GINOP 3.2.2. Informatikai Pályázat 2017
PÁLYÁZZ 21. századi SZOFTVERRE ÉS ESZKÖZRE

10xONE szoftverünk 21. századi: gyors, okos és szép.
Nem olyan, mint a 10 - 40 (!) éve kitalált többi szoftver*.
Most pályázhatsz ránk, sőt: laptopra, tabletre, mobil eszközre is.

 

*MIÉRT MI?

44 ÉV
Az SAP, az üzleti szoftverek "őse" 44 éves.
Azóta is mindenki őket másolja. Megismételjük: mindenki.
44 év alatt a szoftverek felszíne, felülete sokat változott, de sajnos a "belső" ugyanaz maradt.
 
MI VAGYUNK AZ ÚJ
15 évet töltöttünk cégek drasztikus javításával.
Ezután alapjaiban újragondoltuk az üzleti szoftvert.
Azért hogy Neked sokkal olcsóbb, gyorsabb, érthetőbb legyen - használni és változtatni is.

A 10XONE ELŐNYEI A HAGYOMÁNYOS SZOFTVEREKHEZ KÉPEST

10 olyan előnyünk van, ami a hagyományos szoftverekben ma nem elérhető.

Egyenként is ritkák ezek az előnyök: (V)-vel jelöltük azokat, amikre kérdezz rá versenytársainknál.

Hallgatni fognak. Egyben pedig senki másnál nem találod meg ezeket.

1 - OLCSÓBB (V)
Egyetlen előfizetés áráért korlátlan számú megoldást használhatsz.
2 - OLCSÓN Alakítható (V)
Kész, adott iparágra illeszkedő megoldások - és itt jön a csavar - amiket aztán még tovább alakíthatsz. 
3 - ÉRTHETŐ ÉS RUGALMAS (V)
A szoftverben ábrák segítenek majd eligazodni. Sőt: az ábrákkal a működésedet is lerajzolhatod, meghatározhatod. A szoftver ért belőle.
4 - Felhő, 0 beruházással
Bárhonnan, bármikor hozzáférsz bármilyen okos eszközön keresztül. És: 0 beruházást igényel: nem kell szerver, mentések stb. Mindent mi adunk.
5 - Megbízható, biztonságos (V)
ISO/IEC 20000-1 (informatika-szolgáltatás-irányítás) és 27001 (információ biztonság) minősítések. 
6 - GARANTÁLTAN MŰKÖDIK (V)
Garantált 99.51% rendelkezésre állás. 2 földrajzilag távoli (250 km+) helyen levő szerver-központ. Folyamatos mentések (szolgáltatási csomagtól függően).
7 - Gyors
Ma senki nem ér rá várni. A technológiából a maximumot hozzuk ki - és még többet.
8 - MÉG OLCSÓBB
Minden megoldás együttműködik. Nincs "kötözgetés", telepítgetés. És: az összes megoldás egységes felépítésű - így gyorsan tanulható.
9 - Folyamat- és projekt-alapú (V)
A hagyományos, 44 éve ismert működés mellett a folyamatok és projektek nálunk alap. Egyszerre, mind.
10: Többcéges - vevők, szállítók együtt (V)
Több cég működhet együtt, természetesen, adatokat, folyamatokat megosztva - a 10xONE-ban szintén alap. Nincs ilyen még egy a piacon. Ha van is hasonló, biztosan nem úgy és olyan szinten ahogyan nálunk: nálunk minden, alapból többcéges. És: egyszerűen.
Jelentkezz itt, hogy többet tudj meg. A jelentkezés nem jár semmilyen kötelezettséggel!
   
 
 

JELENTKEZZ MOST - A PÁLYÁZAT MÁR FUT

Elindult a GINOP 3.2.2. informatikai pályázat. Dönts gyorsan, mert legutóbb is nagyon hamar betelt a pályázati keret.
Profi, 21. századi szoftvert, hardvert - akár tabletet is - vásárolhatsz velünk.
A pályázatot és utána is mindent mi intézünk - ezzel az elsők között indulsz a támogatásért:
-> 40% támogatás (1 - 24 millió Ft)
-> 50% hitel (1,25 - 37,5 millió Ft) 1% kamat, futamidő max. 8 év, előtörleszthető
-> 10% önrész
Eddig már 800 millió Ft-nyi pályázati pénz elnyeréséhez járultunk hozzá.

