GINOP 3.2.2. - 8. Internetes értékesítés (vállalati webáruház)  

Ez egy valódi kép a szoftverünkből - a standard webáruház megoldásunk.

Egy ilyen megoldást készen kapsz - viszont ezt követően szinte a végtelenségig alakítható,formázható.

Sőt: a weblapodba építhető, akár úgy is, hogy nem is látható, hogy ez a webáruház "nálunk" üzemel. Így lehet saját webshopod.

Ezzel extrém rugalmasságot és átláthatóságot, érthetőséget kapsz. Sőt, ez a webáruház a szoftverünk összes többi részével együtt, egyben működik - ez nem egy különálló megoldás, amit még "integrálnod" kell.

Görgess lejjebb a részletekért - nem csak a szoftverünkről, hanem a pályázat ezen területéről is sokat megtudhatsz még!

vissza az összes területhez

Mi a webáruház?

Szinte triviális: egy kirakat, a weben, ahonnan a vevőid vásárolhatnak tőled.

Miért szerepel a GINOP 3.2.2 pályázaton?

Mert a legtöbb KKV-nak elemi érdeke, hogy az interneten is tudjon értékesíteni.

Webáruházak előtt 

A webáruházak előtt vagy telefonon értékesítettél és személyesen látogattad az ügyfelet vagy pedig volt boltod, igazi kirakattal.

A webáruházak előnye

A triviális előnyökön túl lényegi előny, hogy a google vagy hasonló keresővel a vevőid rád találhatnak.

E mellett az összes digitális csatornán közvetlenül reklámozható. Szintén elcsépelt, de fontos szempont, hogy ezzel gyakorlatilag az egész ország vagy akár világ a vevőd lehet.

E mellett a webáruház-beli folyamatok jóval nagyobb mértékben digitalizálhatóak, automatizálhatóak. Ha ügyes vagy, akkor a webáruházad folyamataiba alig alig kell, hogy alkalmazottat vonj be. Ezzel olyan költség-hatékonyságot érhetsz el, mint pl. egy utcai automatán keresztül való értékesítés esetén: a készlet töltésén túl nincs szükséged emberi beavatkozásra.

Ugyanennek köszönhetőan a webáruház "skálázható": ez nem egy tudományos kifejezés, mindössze arra utal, hogy minimális plusz költség mellett nagyon gyorsan a többszörösére növelhető a forgalma, ha már az automatizálási folyamatok készen vannak.

Miben jobb a 10xONE a kontrolling  terén?

A webáruházak kapcsán is van olyanunk, ami másnak nincsen:

-a teljes, a webes értékesítést megelőző és azt követő folyamatokat le tudjuk fedni

-a kontrollingot is mellé adjunk: nem kell külön rendszerben elemezned, melyik termék értékesítése éri meg és melyik nem

-e mellett draszikusan, alapvetően folyamat- és projekt-szemléletű: így a kapcsolódó folyamatokat és kampányokat is jól tudjuk szervezni, mérni és szabályozni is

-úgy, hogy közben a standard, szokásos dolgokat megkapod - de egyedi tudsz lenni és változni is tudsz - sokkal rugalmasabban, gyorsabban, mint más eszközökkel, szoftverekkel

-mindezt vizuálisan

-a többi területtel együtt-működve a cégedben - azaz a webáruház már nem önmagában "áll" - ezt is folyamat alapon, nem csak a funkcionális "dobozok" adat-szintű összekötésével: van nálunk készlet, beszerzés, logisztika (a kiszállításokhoz és a beszállítások követéséhez egyaránt), pénzügy és a többi

-úgy, hogy közben a folyamataid mérhetőek lesznek - azaz nem csak a termék vagy szolgáltatás közvetlen költségét tudod kiszámolni, hanem azt is látod, hogy hol vannak szűk keresztmetszetek

Ebben vagyunk mi egyediek.

Amiben még egyediek vagyunk:

-nem csak a belső működésedet tudjuk sokkal rugalmasabbá, folyamat-alapúvá és folyamatosan mérhetővé és változtathatóvá tenni, hanem a vevőiddel, szállítóiddal közös dolgaidat, folyamataidat is tudjuk kezelni; azaz mi nem csak belül, hanem kívül is 100%-ig ÉLMÉNY-t tudunk adni.

Miért? Szoftverünk 100%-ig többcéges - automatikusan kiterjesztheted, használhatod az egyediséged bárki mással együtt. Mintha egy cég lennétek.

Így lesztek erősek, nagyok - de mégis rugalmasak és olcsók.

Amiben még egyediek vagyunk:

-nem csak webáruházat hanem minden mást is adunk mellé - szinte mindenünk megvan, ami a webáruházon túl kell.

Így valóban a teljes céget, sőt annál többet is - le tudod fedni - akár az összes folyamattal.

