GINOP 3.2.2. - 1.Vállalati CRM, Értékesítés

Ez egy valódi kép a szoftverünkből - egy okos ábra.

Nem csak bemutatja a rendszert, hanem a szoftver funkciói, tudása ezen keresztül érhető el. Ezzel extrém rugalmasságot és átláthatóságot, érthetőséget kapsz.

Görgess lejjebb a részletekért ahol nem csak a szoftverünkről, hanem a pályázat ezen területéről is olvashatsz még!

vissza az összes területhez

Mi a CRM?

Egy egyszerű betűszó: Customer Relationship Management - Ügyfél/vevő Kapcsolat(ok) Irányítása.

A CRM unalmas, mert elcsépelt gondolatot közöl: "az ügyfél/vevő az első". Annyiszor hallottuk már.

Miért számít, mégis? Miért szerepel a GINOP 3.2.2 pályázaton?

Mégis, mit gondolunk, mekkora részét képviseli az ügyfél/vevő a cégünk értékének? Illetve: mi képviseli a cég-értéket? A bevétel? A nyereség? A cash-flow?

Egyértelműen a cash-flow-ra szavaznak a közgazdászok: annyit ér a céged, mint a cégedből kiömlő pénz. Megérte eddig olvasni? Nem! Ezt tudtuk eddig is.

Akkor?

Hol itt az újdonság?

Hát ott, hogy a céged cash-flow-ját két dolog befolyásolja:

-bevétel (+)

-költségek (-)

A költségekre - drasztikusan hangzik, de - közvetlenül nem vagy ráhatással - illetve: de, de nem a beszerzési árakon keresztül. Ez egy külön cikk témája lesz, de piacon, ahol a legtöbben "vásárolunk" (akár termékeket, cikkeket amiből terméket készítünk vagy pedig embert, emberi erőforrást) bizony versenyzünk. Így a piaci árat vagyunk kénytelenek fizetni.

Gondolhatsz arra, hogy Te vagy az egyetlen kivétel - de ez nem így van. A beszerzett "cucc" annyiba kerül Neked, mint másnak. Hacsak nincs egy-két jó tipped :)

(Szólunk: legtöbbször: nincs).

A beszerzés mellett - ami nem azt mondjuk, hogy nem fontos, hanem azt mondjuk, hogy legtöbbször felül van becsülve - ezért a belső szervezéssel, hatékonyság-növeléssel tudod a költségeidet csökkenteni.

Ezen túl? Marad a bevételi oldal. Érthető? Ha nem - kérjük, olvasd el újra a fenti kb. 10 sort. Fontos gondolat. Mondhatni: alap.

Elhiszed? OK - de hogyan tudod befolyásolni a bevételt? Itt lép a képbe a CRM.

Akkor miért is jó a CRM? Mi is ez valójában?

A CRM milyen területeket fed le? Mindent - mindent ami a vevőddel kapcsolatos: az összes folyamatot. Erre a legtöbb "hagyományos" rendszer nem szentel figyelmet. Nem hogy elég figyelmet - egyáltalán: semmilyet.

Azaz: itt nem csak arról van szó, hogy marketingelj jobban, adj el jobban.

Hanem ezekről:

-tudd, hogy ki a vevőd

-lépj a cipőjébe

-szolgáld ki úgy, hogy élményt kapjon

-mindezt a teljes cégműködésre, összes folyamatra vonatkozóan

Mi is az ÉLMÉNY amit az ügyfeled, vevőd keres? És: hogy kapcsolódik az élményhez?

És itt ragadjunk le egy pillanatra: megint nagy szavak hangoznak el: mit is jelent az ÉLMÉNY?

Nem azt jelenti, hogy minden ügyfél rutin-szerűen ugyanazt a terméket / szolgáltatást kapja. Nem is azt, hogy minden értékesítőd, ügyfélszolgálatosod, alkalmazottad - bárki, aki ügyféllel, vevővel kapcsolatba kerül - rutinszerűen profin tud válaszolni.

Nem.

Sőt: azt sem jelenti, hogy kitalálod, hogy mi kell az ügyfélnek, és rutin-szerűen ugyanazt gyártod.

Tudod mit mond az Apple? Olyan termékeket hoznak létre, amik a fogyasztói ÉLMÉNY első 13 másodpercében 7 milliárd embernek tetszenek. Nem azt mondják, hogy profi ügyfélszolgálatot hoznak létre és működtetnek. Azt sem, hogy profi termék-tervezést csinálnak. Nem. Azt sem, hogy profi CRM rendszert működtetnek. Hallottál már akár hasonlót is tőlük? Azt mondják, hogy ÉLMÉNY. És hogy 13 másodperc.

Azaz: az élmény a rutinnál sokkal több. Minden egyes ponton mindenkinek élményt kell adnia az ügyfélnek, vevőnek.

Ez egyáltalán nem könnyű feladat.

De: ha Te ezt meg tudod tenni: olyat kap tőled a vevő, ügyfél, amilyet senkitől.

Megjegyez. Visszatér. Nem csak vásárol - szeret. Beszél rólad.

Ezt pedig csak úgy lehet, hogy feljegyzed azt, hogy ki is az ügyfeled. Mit szeret. Hogyan szereti. Mikor szereti. Ő kit szeret. És: megadod neki.

Erről szól a CRM.

A CRM valójában az "ÉLMÉNY-gyárad" és az "ÉLMÉNY-tárad". Ha másra használod, akkor még van hová fejlődnöd.

