosak, egy vagy több értékesítési eseményre (számlára, rendelésre) vonatkozóak.  A pénzügyi szerződések bizonyos forrás mennyiségek alapján pénzügyi tételeket számíthatnak (akár tervet – előkalkulációhoz – akár tényt – utókalkulációhoz vagy ügyfélnek való számlázáshoz, illetve szállítóval való elszámoláshoz).
Az operatív szerződések képesek a szolgáltatási szint megállapodások meghatározására és követésére, jelentésére is.  Ez esetben lehetőség nyílik mind egyszeri jellegű (pl. bejelentések) mind folyamatos szolgáltatások (ahol a rendelkezésre állás mérése számít pl. szerverek üzemeltetése, szolgáltatások nyújtása és azok elérhetősége) mérésére és szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő követésére.