A 10xONE megfelelése a GINOP 3.2.2-nek - 8. INTERNETES ÉRTÉKESÍTÉS (VÁLLALATI WEBÁRUHÁZ)

100%

1. TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS INFORMÁCIÓK

Célja a termékek/szolgáltatások ismertségének növelése, a kereslet fokozása.

A cég termék/szolgáltatás portfóliójának részletes ismertetése legalább az alábbi információk megadásával:  a termék/szolgáltatás megnevezése;

 a termék/szolgáltatás lényegi leírása, bemutatása;

 termék/szolgáltatás lényegi leírása, bemutatása (fotóval, amennyiben releváns);

 termék/szolgáltatás kategóriája a cég által használt csoportosítás szerint;

 a termék/szolgáltatás műszaki paraméterei vagy felhasználási feltételei;

 a termék/szolgáltatás ára/díjazása, kedvezmények.

 A funkcionális követelményben meghatározott feltételek meglétének ellenőrzése legalább 10 cikk vagy – 11 termék alatti portfoliónál – valamennyi termék esetében.

 Az áruház feltöltöttségének ellenőrzése, oly módon, hogy a cég alap-, eladásra szánt áru- és szolgáltatás készlete megtalálható a webáruház felületén megrendelhető tételként.

A 10xONE megfelel: IGEN

2. KOSÁR FUNKCIÓ ÉS REGISZTRÁCIÓ

Célja a vásárláshoz szükséges eszköztár biztosítása. A rendszer tegye lehetővé bevásárló kosár használatát.

A kosár legyen alkalmas több cikk tárolására és adjon lehetőséget cikkek egyenkénti eltávolítására a kosárból, illetve tegye lehetővé a kosár tartalmának eltárolását a vásárlás későbbi befejezhetőségének érdekében.

Ez utóbbi funkció kiváltható egy kívánság listával. Ebben az esetben a rendszernek alkalmasnak kell lennie arra, hogy a kívánság lista elemeit egy gombnyomással át lehessen mozgatni a kosárba.

 Egy vásárlási folyamat bemutatása, ahol a kosárba bepakolásra kerül legalább 15 darab, amelyből legalább 10 különböző termék, vagy ha ennyi kínált termék nincs, akkor az összes megvásárolható árucikk.

 Egy legalább 5 elemű, egyenként 3-3 darabot tartalmazó (azaz összesen 15 db termék, vagy ha ennyi kínált termék nincs, akkor az összes megvásárolható árucikk) bevásárlókosárból egy darab termék eltávolítása.

 Egy tetszőleges bevásárló kosár (vagy kívánság lista) tartalmának a létrehozása, eltárolása, ami után a felhasználó kijelentkezik a rendszerből, majd visszajelentkezés után a bevásárló kosár (vagy kívánság lista) tartalmának az ellenőrzése.  Kívánság lista használata esetén annak ellenőrzése, hogy annak elemei egyenként és összesen is átmozgathatóak legyenek a bevásárló kosárba. 

A 10xONE megfelel: IGEN

3. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK KEZELÉSE

Célja a nagyobb ügyfél elégedettség elérése.

A rendszernek lehetőséget kell nyújtania arra, hogy a szállítási adatok és feltételek programkód változtatás nélkül, paraméterek segítségével módosíthatóak legyenek. Legalább a következő szállítási módok közül kettőnek kell rendelkezésre állnia

 postai utánvét

 futár

 személyes átvétel

 csomagküldő szolgálat

 internetes letöltés

A rendszernek képesnek kell lennie automatikusan az egyes szállítási módok esetlegesen eltérő költségének kezelésére is.

Legalább két különböző szállítási mód igénylési lehetőségének a bemutatása az adott termékkörre vonatkozóan.

A 10xONE megfelel: IGEN

4. FIZETÉSI MÓDOK KEZELÉSE

Célja a nagyobb ügyfél elégedettség elérése.

A rendszernek lehetőséget kell nyújtania arra, hogy a fizetési adatok és feltételek programkód változtatás nélkül, paraméterek segítségével módosíthatóak legyenek.

Legalább a következő fizetési módok közül kettőnek kell rendelkezésre állna

 fizetés utánvétellel

 fizetés előre utalással

 fizetés futárnak (helyben)

 online fizetés A rendszernek képesnek kell lennie automatikusan az egyes fizetési módok esetlegesen eltérő költségének kezelésére is.

Legalább két különböző fizetési mód igénylési lehetőségének a bemutatása.

A 10xONE megfelel: IGEN

5. AUTOMATIKUS RENDELÉSKÖVETÉS

Célja a vásárlói elégedettség és a bizalom fokozása. A rendszernek lehetőséget kell biztosítania, hogy a vásárló automatikusan értesüljön a rendelése állapotáról. Legalább a következő állapotok megkülönböztetésére alkalmasnak kell lennie a rendszernek:

 a rendelést fogadták,

 a rendelés kiszállítás alatt.

Egy próba rendelés feladása és az automatikus értesítés meglétének ellenőrzése.

