CSOMAGOK
Hisszük, hogy a felhőben mindenki vezethet! Minden csomag ezért ugyanazokat a megoldásokat tartalmazza.
Akkor mégis mi a különbség?
Költségeinket – és így árainkat is – jelentősen befolyásolja, hogy van-e szükség emberre a szolgáltatás nyújtáshoz, illetve, hogy mennyire egyedi az, amit Ön kér vagy éppen ellenkezőleg: mennyire elégedik meg az alap-megoldásokkal. E mellett minden cégnek más a helyzete, máshol tart, mások a céljai – és mások az anyagi lehetőségei is.
Éppen ezért UGYANAZOKAT a megoldásokat – ismételjük: TELJESEN ugyanazokat a megoldásokat! – különböző szolgáltatás-csomagokban, különböző szolgáltatási szinten értékesítjük, melyek ára éppen a háttér-szolgáltatások közötti igen jelentős különbség miatt jelentősen eltér.
Alap csomag
Kinek való, mi van benne?
- Aki a dobozos szoftverek áráért rugalmasabb szoftvert szeretne
- Alap csomagunkat azoknak az egyéni és kisvállalkozásoknak, kis projekteknek illetve nagy szervezetek kis egységeinek találtuk ki, akik egyszerű dolgokat akarnak gyorsan, egyszerűen, standard módon megoldani.
- Az Alap csomag felhasználóinak száma nem korlátozott, azaz tetszőleges számú felhasználóig igen kedvező díjon használható.
Mi jár a csomagban?
- A szoftver, a szerver, a mentések és az automatikus frissítések – mind.
- Az e-mail ügyfélszolgálat.
Mi nincs benne?
- Minden más, így különösen: a kezdeti oktatás, a telefonos ügyfélszolgálat, a bármilyen egyedi testreszabás, az iparági megoldások.
- E mellett nem jár vele még a más rendszerekkel való összekapcsolás, illetve a kezdeti adatbetöltés.
- E mellett csak korlátozott számú terület használható az alább felsoroltak közül – ez szándékos választás részünkről, hiszen a támogatási kérdések, az üzleti kérdések jelentősen növekednek, amint a szoftver minél több területét veszi használatba. Ez részünkre is jelentősen növeli a költségeinket.
Van-e más korlátozás?
- A csomagban 200 MB tárhely található (ez egy átlag felhasználónak kb. 1 – 3 évre elegendő, ha intenzíven használja az alkalmazást). Ha a felhasználó kinövi ezt a tárhelyet, további tárhelyet kaphat az előfizetésével azonos árért (azaz nem számítunk fel semmilyen további díjat, büntetést).
Mi mindenre jó? NÉHÁNY PÉLDA
- CRM – ügyfélkapcsolat-kezelés, értékesítés
- CRM – marketing és hírlevelek
- SRM – szállítók kezelése, beszerzés
- HRM – felvétel, elbocsátás, dolgozói szerződések, dolgozói adatok
- Számlázás
- Szállítói számla kezelés
- Alap pénzügyek
- Projektek nyilvántartása, projektkezelés
- Feladatkezelés és naptár
- Dokumentumok kezelése, tárolása
Prémium csomag
Kinek való, mi van benne?
- Aki még több rugalmasságot szeretne – akár egyedi fejlesztésekkel is
- Prémium csomagunkat azoknak a vállalkozásoknak, kis és közepes projekteknek illetve nagy szervezeteknek találtuk ki, akik számos dolgot akarnak egyszerre megoldani és speciális, egyedi igényeik vannak a szoftver tudása vagy szolgáltatásaink terén. E mellett ha a helyi rendszerekkel össze kívánja kötni a 10xONE-t, szintén ez a csomag a megfelelő.
- Az iparág-specifikus megoldásaink szintén elérhetőek.
Mi jár a csomagban?
- A szoftver, a szerver, a mentések és az automatikus frissítések – mind.
- Az e-mail és telefonos ügyfélszolgálat.
- A kezdeti oktatás.
- Az iparág-specifikus beállítások, sablonok, pénzügyi beállítások.
