vissza az összes funkcióhoz

Kattints bármelyik elemre a részletekért!

Feladatok, tevékenységek - alapok

  • Inbox - beérkező feladatok, melyekben felelős vagy érintett az adott személy
  • Teljes céges feladatlista és feladat-hierarchia
  • Feladatok mellett egyéb tevékenységekkel közös nézet: találkozók, emlékeztetők (feljegyzések), ötletek, kérdések, bejövő és kimenő hívások és e-mailek, továbbá folyamatlépések közös nézete
  • Feladatlista / tevékenységlista - a teljes cégre közösen kezelhető, megosztott, de jogosultságokkal védett
  • A feladatok illetve tevékenységek hierarchiákba sorolhatóak, egyszerű fogdd- és vidd módon is
  • A feladatok illetve tevékenységek vegyíthetőek, vegyesen használhatóak (pl. feladat alá rögzíthető emlékeztető vagy találkozó)

Több cég, csoport feladatlista közös kezelése

  • Feladatlista megosztása akár több cég között is
  • Feladatlista intelligens kezelése
  • Feladatok gyors kiosztása különböző felelősöknek
  • Feladatlista feladatok elrejtése-megmutatása illetve változtatásának engedélyezése különböző jogosultságok és egyéb szempontok (pl. projektek, folyamatok, személyek) szerint
  • Saját feladatlista illetve beosztottak (valamilyen szempontból beszámolási kötelezettséggel rendelkezők) feladatainak kezelése

Priorizálás, ütemezés

  • Topbox - a legfontosabb feladatok (adott napra, hétre, hónapra, évre)
  • Feladatok gyors priorizálása és ütemezése
  • Feladatok egymáshoz kapcsolhatóak a hierarchától függetlenül is (előző-következő kapcsolatok)

E-mail kapcsolat

  • Bejövő e-mail fiókok kezelése
  • e-mailből egyetlen kattintással feladat, az e-mail csatolmányokból verziókezelt dokumentumok készítése
  • Feladat illetve esemény csatolmányok egyetlen kattintással való e-mail küldése
  • e-mail címekhez adott típusú feladatok vagy események kapcsolása és bejövő e-mailből esemény, feladat vagy folyamat indítása (pl. support@cegnev.hu vagy ertekesites@cegnev.hu)

Naptár és naptár szinkronizálás okostelefonokkal

  • Feladatok és események naptárban való megjelenítése
  • Naptárban rögzítés, a naptár és a feladat / tevékenység-lista összhangjának megtartása mellett
  • Naptárbejegyzések okostelefonokkal és Google Naptárral való szinkronizálása, automatikusan

Állapotok, státusz követése

  • Feladat állapotkezelés, állapotkövetés, előrehaladás követés
  • Feladatok állapotkövetése, akár előre meghatározott, testreszabható módon.
  • A feladatok állapotainak megfelelő színezés a gyors állapot-azonosítás érdekében
  • Feladat Előrehaladás (%) követés, állapotkövetéssel összehangoltan
  • Feladat-hierarchiák esetén a szülő feladatok állapotának automatikus frissítése a gyerek feladatok állapota / készültsége alapján

Élettörténet, események

  • Feladat teljes élettörténet és események
  • Feladat teljes történet - változtatások visszakövethetősége
  • Események kezelése: pl. találkozók, hívás, e-mail, fax stb. feladatokhoz kapcsoltan vagy azoktól függetlenül is
  • Feladat bonyolultság külön kezelése