MIRE PÁLYÁZHATSZ A GINOP 3.2.2. INFORMATIKAI PÁLYÁZATON?

SZOFTVERRE

Informatikai pályázat szoftver 2016
Szoftvert vásárolhatsz, de felhő szoftverre elő is fizethetsz a pályázati pénzből. A pályázat szerint az alábbi területekre jár támogatás:
  • Vállalati CRM, értékesítés terület
  • Gyártási terület
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
  • Kontrolling és döntéstámogatás
  • Beszerzési, logisztikai terület
  • Táv- és csoportmunka támogatás
  • Pénzügyi, számviteli terület
  • Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
  • Internetes megjelenés (Vállalati portál)
  • Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)
  • Elektronikus iratkezelési megoldás
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás
  • Online (elektronikus) fizetési megoldás
  • Szolgáltatásmenedzsment
Ha pályáztál már (GOP, KMOP) a fentiek közül valamelyik területre (pl. Vállalati CRM) és annak a projektnek még tart a fenntartási időszaka, ugyanarra (pl. Vállalati CRM) nem pályázhatsz.

HARDVERRE

Informatikai pályázat hardver 2016
Laptop, PC, szerver, hálózati eszköz, nyomtató, tablet és okostelefon. Az összes költség maximum 20%-a lehet:
Közvetlenül a projekthez rendelhető hardver eszközök (min. nettó 30.000 Ft / eszköz értékben): PC, laptop, szerver, hálózati eszköz, nyomtató
Közvetlenül a megvalósításhoz rendelhető okostelefonok és tabletek (max. nettó 120.000 Ft / eszköz).: Mennyiségük együtt nem haladhatja meg céged létszámának felét vagy az összköltség maximum 10%-t, ahol a szigorúbb feltétel a mérvadó
Jelentkezz itt, hogy többet tudj meg. A jelentkezés nem jár semmilyen kötelezettséggel!

FELTÉTELEK

  • A cégnek Pest Megyén kívül (is) van telephelye vagy székhelye
  • Ezen a helyen legalább 1 főt legkésőbb a projekt megkezdésétől kezdődően alkalmaz a cég
  • Van legalább 1 lezárt teljes üzleti éve a cégnek
  • A cég átlagos létszáma a legutolsó lezárt évben minimum 2 fő
  • A legutolsó lezárt év végén a saját tőke nem negatív
  • Nincs a NAV-nak végrehajtási eljárása folyamatban a cégre
  • A projekt összköltsége nem lehet nagyobb, mint az előző évi árbevétel
  • Az árbevétel kevesebb, mint 50%-ban származik mezőgazdaságból (TEÁOR szám: 01.11-03.22)
Jelentkezz itt, hogy többet tudj meg. A jelentkezés nem jár semmilyen kötelezettséggel!
   
 
 

MIT KELL, HOGY VÁLLALJ?

Vállalás

Üzemi eredmény növekedése: A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2. üzleti évben növekedése érje el a vissza nem térítendő támogatás legalább 25%-át, azaz:
ÜZEMI EREDMÉNY NÖVEKEDÉSE (2. évben) >= VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁS x 25%
Elektronikus értékesítés nettó árbevétel növekedése: A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2. üzleti évben el kell érnie a vissza nem térítendő támogatás értékének legalább 120%-át, azaz
ELEKTRONIKUS ÉRTÉKESÍTÉS ÁRBEVÉTEL NÖVEKEDÉSE (2. évben) >= VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁS x 120%
ÉS
Köteles vagy fenntartani a bevezetett modulok, felhőalapú szolgáltatások számát 18 vagy 24 hónapig

Fenntartás

’A’ célterület (szoftver / hardver vásárlás): a projekt befejezésétől számított 3 évig kell fenntartani
,B’ célterület (szoftver bérlet): bevezetett felhőalapú online szolgáltatások bevezetése esetén a projekt befejezésétől számított 2 évig kell fenntartani
Jelentkezz itt, hogy többet tudj meg. A jelentkezés nem jár semmilyen kötelezettséggel!

@