MLM ügyfélkezelés

Hogyan tudja hatékonyan nyilvántartani ügyfeleit az MLM üzletben?

Mindenkinek, aki MLM üzletet épít, az egyik legfontosabb értéke, a meglévő és leendő ügyfeleinek a nyilvántartása. Amíg csak pár ügyfelünk van, addig nem is gondolnánk, milyen nehéz sok ügyfél adatait nyilvántartani és kezelni.

Önnel is előfordultak már hasonló esetek az MLM üzletben?

Keresett már egy telefonszámot, ami valahova fel volt írva, de pont akkor nem találta, amikor egy fontos ügyfelét kellett felhívni? Előfordult már Önnel is, hogy email-t küldött volna valakinek, viszont elveszett a névjegykártya, amin az email címe volt? A különféle helyekre felírt ügyfél adatok mindig akkor nincsenek meg, amikor a leginkább kellene. Segítené a munkáját, ha egy könnyen kezelhető, mindig kéznél lévő ügyfélnyilvántartása lenne?

Ezentúl, ha szüksége van ügyfelének az elérhetőségére, mindig kéznél lesz. Minden szükséges adatot könnyedén tarthat nyilván, meglévő és leendő ügyfeleiről. Minden ügyfelénél tudni fogja, mi történt eddigi kapcsolatuk alatt, mikor kivel és mit beszélt meg.

Kíváncsi kiket tud nyilvántartani? Olvasson tovább!

Nyilvántartásunk nem csak egyszerűen az adatok rögzítésére szolgál, hanem a nyilvántartásunkban szereplőkhöz különféle dolgokat is tudunk csatolni. Kíváncsi milyen előnyökkel jár ez az Ön és MLM hálózatának a tagjai számára? Olvasson tovább!

A fentieken kívül további hasznos funkciókat is tudunk kínálni Önnek, amivel meg tudja könnyíteni a munkáját. Olvasson tovább, hogy megtudja, mivel teheti még hatékonyabbá munkáját!

MLM vezetők számára nyújtott előnyök:

Nyomon követheti, hogy MLM hálózatának a tagjai aktuálisan hány ügyféllel, ajánlással, és munkatárssal rendelkeznek.

Ismerje meg a többi MLM megoldást Kapcsolatfelvétel