Továbbiak

  • Feladat dokumentumok
  • Feladatokhoz dokumentumok kapcsolása - gyakorlatilag korlátlan típusú dokumentum - a feladatokhoz kapcsolt dokumentumok a feladathoz hozzáférő további felhasználók számára is hozzáférhetők
  • Feladat lista-exportálás, kimutatások, státuszjelentés
  • Feladatlista vagy annak egy nézetének különböző formátumokban való mentése (pl. Excel, CSV, szövegfájl)
  • Feladatlista szinte tetszőleges szempontok szerinti csoportosítása, rendezése, gyorskeresése
  • Feladat-kimutatások: legkevesebb, legtöbb feladat; késő feladatok; szűk keresztmetszetek; feladat állapot szerinti statisztikák
  • Automatikus Státuszjelentés adott folyamathoz, projekthez kapcsolódóan a hozzájuk rendelt feladatok alapján, adott időszakra

További intelligens megoldások

  • Többféle feladat-dátum, a feladat határidők eredeti, aktuális és teljesített (végleges) követéséhez, riportoláshoz, a teljesítések ellenőrzéséhez
  • Rövid ideig tartó és hosszú ideig tartó feladatok kezelése egy rendszerben: többféle feladat átfutási-idő (munkaóra, munkanap, naptári óra, naptári nap) a feladat típusától függően
  • Átmeneti - még nem végleges - határidők kezelése
  • Határidők tipizálása (pl. jogi illetve mérnöki munkához eltérő határidő-típusok kezeléséhez)
  • Hatókörön kívüli / rendkívüli feladatok (elkülönítetten jelennek meg a Státuszjelentésekben)
  • Mérföldkő feladatok
  • Testreszabható Feladat Típusok, melyek alapvetően meghatározzák egy-egy feladat viselkedését, működését
  • Testreszabható Feladat Állapotok
  • Felhasználó által meghatározható Állapot-átmenetek, Szabályok meghatározását eredményezve
  • Feladat Függőségek: Állapot és Kezdés / Vég Határidő
  • Feladat bizonytalanságának kezelése (%-osan)

Több felelős és időráfordítás nyilvántartás

  • A kijelölt felelős mellett további erőforrások adott feladathoz rendelése a teljes végrehajtás ideje alatt, %-os erőforrás ráfordítások megadásával
  • Időjelentés, időráfordítás-nyilvántartás
  • Feladattal kapcsolatos időráfordítás (munkaidő, jelentett idő) nyilvántartása - naptárral teljesen integráltan

Szolgáltatási szint megállapodások követése

  • Szolgáltatási szint megállapodások kezelése
  • Feladatok szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő megkezdési és befejezési határidejének megállapítása
  • Feladatok szolgáltatási szint megállapodásnak megfelelő mérése
  • Szolgáltatási szint megállapodásban meghatározott szolgáltatási szint jelentések előállítása a feladatok időbeni végrehajtásáról

Szűk keresztmetszetek követése és ellenőrzőlisták

  • Egységes, a teljes cégre kiterjedő, a feladatok, erőforrások, folyamatok és projektek hatékonyságát mérő, a szűk keresztmetszeteket azonosító megoldás
  • Követelmény-kezelés
  • A feladat befejezéséhez feltétlenül szükséges követelmények / ellenőrző lista kezelése (pl. minőségirányítással kapcsolatos ellenőrzési feladatokhoz)
  • Kockázat Napló

Feladatkezelés, eseménykezelés

Hogy végre valóban vezess

Egyéni és csoportos, akár a teljes cégre kiterjedő feladatlisták kezelése.

Feladatok tipizálása, priorizálása, ütemezése. Feladatok hierarchiákba / csoportokba rendezése. Feladatok kiosztása, átadása. Mindez a csoportos naptárral összhangban.

 

Események kezelése a feladatokkal közösen: bejövő e-mailek, kimenő e-mailek, bejövő hívások, kimenő hívások, találkozók, ötletek, feljegyzések, kérdések rögzítése a feladatlistába illetve a naptárba.

 

Események és feladatok közös megjelenítése naptárban és listában egyaránt (mi mikor történt / történik).

 

Okos megoldások, melyekkel teljesen életszerűen irányíthatóak a tevékenységek - végre valóban vezethetsz.

@