- Korlátlan számú területet használhat.
- Képernyők változtathatóak, beállítással
- Garantált szolgáltatási szintek.
- A más rendszerekkel való összekapcsolás, illetve a kezdeti adatbetöltés. Ez a szolgáltatás külön díjért elérhető, melynek díját közösen állapítjuk meg.
- Egyedi, személyes (helyi) oktatás illetve egyedi személyes tanácsadás. Ez a szolgáltatás külön díjért elérhető, melyet partnereink állapítanak meg.
- 7 napon, 24 órán át elérhető telefonos támogatás. Ez a szolgáltatás külön díjért elérhető.
Mi nincs benne?
- Nincs ilyen.
Van-e egyéb korlátozás?
- A Prémium csomag felhasználóinak száma minimum 5, azaz legalább ennyi felhasználó előfizetése szükséges.
- A csomagban 2 gigabájt tárhely található (ez egy átlag felhasználónak kb. 10 évre elegendő, ha intenzíven használja az alkalmazást).
Mi mindenre jó? nÉHÁNY PÉLDA
- CRM – ügyfélkapcsolat-kezelés, értékesítés
- CRM – marketing és hírlevelek
- SRM – szállítók kezelése, beszerzés
- HRM – felvétel, elbocsátás, dolgozói szerződések, dolgozói adatok
- Számlázás
- Szállítói számla kezelés
- Alap pénzügyek
- Projektek nyilvántartása, projektkezelés
- Feladatkezelés és naptár
- Dokumentumok kezelése, tárolása
- Követelés-kezelés, kinnlevőségek kezelése
- Cash flow tervezés, előrejelzés
- Szerződések nyilvántartása
- Felhasznált idő követése
- Egyedi folyamatok szabályozása és érdemben való követése
Profi csomag
Kinek való, mi van benne?
- Aki testre szabott üzleti szoftvert szeretne
- Profi csomagunkat azoknak a vállalkozásoknak, kis és közepes projekteknek illetve nagy szervezeteknek találtuk ki, akik számos dolgot akarnak egyszerre megoldani illetve személyes oktatásra valamint telefonos támogatásra is igényt tartanak.
- Az iparág-specifikus megoldásaink szintén ettől a csomagtól elérhetőek.
Mi jár a profi csomaggal?
- A szoftver, a szerver, a mentések és az automatikus frissítések – mind.
- Az e-mail és telefonos ügyfélszolgálat.
- A kezdeti oktatás.
- Az iparág-specifikus beállítások, sablonok, pénzügyi beállítások.
- Korlátlan számú területet használhat.
- A képernyők is változtathatóak.
- Garantált szolgáltatási szintek.
Mi nem jár a Profi csomaggal?
- Nem jár vele még a más rendszerekkel való összekapcsolás, illetve a kezdeti adatbetöltés.
- Nem jár vele egyedi, személyes (helyi) oktatás illetve egyedi személyes tanácsadás. Ez részünkre is jelentősen növeli a költségeinket.
- Nem kérhető hozzá továbbá 7 napon, 24 órán át elérhető telefonos támogatás.
Van-e más korlátozás?
- A Profi csomag felhasználóinak száma minimum 5, azaz legalább ennyi felhasználó előfizetése szükséges.
- A csomagban 2 gigabájt tárhely található (ez egy átlag felhasználónak kb. 10 évre elegendő, ha intenzíven használja az alkalmazást). Ha kinövi ezt a tárhelyet, további tárhelyet kaphat az előfizetésével azonos árért (azaz nem számítunk fel semmilyen további díjat, büntetést).
Mi mindenre jó? NÉHÁNY PÉLDA
- CRM – ügyfélkapcsolat-kezelés, értékesítés
- CRM – marketing és hírlevelek
- SRM – szállítók kezelése, beszerzés
- HRM – felvétel, elbocsátás, dolgozói szerződések, dolgozói adatok
- Számlázás
- Szállítói számla kezelés
- Alap pénzügyek
- Projektek nyilvántartása, projektkezelés
- Feladatkezelés és naptár
- Dokumentumok kezelése, tárolása