A 10xONE megfelel: IGEN

6. ADATKAPCSOLATI INTERFÉSZ

Célja, hogy a készlet és webáruház közti készletmozgások elektronikus úton kerüljenek átvezetésre. Biztonsági és a KKV üzemviteli szempontok nem teszik minden esetben lehetővé az azonnali adatcserét a webáruház és a készletgazdálkodás között. Ennek ellenére a webáruháznak rendelkeznie kell egy olyan interfész felülettel, amely legalább esetileg, de automatikusan képes a készletmozgások aktualizálásra a két rendszer között.

 Amennyiben az interfész nem azonnali készletváltozás követést tesz lehetővé, az adat-szinkronizációs folyamat megtekintése, azaz a webáruház és a készletvezető rendszer adat-szinkronba hozása.

 Amennyiben a webáruház a cég készletvezetéséből nyeri az adatokat, az azonos készletszintek ellenőrzése legalább 10 cikknél vagy – 11 termék alatti portfoliónál – valamennyi termék esetében.

A 10xONE megfelel: IGEN

7. GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK / FAQ)

Célja, hogy az ügyfelek – az ügyfélszolgálati tapasztalatok alapján – rendszeresen felmerülő kérdéseire könnyen választ találjanak, növelve a webáruház információ tartalmát, gyorsítva a problémamegoldást.

Gyakran ismételt kérdések megjelenítése a webáruház felületén kérdés-válasz formában

A webáruházban legalább 7 kérdés és a hozzájuk tartozó válasz online megtalálható.

A 10xONE megfelel: IGEN

8. INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (HELPDESK)

Célja, az ügyfél elégedettség fokozása, az ügyfél interakciók könnyebbé tétele. A rendszer biztosítsa az ügyfél vásárlására vonatkozó kérdéseinek, panaszainak, reklamációinak feladására és annak nyomon követésére az alábbi státuszok, státuszváltások visszaküldését:

 a panasz befogadása;

 a válasz várható időpontja;

 a panasz elbírálásának eredménye.

Egy minta reklamációs folyamat megtekintése.

A 10xONE megfelel: IGEN

9. TARTALOM MENEDZSMENT

Célja a weblap karbantarthatóságának egyszerűsítése, karbantartási költségeinek csökkentése.

A rendszer tegye lehetővé az adminisztrátornak (cég egy munkatársa) a tartalmi elemek külső segítség nélküli szerkeszthetőségét, a hiányzó adatok felvitelét, azaz biztosítson lehetőséget tartalomszerkesztésre a programkód módosítása nélkül.

Az ellenőrzés során a cég egy munkatársa programozó igénybevétele nélkül és a programkód módosítása nélkül tartalmi változást idéz elő a weblap szövegében.

A 10xONE megfelel: IGEN

10. EREDMÉNYESSÉG MÉRÉSE

Célja a látogatottsági statisztikák mérése az esetleges érdeklődő célközönség, potenciális ügyfelek jobb beazonosíthatóságának eléréséhez. Háttérstatisztikák gyűjtése és szolgáltatása, amelyek minimálisan a következő információkat tartalmazzák:

 Látogatások ideje,

 Látogatások hossza,

 Érkezés helye (pl.: milyen hirdetési felületről érkeztek). Megtekintett termékkör. 

A megfelelő statisztikák rendelkezésre állása és exportálása az ellenőrzést megelőző 3 hónapból, minimum az alábbi adattartalommal:

o Látogatások ideje,

o Látogatások hossza,

o Érkezés helye (pl.: milyen hirdetési felületről érkeztek).

o Megtekintett termékkör.

A 10xONE megfelel: IGEN

11. CÉG ALAPADATAINAK SZEREPELTETÉSE A WEBÁRUHÁZ FELÜLETÉN

Célja a bizalom növelése és a törvényi előírások betartása. Legalább az alábbi információknak szerepelniük kell a webáruház felületén:

 cégadatok (cégnév, székhely, adószám, regisztrációs szám);

 a cég elérhetőségének adatai (cím, telefonszám);

 ügyfélszolgálati elérhetőség: kapcsolattartási email-cím.

Az ellenőrzés időpontjában a webáruház felületén online elérhetőek legalább a követelményben meghatározott adatok és azok a cégközlöny és a cég által biztosított dokumentumok, információk alapján aktuálisak.

A 10xONE megfelel: IGEN

12. BIZTONSÁGOS KOMMUNIKÁCIÓ

Érvényes tanúsítvánnyal hitelesített kommunikációs csatorna (https) alkalmazása a kereskedelmi folyamat azon szakaszai közül legalább egyben, ahol a vásárló és a kereskedő közötti (beleértve az online fizetési felületet is) kommunikáció történik.

A próbatranzakció során a biztonságos kapcsolat tanúsítványának ellenőrzése.

A 10xONE megfelel: IGEN

@