Miben jobb a 10xONE CRM mint a többi szoftver?

Mi hisszük, hogy:

-a CRM-nek arról kell szólnia amiben Te más vagy. Amiben Te ÉLMÉNY-t tudsz adni az ügyfelednek, vevődnek.

-ezért olyan eszközt adunk Neked, amivel - miközben a standard, szokásos dolgokat megkapod - egyedi tudsz lenni - sokkal rugalmasabb, gyorsabb, mint más eszközökkel

Ebben vagyunk mi egyediek.

Ez az az ÉLMÉNY amivel mi megajándékozunk Téged.

Amiben még egyediek vagyunk:

-nem csak a belső működésedet, CRM-edet, "ügyfél-élmény-egyedi-gyáradat", hanem a vevőiddel, szállítóiddal közös dolgaidat, folyamataidat is tudjuk kezelni; azaz mi nem csak belül, hanem kívül is 100%-ig ÉLMÉNY-t tudunk adni.

Miért? Szoftverünk 100%-ig többcéges - automatikusan kiterjesztheted, használhatod az egyediséged bárki mással együtt. Mintha egy cég lennétek.

Így lesztek erősek, nagyok - de mégis rugalmasak és olcsók.

Amiben még egyediek vagyunk:

-nem csak CRM-et hanem minden mást is adunk mellé - szinte mindenünk megvan, ami a CRM-en túl kell.

Így valóban a teljes céget, sőt annál többet is - le tudod fedni - akár az összes folyamattal.

A 10xONE megfelelése a GINOP 3.2.2-nek

100%

1. KAMPÁNYMENEDZSMENT ALAPOK

Célja a közvetlen értékesítés és a rendezvény szervezési feladatok támogatása.

A rendszer tegye lehetővé direkt marketing kampányok előkészítését és menedzselését.

A rendszernek tudnia kell:

 Célközönséget leválogatnia adott paraméterek szerint és lehetővé kell tennie az eredmény exportálását a további felhasználásokhoz;

 A kapott visszajelzések kezelését a későbbi elemzések feldolgozásának céljából (megkeresés eredménye).

A 10xONE megfelel: IGEN

2. ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATOK TÁMOGATÁSA

Célja az egyszerűbb, hatékonyabb értékesítést támogató munkavégzés lehetővé tétele.

A rendszer támogassa az értékesítők munkáját az adott, teljes értékesítési folyamatra vonatkozóan: Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számlázás Az értékesítési bizonylatok adatait csak egyszer kelljen bevinni a rendszerbe, az egymást követő bizonylatok az előzőekből logikailag származtathatóak legyenek.

A rendszer emellett tegye lehetővé az alábbiakat:

 Gyártásból érkező előrejelzések kezelése (amennyiben a cég rendelkezik gyártási modullal);

 Potenciális értékesítési lehetőségek kezelése és nyomon követése, kereskedelmi feladatok támogatása;

 Ajánlatkészítés támogatása;

 Ajánlati árazás, többszintű kedvezmény rendszer kezelésének biztosítása több szinten

A 10xONE megfelel: IGEN

3. KEDVEZMÉNY-KEZELÉS

Célja értékesítési oldalon a folyamatok gyorsítása, az értékesítők munkájának támogatása, az ügyfelek rugalmas kiszolgálásának elősegítése, ügyfélelégedettség ügyfélmegtartási arány növelése. A rendszernek alkalmasnak kell lennie a kedvezményrendszerek és azok kombinációinak kezelésére:

Mennyiségi kedvezmények

 Egyedi árak

 Értékhatárhoz kötődő kedvezmények

 Időszaki kedvezmények

A 10xONE megfelel: IGEN

4. ÜGYFÉLKEZELÉS TÁMOGATÁSA

Célja a jobb ügyfélkapcsolatok támogatása. A rendszer tegye lehetővé az ügyféllel történt kapcsolatfelvételek folyamatszemléletű dokumentálását (pl. ticketing), visszakereshetőségét, szempontok megadását, előre beépített riportok segítségével

A 10xONE megfelel: IGEN

5. REKLAMÁCIÓKEZELÉS

Célja az ügyfél-elégedettség növelése az ügyfél által jelzett problémák eredményes kezelése révén. A rendszer tegye lehetővé az ügyfél által jelzett problémák rögzítését és azok elemzését, szükség esetén a problémák – nem feltétlenül automatikus – eszkalációját.

A 10xONE megfelel: IGEN

6. ÜGYFÉL TÖRZSADATOK KEZELÉSE

Célja a működési hatékonyság növelése, egységes törzsadat állomány kialakításának támogatása. A rendszer tegye lehetővé ügyfél törzsadatok rögzítését és automatikus betöltését külső adatbázisból az egységes törzsadat-táblába egyedi kulcsok alapján. Az ügyfél törzsadatoknak tartalmaznia kell:

 Egyedi azonosító;

 Ügyfél neve;

 Kapcsolattartók;

 Címek (Számlázási, szállítási);

 Egyedi ügyfél jellemzők rögzítésének a lehetőségét.

A 10xONE megfelel: IGEN

7. FRONT OFFICE TÁMOGATÁS

Célja az ügyfelekkel való megfelelő kommunikáció kialakítása.

A megoldás tegye lehetővé az alábbi üzenetküldési vagy kommunikációs módok közül legalább kettő kezelését:

 hangátvitel,

 web chat,

 email,

 IVR (interactive voice response),

 sms.

A 10xONE megfelel: IGEN

@